meiden gewoon zeggen dat je aan de antibiotica zit! voor een blaasontsteking! dan heb gelijk een smoes voor de alcohol en ook voor als je veel moet plassen of spugen ofzo xx
Ik heb dat 'probleem' dus ook. We gaan zondag uit eten met beide zwagers en hun vrouw/vriendin en zij weten dat ik dan wel een wijntje drink. Met 1e Kerst gaan we naar mijn schoonouders, die heb ik de afgelopen 2 maanden al regelmatig nee verkocht ivm hoofdpijn of snotverkouden (wat ik nu ook ben) vanaf mijn eisprong tot mijn ongesteldheid. Ik ga op zaterdag meestal naar mijn schoonouders, dus ik denk dat ik dan vertel dat ik sinds vrijdag aan een ab-kuur zit ivm blaasontsteking en dan ik kan ik dat zowel zondag als 1e Kerst als smoes gebruiken Oud op Nieuw vieren we met alleen ons gezinnetje dus dan hoef ik geen smoesje te verzinnen.
Het is dezelfde test, alleen op een andere achtergrond gelegd En de originele foto, dus niet bijgesneden op mijn smartphone.
Zet mij ook maar op rood. Nog geen helder rood verlies maar wel heel veel doorzichtig en af en toe beetje bruin dus het komt er gewoon aan. Succes dames, ik zal blijven duimen voor iedereen. Nu ga ik weer aan het werk
Gisteren zei ik hier dat het voor mij op rood kon deze maand...maar begin nu sterk te twijfelen, menstruatie zette vandaag niet door en ik had nog een test liggen...die lijkt wel positief!!! Pff helemaal zenuwachtig nu, ik krijg het niet zo goed op de foto, maar in het echt zie ik wel een lijn....hij is hel licht... Spannend dit zeg...
Oohh wat spannend! Ik zie ook een licht streepje... over 2 dagen nog eens testen? Zal voor je duimen!
Dat is wel een goeie tip, die ga ik onthouden. Hier ook 1 die zelden een wijntje afslaat haha. Maar goed, eerst maar even hopen dat t raak is
haha ik denk dat hij even moet bijkomen... We hadden net besloten dat, omdat het deze ronde niet gelukt was, dat het dan niet ´ment to be´ was en voorlopig even niet meer zouden proberen zwanger te worden maar misschien was het dan toch wel ment to be haha ik had al tegen hem gezegd dat het niet gelukt was...
@ Jo: ik zie zeker een lijn! Nog even geduld meid, over een paar dagen nog even weer testen. Ik duim voor je! @ alcohol: ik drink ook áltijd wijn met de feestdagen (en daarbuiten ). Het gaat ook zeker opvallen als ik dit niet doe. Antibiotica gaat niet op, heb ik nog nooit gehad, dus daar kijkt m'n fam. al minstens zo gek van op. Haha, ach, eerst nog maar eens zien of het raak is en anders sleep ik heel wat flessen aan.
Posi testers, feli! Help, nu week na ei en een beetje bloedverlies. Zondag nod. Duidelijk ei gevoeld en weet dus dat ik eigenlijk nog niet ongi kan worden.
Ik denk dat het wel ment to be was.... Denk dat je innesteling had Genmiet en kom lekker bij doen wij hier hetzelfde
Haha precies! of je kan zeggen dat het een beetje te gek werd met de alcohol de laatste tijd, dus dat je even wilt detoxen ofzo. Maar met de feestdagen :S gaat er niet in denk ik. In dat geval dan maar naast mn vent zitten en hem alle glazen leeg laten drinken. Tja, hij moet ook zn steentje bijdragen, haha