Tijdje niet gereageerd omdat ik niets te melden had.. Als het goed is mag ik nu de wachtkamer in.. Heb mijn eisprong gehad, denk ik! Weet het niet 100% zeker omdat ik geen eggwhite afscheiding heb geconstateerd en ik ben gestopt met tempen omdat ik er naarmmijn gevoel teveel mee bezig was!.. pfff
Ja hè. Ik nam altijd Puur Mama van VSM, daarmee had ik altijd nog steeds mijn zelfde cyclus. Maar tegenwoordig slik ik alleen nog foliumzuur pilletjes, stuk goedkoper .
ik denk dat iedereen dat wel heeft! ik heb dat ook gehad. en dan kan ik achteraf mezelf voor mn kop slaan dat mijn lichaam me zo voor de gek heeft gehouden!
Hallo allemaal, Ik heb even een vraag was net naar me borsten aan het kijken en kneep in me tepel hier kwam melk uit bij meide borsten???? groetjes wish
Ik las net je verhaal over foliumzuur.. Ik heb van die zwangerschap pillen van de dio, daar zit ook vanalles in maar ik begin nu ook wat te twijfelen.. Ik ben namelijk ergens voor mn 2 langere cyclussen er mee begonnen en twijfel nu ook of mn cyclus misschien hierdoor van slag is..
oh jeej.. ik schep toch geen paniek... het kan ook goed van het ontpillen zijn.. ik heb geen flauw idee.. maar het makkelijkste was om hier eerst mee te stoppen en dan af te wachten.. als ik folium ga slikken dan neem ik alleen de folium pillen met niks extra''s...
Welkom tamararos! Hier nog een met testdrang. Lijkt echt of mijn baarmoeder aan het oprekken is. Dit lijkt zo omdat ik dit met mijn zwangerschap ook voelde. Wie heeft er weleens 4 dagen voor nod posi getest?
Pffff. Hier heel stom vanmorgen getest. Bovenste test is van gister, 8 dagen na de pregnyl Onderste van vandaag, 9 dagen na de pregnyl. Het streepje is dus donkerder geworden! Terwijl ik pas 8 dpo ben. Morgen zou de pregnyl eruit moeten zijn volgens de bijsluiter. Hoop dat ik me in kan houden tot minimaal maandag maar denk het niet hoor..
LW85: spannend zeg! Hoop voor je dat de pregnyl geen invloed heeft gehad op deze 2e streep! Duim duim duim!
Tjee... weer een boel roze erbij vandaag!! Gefeliciteerd voor de dames die op roze zijn gegaan! @LW... ik durf je nog niet te feliciteren ivm de pregnyl. Want het zou ook kunnen dat je urine vandaag geconcentreerder was? Maar ik duim voor je dat ik het fout heb @Angie... gewoon met de gewone foliumzuur beginnen hoor! Vooral met een onregelmatige cyclus weet je maar nooit wanneer het opeens raak is, terwijl je zelf misschien nog denkt dat je cyclus van slag is, toch? Gewoon foliumzuur heb ik nog nooit gehoord dat je cyclus daar van kan veranderen. Die andere van de etos wel. @Hier... 6 dpo... het lijkt een eeuwigheid te duren die dagen. Morgenavond gelukkig een kerstborrel van het werk en ik pak lekker een champagne met 0,1% alcohol. Ik drink nooit alleen met de feestdagen van die slappe schampagne, dus dit jaar ook. Zal me wel voorts goed zijn... Kijk maandag wel weer hoe het er voor staat met mn temp. Tot die tijd temp ik denk ik een paar dagen niet.