@annie: jaa, zeker wel. Het dringt nog steeds niet tot me door... @steefsel: dankjewel @josie: hmm, ik ben zo moe dat ik wel zou kunnen slapen. Maar denk dat ik alles te spannend vindt nu om te gaan slapen. Morgen even de stad in om voor m'n moeder en vader even iets leuks te kopen voor kerst. Eerst maar voor allebei een kerstkaart, met iets leuks erbij voor de aankomende opa en oma
Ja ik durf ook bijna zeker te zeggen dat ik al wel na mn ei zit. Alleen erger ik me dood aan dat bruinverlies.. Normaal barst de (rode) bom gewoon metteen los bij mij maar nu is het continue kleine beetjes afscheiding gemengd met bruinbloed. Als ik ongesteld wordt wil ik gewoon dat het gaat beginnen zodat ik weer bij dag 1 kan beginnen
Babywish gefeliciteerd, maar ben je niet wat vroeg? Je NOD is pas de 25e? Je slikte toch ook medicijnen? Niet dat je je blij maakt met een dooie mus...
alle meisjes met een positieve test gefeliciteerd!!!!!!!!!!! voor de rest ga ik duimen en rode dames...KOP OP <3
Gefeliciteerd babywish, Geniet ervan! Ik hoop dat me lijf me nie voor de gek houd, kreeg vanavond jeuk op me borst met kleine bultjes, nu las ik dat dit een symptoom is. ook me nek jeukte. Het ebt weg en komt weer terug ben benieuwd wat de test zegt van het weekend! Groetjes wish
Babywish gefeliciteerd!! Wat een prachtig kerstkado zeg! Wish 01, wat apart dat heb ik ook deze ronde. Ook gevoelige borsten sinds vandaag, kramperige weeige onderbuik, vreetbuien en bloedend tandvlees. Ik ga vrijdag testen denk ik. Spannend!
Pfff wat doen mijn boobies zeer! Weet niet hoe ik moet gaan liggen in bed want elke houding doet me zeer....zit nu op 11dpo ongeveer. Wil eigenlijks niet testen maar misschien doe ik toch een testje deze morgen.
Even weer een ego vraagje voordat ik naar mn werk ga. Hoelang kan het bruin verlies aanhouden voordat ongi doorbreekt? Heb dit namelijk nog nooit gehad en zit nu echt met smart te wachten tot het doorbreekt.. Volgens mij begin ik ook ziek te worden want ik heb nu knallende hoofdpijn Ik heb nu sinds zondag steeds kleine beetjes donkerbruin bloed en slijm en ik ben zeker niet zwanger want heb een omo wit testje om het te bewijzen.
Hoi meiden, @ roze gefeliciteerd! @ rood balen...en succes de volgende rondes, hopelijk wordt 2013 jullie raar. Hier de test van vanochtend! Ik mag op roze hoor
En Zwangels? Al een test gedaan? Hier een verschrikkelijke nacht achter de rug. Meisje 40,5 graden koorts. Nu werken en vanmiddag maar even liggen denk ik.
Jo gefelicteerd!! Bw: ik zeg nog steeds voorzicht proficiat.... Al heb ik er wel goede hoop op dat dat niet meer van de pregnyl is, maar daarvoor wil ik toch eerst binnen twee dagen nog zo een test zien voorbij komen.... Ik heb in mijn eerste maand met pregnyl ook positief getest en dat was eigenlijk ook noppes... Dus ik wacht nog even af, maar duim super hard!:.
Even snel mijn test van vanmorgen. Zo de kids naar school brengen en dan kom ik bijkletsen en de lijst bijwerken.