niet leuk toekomstigmams! Blaasontsteking is wel een idee als alcohol onthouding, maar denk dat ze daar bij mij ook niet intrappen.
Nog steeds een parfum geurtje daar beneden, vind het wel grappig haha. Wat ik niet zo grappig vind is dat ik zoveel vloeistof lek dat het voelt alsof ik in mn broek pies.. Af en toe wat bruin verlies.. Denk dat de ongi morgen ochtend komt
ik heb echt t idd dat ik ongi ben, heb echt veel kramp en ik ben zo moe.... alleen ik bloed nog steeds niet! eergisteren had ikdat ook al in de avond... wel raar toen had ik ook schoongemaak en toen ik ging zitten had uk zoveel kramp en ook zoo moe! t lijkt wel of t alleen is als ik echt iets zwaars heb gedaan:s als ik nu voor mijn ongi al zoveel pijn heb, ben ik benieuwd hoe het is als ik ongi ben
Toekomstigemams, balen! Nieuwe zwangere dames, feli! Ik word gek. Kan het geen ongi noemen qua hoeveelheid. Weet iemand iets van innesteling? Af en toe met afvegen een beetje bloed verlies maar meer ook niet. Wel erge rugpijn en onder in mijn buik krampjes.
Zaterdag ochtend nog weer negatief getest, zit nu op dag 35 maar geen idee hoelang mn cyclus is. Ik hoop voor je dat de moeheid een goed teken is had jij eigenlijk al getest? Ik krijg nu heerlijk een massage van mn kat
Nee toekomstigmams! Niet rood! Balen meid! Kwiebeltje, de wienig kwaaltjes die ik al heb beginnen eigenlijk ook pas s avonds. Hoop voor ons allebei dat het een goed teken is. Annie, klinkt als ongi, maar zou wel vroeg zijn als ik jou banner zie, of niet?? Ik heb bij de innesteling nooit bloedverlies gehad, dus zou het niet kunnen zeggen, maar ik lees wel vaak dat het een klein beetje bloed is en dan klaar. Maar je weet maar nooit, elk lijf is weer anders! Sheep, die smoes gaat hier ook al lang niet meer op hoor! Veel te veel slimme vriendinnen in me omgeving die ook al allemaal in de kinderen zitten, dus. Ik zou zeggen, herstellende van een buikgriep! Zo hier weer een dag overleefd! Testdrang is er met vlagen, soms denk ik dat het toch gewoon mis is, dus testen heeft geen zin. En dan denk ik weer dat het misschien toch wel raak is en wil ik het weten!!! Vind het wel opvallend dat ik veel minder kwaaltjes heb dan vorige maand. Hoop dat het een goed teken is!
hihi leuk he poezen! wij hebben op t moment 5 kittens thuis! zo schattig maar ik ben toch ook wel blij dat de eerste 3 aankomend weekend weg gaan! ze gaan ook allemaal naar bekende dus ik kan ze gewoon blijven zien! maar het is stiekem heel veel werk, en op t moment met die kerstboompje.... haha drama... alle ballen worden er uitgevist en ze vliegn er tot boven aan toe in maar ik zat t denken, misschien heb je nu je ei wel! ik heb namelijk ook 2 keer gehad dat ik bruin verloor met vooral veel slijm ( de ene keer 2 dagen en de andere keer 3 en halve dag)... toen was t ook mijn ei! en dat was bij mij ook de keren dat mijn ei veel later was! xx
@chique: Ik dacht ook gelijk aan ongi. Zou inderdaad erg vroeg zijn omdat ik mijn eisprong vorige week zondag heb gevoeld. Ik heb het verder geloof ik ook nooit meegemaakt. Ik kan het me iig niet herinneren. Zit alleen nu zo weinig in maandverband en dat kan ik dus geen ongi noemen. Hoop maar dat het een innestelingsbloeding is. Volgens internet klopt het helemaal met mijn klachten. Zit een week na ei en dus week voor nod.
ik heb ga pas donderdag of vrijdag testen, want volgens FF had ik vorige keer een lf van 15, dus als ik daar nu ook van uit ga heb ik pas woensdag mijn NOD al hoe wel ik twijfel of FF mijn ei vorige ronde wel goed heeft gezet, want hij had hem al verplaatst naar 6 dagen later en toen k in vulde dat. ik ongi was geworden zette FF t kruis weer terug! ik heb normaal een korte lf tussen de 10 en de 13 dagen en dat weet ik zeker omdat dat bij de gyn was bijgehouden! dus het zou ook heel goed kunnen dat ik vorige ronde maar een lf had van 9! dus als ik daar dan weer van uit ga ben ik overtijd nu heel vaag.... maarja ik d8 ik wacht maar.... dan test ik in ieder geval niet te vroeg en niet voor niets! ja ik hoop ook dat t een goed teken voor ons is! ik heb al vanaf DPO5 een ongi gevoel in de avond, maar niet elke dag! xx
Annie klinkt goed dan toch?! Ik hoop voor je dat je op roze mag straks! Ik ben ineens een beetje misselijk na het drinken van een kopje decaffe. Ben mezelf echt gek aan het maken . Bleh ik haat wachten!!
Heb je verder geen kwaaltjes? Ik ben ook ineens zo verschrikkelijk moe en erg humeurig, oeps. Helaas moeten we nog even wachten met testen. Wanneer ga jij testen?
Hey meiden, kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en had vandaag weer (2x) getest, 2 keer een licht, maar zichtbaar roze streepje! Alleen zit ik nog maar op 10 dpo dus het is nog even spannend hoe de komende dagen verder gaan.. IK probeer er nog maar even nuchter onder te blijven, aangezien ik de laatste tijd wel vaker een vaag streepje had en dan toch ongesteld werd dus ik wacht nog even af met blij zijn, maar spannend is het wel!