Zo, net weer de eerste ovulatietestgedaan. Vorige maand had ik op deze dag een heeeeeellll licht streepje die met de dag wat donkerder werd. En nu, de streep is echt bijna net zo donker als de controle streep. Wat moet ik hier nu van denken.
Ik gebruik de period tracker als app en ben er erg tevreden over! @mummy: dan heb je inderdaad waarschijnlijk eerder je eisprong. Veel plezier met klussen!
Net een trainingsdag erop zitten en zit nu op een hotelkamer. Baal wel gigantisch want wat zie ik plotseling, ja hoor, slijm! Ik zie mijn manneke pas morgen avond Vraagje aan iedereen: hoe lang blijft dat slijm? Heb vandaag even snel op de wc een ovu testje gedaan. Alweer wat donkerder maar nog geen knaller. Zaterdag ochtend hebben we voor het het laatst geklusd ben zo bang dat ik het mis haha
Oh.. Ik zie net tussen het slijm wat bruin op het wc papiertje zitten, is dat normaal bij een eisprong? Edit: vergeet de vraag uit mn vorige post maar. In alle paniek op het forum gepost maar daarna gegoogled en het slijm komt al een paar dagen voor de eisprong, phew! Mijn NOD mag trouwens wel naar 16 december, voor de gene die de lijst bijhoudt
Manlief heeft 2 middagdiensten, maar morgenochtend ga ik hem op tijd wakker maken (voor ik de kids van school moet ophalen) voor het geval mijn eisprong eerder komt Ik zit nog steeds te twijfelen wanneer ik ga starten met mijn ovulatietesten. De vorige rond had ik op dag 15 en 16 een positieve test, toen was ik al wel op dag 10 begonnen. De ronde dat ik zwanger werd van mijn jongsten had ik ook ovulatietesten gebruikt en had ik op dag 16 en 17 een positieve test. Eigenlijk verwacht ik pas zondag een positieve test, dus ik denk dat ik dan zaterdag ga beginnen. Moet goedkomen toch? Silinde, ik vind het juist wel fijn dat niet iedereen gelijk loopt, dat geeft me wat afleiding om te lezen over springende eitjes als ik op mijn wachtbankje zit. jufbrabo, ik kan me voorstellen dat je wat huiverig bent, maar hopelijk gaat het nu gelijk goed als het raak is. toekomstigemams, ik heb WomanLog. Die geeft wel een dag later mijn eisprong aan (mijn LF is korter dan gemiddeld) maar verder vind ik het wel een fijne app. Ik had ook een andere gedownload waarbij je wel je LF kon opgeven, maar daar had ik elke keer irritante reclame, dus die heb ik er gelijk afgegooid. mummy28, je hebt als eens eerder een cyclus van 27 dagen gehad, dus je zou je eisprong ook al rond dag 13 kunnen krijgen. Ik ben benieuwd wat de ovulatietest morgen doet. Sakura, als je ovulatietest vandaag nog geen knaller was, dan zal je eisprong waarschijnlijk op zijn vroegst pas morgen of overmorgen zijn. Morgenavond dus gelijk aan de klus gaan Alle nieuwe dames, welkom, hopelijk is dit een betere ronde.
Womanlog heb ik ook vind em wel fijn, je kan ook symptonen invoeren Poeh net steken in mn buik dit is de eerste ronde dat ik echt ermee bezig ben.. Hoop echt dat mn eitje nog even wil wachten
Ik heb ook womanlog, al heb ik het vorige week bij mijn ongi toch maar van mijn smartphone gezwierd! Eventjes genoeg ermee! We gaan effectief de MMM in (kleurtje mag dus veranderen), mss dat we deze cyclus het bloedprikken gaan combineren met zelfinseminatie... En ik twijfel nog of ik toch ovutesten zou kopen of niet... grr... ik wil eens géén stress in een cyclus! En ohja... ongi is eindelijk gedaan en nu wil ik nog eens goed van bil gaan... maar mn mannetje heeft wééér geen zin! :x Intussen alweer lang geleden (lees: langer dan twee weken!)
Hey dames, Hier nog steeds ongi....laatste paar keren ben ik gewoon 7 à 9 dagen ongi. Echt superlang voor een gemiddelde cyclus van 28 dagen! Hoop dat de huisarts me morgen meer kan vertellen. Ik las hier iets over zelfinseminatie...kun je daar zelf zo mee beginnen? En hoe gaat dat? Of is dat via de dokter? Aangezien wij nu al in ronde 15 zitten.
Hi allemaal! Mag ik erbij? Ik ben zonet iets eerder dan gepland ongesteld geworden dus schuif weer een maandje door. Als ik goed tel, kan het nog wel eens een leuk kerstkadootje worden!!! :O SannevH - 27 jaar - 1e kindje - 8e ronde NOD: 25 december... En we zitten in de MMM. Maandag naar de FA.
