Hoi Allemaal, yeah, eindelijk weer internet!! Ben sinds donderdag niet online geweest dus heb niet alles teruggelezen. Heb wel ff de lijst opgezocht. Yeah, ik zie een hoop roze! @meiden op roze, gefeliciteerd. Geniet van elk moment van je zwangerschap. Voor je t weet is het 9 maanden verder en mis je je dikke buik. @meiden op rood, Balen, balen, balen!! Heel veel succes in de volgende ronde! @hier, Zaterdag verhuisd. Alles is nu eindelijk een beetje op orde. Begint al een thuis te worden. Vrijdag me eisprong gehad. Maandag, donderdag en zondag geklust. Hoop dat t genoeg was. Nu op t wachtbankje. Kan niet wachten tot volgende week. Wil eigenlijk nu al testen, maar is nog veels te vroeg. Wil er iemand nog een koppie thee op t wachtbankje??
heb net met me stomme kop ovulatietest gedaan om te kijken of die posi was haha maar negatief bah stommerik dat ik ben..... ben teleurgesteld terwijl ik nog 7 dagen heb!!!!!
Welkom terug schaapje. Verschrikkelijk dat verhuizen, nooit meer voor mij. Ik lust wel kopje thee. Ik wil ook testen. Voel me echt zwanger, maar zal je zien dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is.
Mpo je bent niet de enige hoor hahaha h\ier ook geen testdrang. Iemand had het over melk uit de tepel?? dat klinktniet zo goed, want dat zou toch helemaal niet mogelijk zijn??
@ melk uit tepels: is het geen talg? talg kan ook vloeibaar zijn! ik heb dat zelf namelijk altijd! dat er talg uit mijn tepels komt als ik er in knijp! xx
Als er uit het niets melk uit je tepels komt moet je echt even langs de HA hoor, kan namelijk wel andere dingen betekenen!
Thanks, ik verhuis ook echt nooit meer. Pfff, is echt niet mijn ding. Ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt. Ik voel nog helemaal niks. Maar ja, ben ook nog zo druk, heb helemaal geen tijd om heel de tijd op me lichaam te letten.
Zal ook wel hoor dat mijn lichaam me gek maakt. Maarja we wachten af. Knap dat er dames zijn zonder testdrang!
Hier al testdrang vanaf het moment dat mn ei sprong...haha! Morgen ga ik dan ook echt een test doen ben dan 12 dpo.
Dat ik geen testdrang heb zal wel komen omdat we al zo lang aan het proberen zijn....heb al genoeg testen onnodig versleten . Ik zal er in de loop van de tijd wel nuchterder door zijn worden ofzo
Pff, sorry meiden, maar ben op pgn 260 afgehaakt. Krijg het niet bijgelezen en weet al niet meer waar ik allemaal op wilde reageren . Roze meiden allemaal super gefeliciteerd joh. ,helemaal super! Bwisch, jij ook super gefeliciteerd meid, wat een knal knal roze kleur heb je ! Zwangels, heb jij nou nog getest vanochtend? Las nog wel dat je urine had opgevangen. Swimming, kut kut kut meid! Hier zweet ik me al dagen het rambam! S nachts drijfnat, overdag met beetje inspanning idem. Loop de hele dag met blote armen en heb het nog warm! En ben echt een vreselijke koukleun normaal. Verder blijf ik een zwaar gevoel in me baarmoeder houden en spierpijn bij me heupen, buik, bovenbenen en bekkenbodem. Temp is nog wat gestegen en me afscheiding blijft waterig! Verder zijn de steekjes weg en heb ik helemaal geen krampen. Ben verschrikkelijk nieuwsgierig en vind het ergens ook weer zo spannend als het raak zou zijn. Dus weet niet of ik morgen ga testen :S. Ben een beetje bang voor beide mogelijkheden.
Dames... vanaf wanneer zou je eventueel "symptomen" op kunnen merken?? Het is voor mij zo lang geleden dat ik het echt niet meer weet