Ik zit ook de hele tijd al op ZP onder werktijd . Het is zo ontzettend rustig op mijn werk, en dan ook nog een eigen kantoor dus niemand die het ziet of me stoort! Hihi...moet soms kunnen toch
Ik heb ook weinig gewerkt gut.....Niet eigenlijk, gelukkig eigen bedrijf maar jeej moet echt werken!!!! Maar ja ff een roes vandaag.
Iedereen die zwanger is gefeliciteerd! Hoop dat iedereen die nog moet testen hierbij aan mag sluiten! En de rode dames ook snel een positieve test mogen hebben! Hier wat steekjes achter me schaam bot? Groetjes
Letty gefeliciteerd! Jo ik lijk vaag iets te zien... Ik zou over een paar dagen terug testen! Ongi meiden: knuffel!!
Dankje letty voor je reactie! Ik hoop het,,maar durf het ook eigenlijk niet te hopen! gefeliciteerd! Geniet ervan. Groetjes wish
@Letty26 gefeliciteerd!! @Dames op rood dikke knuffel! @Hier... wachten, wachten, wachten... 4 dpo nog 10 to go! Maar dat haal ik toch niet, mn lf varieerd tussen de 8 en 11
Zojuist nog een test gedaan, kon niet laten, maar in het echt zie je toch wel duidelijk een streepje! Ik krijg het alleen niet goed op de foto Ga woensdagochtend nog een keer testen @roze ook gefeliciteerd allemaal! @rood balen hopelijk is het bij jullie snel raak