Denk dat het hier toch niet de goede kant op gaat helaas. Net een heeel klein beetje lichtbruin verlies en voor de rest geen last meer van witte afscheiding... voor mij altijd het teken van aankomende ongi
Ah balen mpo! Ik heb geen menstruatiepijn meer maar vanochtend nog wel een beetje bloed verloren. Innestelingsbloeding kan drie dagen duren zeggen ze. Wel steken links onderin buik. Vannacht was ik een beetje misselijk. En ik ben zo ontzettend moe!
Pfff, weet het even niet: vanochtend getest en er kwam een tweede streep. Ik zal de foto zo even toevoegen. Echter, ik zit te trillen als een rietje. Zo'n streep had ik in de tweede ronde ook, twee ochtenden en vervolgens niets meer en toch ongesteld. Man man, waarom kan ik me ook niet beheersen tot NOD....
Zie toch echt een streep! Misschien vorige keer net fout gegaan en een vmk geworden. Duim voor je dat hij er over een paar dagen af knalt.
Net thuis van werken en ik kwak het zo op het forum, nogal ego, sorry dames... @ mpo: balen zeg... @ pluisje: tevens balen... symptomen checken is ook zo waardeloos hè? Ik doe het ook, maar ik kan het ook overal weer op betrekken, zowel een evt. zwangerschap als menstruatie.... @ annie: spannend hoor, hopen dat het een innesteling is! @ hier verder: dus ook niet echt symptomen, wel meer afscheiding dan normaal en pijnlijke borsten, maar dat laatste is gebruikelijk voor m'n NOD. Pff, zal toch echt moeten wachten...
Alle positieve testers gefeliciteerd!!! Heb een afspraak voor de eerste echo op 8 januari. Hihi heb er al zin in!!
Josje ik heb al 7 dagen voor mijn nod positief getest. Het kan dus echt hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!! X
Oeh, wat spannend, 8 januari! Jeetje, jij 7 dagen voor NOD. Pfff... wordt er echt zo onzeker van, maar zal geduld moeten hebben. Dat was al zo lastig, vandaar uiteraard eerder getest. Voorzichtig bedankt dan maar?
pfff mag wel iets meer roze vandaag hoor!! is zo weinig!!! wel een symptonen gekte dus hopelijk meer roze hier!!! hier: weinig last van kwaaltjes, afgelopen maanden alsmaar gedacht het is raak en nu denk ik dat het niet raak is, soms eens een steek dan denk je van zou het raak kunnen zijn, en 5 minuten later weer helemaal niets dus denk dat ik niet zwanger ben... ach kzit nog maar 6dpo dus kan nog alle kanten op (hopelijk)
Ik denk dat ik gisteravond mijn ei gevoeld heb. Vl was te moe dus helaas niet geklust. Wel eergisteren 2 keer en hij zei al vanavond ook te willen. Hopelijk is het voldoende... @josie ik zie het streepje ook hoor spannend hopelijk staat hij er over 2 dagen nog.
Meiden... Ik ben een beetje te ondersteboven om te reageren. Maar willen jullie ook even kijken ?? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/407703-please-willen-jullie-even-kijken-testpoint-test.html
Ik zie het streepje wel lichtjes van de med geen idee heb ik geen verstand van. Hoop voor je dat het over par dagen nog duidelijker is. Spannend meid