NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ben heeeuul benieuwd!! :)

2. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tijdje niet gereageerd omdat ik niets te melden had.. Als het goed is mag ik nu de wachtkamer in.. Heb mijn eisprong gehad, denk ik! Weet het niet 100% zeker omdat ik geen eggwhite afscheiding heb geconstateerd en ik ben gestopt met tempen omdat ik er naarmmijn gevoel teveel mee bezig was!.. pfff

3. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor de zwangeren btw Gefeliciteerd! Hopend op een voldragen zwangerschap! Xx

4. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ja hè. Ik nam altijd Puur Mama van VSM, daarmee had ik altijd nog steeds mijn zelfde cyclus. Maar tegenwoordig slik ik alleen nog foliumzuur pilletjes, stuk goedkoper ;).

5. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    ik denk dat iedereen dat wel heeft! ik heb dat ook gehad. en dan kan ik achteraf mezelf voor mn kop slaan dat mijn lichaam me zo voor de gek heeft gehouden!

6. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag was net naar me borsten aan het kijken en kneep in me tepel hier kwam melk uit bij meide borsten????

groetjes wish

7. Tamararos

Tamararos Lid

15 jan 2012
    56
    0
    6
    Vrouw
    Heusden
    Ik zou ook graag op de lijst willen ;)
    Tamararos, 30, ronde 2, 1e kindje en NOD 29 December

8. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik las net je verhaal over foliumzuur.. Ik heb van die zwangerschap pillen van de dio, daar zit ook vanalles in maar ik begin nu ook wat te twijfelen.. Ik ben namelijk ergens voor mn 2 langere cyclussen er mee begonnen en twijfel nu ook of mn cyclus misschien hierdoor van slag is..

9. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    oh jeej.. ik schep toch geen paniek... het kan ook goed van het ontpillen zijn.. ik heb geen flauw idee.. maar het makkelijkste was om hier eerst mee te stoppen en dan af te wachten..

als ik folium ga slikken dan neem ik alleen de folium pillen met niks extra''s...

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Welkom tamararos!
    Hier nog een met testdrang. Lijkt echt of mijn baarmoeder aan het oprekken is. Dit lijkt zo omdat ik dit met mijn zwangerschap ook voelde. Wie heeft er weleens 4 dagen voor nod posi getest?

11. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    ben ''blij'' ;)dat ik niet de enigste ben met testdrang, echt vreselijk....

12. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ben ik dan de enige die totaal geen testdrang heeft? :(

13. Sakura

Sakura Niet meer actief

Geen paniek hoor :) vroeg me gewoon af of het bij mij misschien ook het geval is

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Haha tbtje!

15. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Pffff. Hier heel stom vanmorgen getest.

Bovenste test is van gister, 8 dagen na de pregnyl
    Onderste van vandaag, 9 dagen na de pregnyl.

Het streepje is dus donkerder geworden! Terwijl ik pas 8 dpo ben.

Morgen zou de pregnyl eruit moeten zijn volgens de bijsluiter. Hoop dat ik me in kan houden tot minimaal maandag maar denk het niet hoor..

16. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    LW85: spannend zeg! Hoop voor je dat de pregnyl geen invloed heeft gehad op deze 2e streep! Duim duim duim!

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Spannend lw85!

18. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Tjee... weer een boel roze erbij vandaag!! Gefeliciteerd voor de dames die op roze zijn gegaan!

@LW... ik durf je nog niet te feliciteren ivm de pregnyl. Want het zou ook kunnen dat je urine vandaag geconcentreerder was? Maar ik duim voor je dat ik het fout heb ;)

@Angie... gewoon met de gewone foliumzuur beginnen hoor! Vooral met een onregelmatige cyclus weet je maar nooit wanneer het opeens raak is, terwijl je zelf misschien nog denkt dat je cyclus van slag is, toch? Gewoon foliumzuur heb ik nog nooit gehoord dat je cyclus daar van kan veranderen. Die andere van de etos wel.

@Hier... 6 dpo... het lijkt een eeuwigheid te duren die dagen. Morgenavond gelukkig een kerstborrel van het werk en ik pak lekker een champagne met 0,1% alcohol. Ik drink nooit alleen met de feestdagen van die slappe schampagne, dus dit jaar ook. Zal me wel voorts goed zijn...
    Kijk maandag wel weer hoe het er voor staat met mn temp. Tot die tijd temp ik denk ik een paar dagen niet.

19. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    niemand met een lange lf?!

xx

20. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Vervelend z'n lange lf! maar hopelijk morgen positest!

Deel Deze Pagina