Hey dames, ff een vraagje Ik heb nu echt megaveel witte vloed. Beetje lotionachtig. Echt heeeeel veel. Wat betekent dat? Weten jullie dat? Hebben jullie het ook?
Thanks Chiqui! Als ik jou was zou ik wachten met testen, voor nod is toch vaker nog niks te zien als erna. Maar snap het wel hoor, de tijd gaat te langzaam!! Succes!
Oke. nou laten we hopen dat het ermee te maken heeft. Maar echt, heb nog nooit zoveel slijm gezien. :O
Kan echt hoor....als je zwanger bent verandert echt alles aan je lijf er is goede hoop dus Ik ga keihard voor je duimen!
al die symptonen kan me zelf zo gek daarover maken.. hier vandaag wat krampen die lijken op ongi krampen ... dus ben benieuwd...
Hey kan iemand mij vertellen waar ik die babyticker kan plaatsen zodat het onder mijn naam verschijnt? alvast bedankt.. x
Zo gefeliciteerd zwangere! Gaat goed hier. Mijn ovutesten zijn weer helemaal wit, dus denk dat het ei wel is geweest. We zullen zien de 28ste of het gelukt is. Duurt nog zo lang!
@ Kimm: Op verschillende sites. Je kan gewoon babyticker intypen op google, en dan krijg je allerlei hits.