Gefeliciteerd iedereen die zwanger is! Ik kan echt niet wachten haha! Even kijken of ik zondag iets voel/zie, en anders ga ik testen
Balen meid... Spijtig genoeg het risico van vroeg te testen, maar maakt het net minder zuur.. Knuffel
Jup! al meer dan een week! pijn gaat steeds verder omhoog, dus ik denk dat dat komt omdat de darmen ruimte aan t maken zijn!! xx
Ja idd ik heb bijna geen pijn meer in mijn onderbuik alleen de darmen Fijn sta ik het niet alleen heb Wanneer was jullie echo ook alweer?? Xxxx
Ik heb precies hetzelfde!!haha Wil eigenlijk niet testen voor nod, maar begint erg te kriebelen door deze roze lijst Misschien morgenochtend??Hoop dat ik morgen weer sterker sta
Bah.. hoog stress gehalte hier.. Mn webshop werkt op een of andere manier plotseling niet meer, een pakket van me uit korea is gewoon bij iemand anders bezorgt en de ongesteldheid is nog niet doorgebroken. Voel me echt misselijk door de stress
sakura: stressen is niet goed meissie, pak even de tijd voor jezelf en kom even tot rust hoe moeilijk dit ook is.. (wie het zegt) vorige ronde was ik 4 dagen overtijd totdat ongi doorkwam, misschien door stress gekomen... khoop voor je dat het niet doorkomt!!
Sakura ik heb ook een webwinkel en logistiek loopt het rond de kerst altijd wel ergens mis ... Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt....xxx