♥NOD- lijst 16 t/m 31 December 2012♥ 16. (5) : Toekomstigemams (29 jaar), 8e ronde, 1e kindje Sassie1980 (32 jaar), 2e ronde, 4e kindje Mummy28 ( 28 jaar), 4e ronde, 2e kindje XxPinkxX (38 jaar), 16e ronde, 2e kindje Yris (35 jaar), 2e ronde, 2e kindje 17. (7) : Swimming (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Vrouwtje72 (40 jaar), 7e ronde na mk, 2e kindje Joycie78 (34 jaar), 5e ronde (3e ronde na VMK), 1e kindje. Amanda23 (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Shirin81 (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Volim te (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Kwiebeltje (22 jaar), 9e ronde, 1e kindje 18. (4) : Yuna (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje Tbtje (20 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje Meesje84 (28 jaar), 2e ronde, 1e kindje Jerami (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje 19. (3) : Jo86 (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Babsy78 (34 jaar), 4e ronde, 5e kindje Liesje78 (34 jaar), 4e ronde, 1e kindje 20. (2) : NiMou (26 jaar), 10e ronde (3e ronde met Clomid), 1e kindje Jufbrabo (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje 21. (2) : Hoop 84 (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Pluisje30 (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje 22. (4) : LiLaa (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje HopeandFaith (25 jaar), 23e ronde, 1e kindje Chiqui (33 jaar), 3e ronde, 3e kindje Nannar (28 jaar), 7e ronde, 1e kindje 23. (1) : 00Wendy00 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje 24. (3) : BeebieStar (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje Smnee (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje Liekj (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje 25. (6) : Perzik (36 jaar), 6e ronde, 1e kindje Zwangels (30 jaar), 15e ronde (6e ronde na vmk), 1e kindje Silinde (33 jaar), 17e ronde, 2e kindje Wondertjeinmaak (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje BabyWish91 (21 jaar), 13e ronde, 1e kindje SannevH (27 jaar), 8e ronde, 1e kindje 26. (3) : Sisi86 (26 jaar), 4e ronde (1e ronde na vmk), 3e kindje Sammm (24 jaar), 2e ronde, 2e kindje Wendy27 (28 jaar), 22e ronde, 1e kindje. 27. (2) : Veerr (25 jaar), 3e ronde, 2e kindje Mama Lucy (23 jaar), 5e ronde (4e ronde met Clomid), 1e kindje 28. (2) : Toekan (23 jaar), 16e ronde (IUI 2B), 1e kindje Josie88 (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje 29. (0) : 30. (0) : 31. (0) : Datumloos.(3) MamavanNikhil (19 jaar), 2e ronde, 2e kindje Sakura (22 jaar), 6e ronde, 1e kindje TieLo (27 jaar), 8e ronde, 1e kindje T o t a a l: 47 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (6), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven Wondertjeinmaak, BabyWish91, Jufbrabo, Mama Lucy, Liesje78, Liekj en sannevH toegevoegd. TieLo aangepast. Ik hoop dat ik alles goed gedaan heb Anders hoor ik het wel
Hier loopt de ongi al ten einde. Op zich vind ik de ongi tijd en de vruchtbare tijd best dicht op elkaar zitten. Maar van ei tot NOD vind ik verschrikkelijk!
Ik ben gisteren nog even gaan zoeken in de app store en een paar gedownload en uitgeprobeerd. Nu heb ik Menstrual Calender erop gezet. Daar kan je je LF opgeven (bij Woman Log alleen in de betaalde versie) en ook je afscheiding/slijm, het is alleen wel in het Engels. Er zit dan ook een widget bij die 2 data laat zien (eisprong en NOD) en op welke dag van je cyclus je zit, wel handig. Tot nu toe erg tevreden. Sakura, ik heb dus al een week vantevoren een zeurend/brandig gevoel in mijn onderbuik met af en toe steekjes, ik heb begrepen dat dit van groeiende eitjes is. Je zou verwachten dat je een dezer dagen dan wel een positieve ovulatietest zal krijgen. TieLo, misschien een rare vraag, maar wat is de meerwaarde van zelfinseminatie t.o.v. gewoon klussen? Verwerken ze het dan in het ziekenhuis en kun je het dan thuis bewaren tot je eisprong er is? Vervelend dat manlief weer geen zin heeft. Hier is het ook anderhalve week geleden, maar dat komt door mijn ongesteldheid en daarna roodroze afscheiding en manlief's middagdiensten. Nieuwe dames, welkom, succes in deze ronde.
Hallo dames Ik las hier net wat over libido en klussen. Mijn vriend heeft een hoger libido als ik. Hij wil soms het liefst 2x per dag. Ik vraag me soms wel af of ik hem wel tevreden kan houden. Ben trouwens benieuwd wat we gaan gebruiken deze ronde. Of het weer die clomid wordt of dat ik eindelijk weer aan de puregon mag. Ik heb te dun bms. En met clomid al op dag 11 of 12 eisprong. Dus bms heeft bijna geen tijd om een beetje te groeien. Ik ben dus van mening dat als ik aan de puregon ga, dat ik misschien m'n eisprong kan verschuiven naar dag 14 of 15 zodat m'n bms meer tijd heeft om mee te komen zeg maar. Zeg ik nou iets geks ? Of zou het wel kunnen werken ?