Ben ongesteld. Helaas geen vierde kindje voor mij. Zwangeren, geniet van de 9 mnden, hoe zwaar het soms ook kan zijn. Rode, houd moed en succes!
Ik ben de hele maand niet erg actief geweest hier. Ik heb gewoon niet zo veel te melden merk ik en kan t allemaal niet zo goed bijhouden, jullie kletsen zoveel We zijn wel bij de FA geweest. Het zaad van mn man word onderzocht en mijn bloed. 10 januari moeten we terug komen. Ik moet ondertussen ook 8 kilo afvallen, maar dat valt nog niet echt mee... Moeilijk hoor! Wat betreft deze ronde: ik zou 1e kerstdag (niet) ongi moeten worden en mn hele lijf geeft aan dat dat eraan komt. Buikkramp, andere stoelgang. Ik heb dit keer geen gevoelige borsten. Wel ben ik smorgens enorm misselijk. Dubbel dus. Maar ik ga uit van een teleurstelling met kerst... Ik wil alle ROZE dames van harte feliciteren!!!
Gaan we gewoon stilzwijgend naar de volgende lijst Heb tot nu toe geloof ik nog niet gezien dat er meer op roze dan op rood stonden. Nu ben ik ook nog niet zo lang bezig. Denk wel dat degene die op grijs staan eigenlijk ook gewoon rood zijn.
Misschien had je t al gezien: aftellen naar 16 t/m 31 aug 2013 deel 1. Wat een ongelofelijk roze lijst !! Er hangt vast iets in de lucht Dames op rood, sterkte, hopelijk januari jullie maand! Dames op t wachtbankje, succes!!
@ sassie ,geen idee of mn banner klopt hihi Heb mn laatste ongidatum ingevuld en dit kwam eruit. Misschien omdat ik een langere cyclus had? Xx
Wow!!! Weer veel zwangere erbij!!! Gefeliciteerd!!! Ik zag de mooie roze lijst. Zie dat ik gewoon de veerkeerde dag had. De 16de is helemaal rood
Yeah, Hoop en Sheep gefeliciteerd! Rode dames, balen. 2013 gaat jullie jaar worden. Roze heeft de overhand, dus alle wachters... Duim dat jullie erbij komen.
De 16e is geen goede dag geweest inderdaad... Eigenlijk was mijn NOD op 16e, maar mijn eisprong kwam een dag later dan verwacht. Vandaar dat ik naar de 17e ben gegaan.
De banner houdt rekening met een cyclus van 28 dagen en een luteale fase van 14 dagen. Als je cyclus bijvoorbeeld 34 is ipv 28 dan zou je die 6 dagen bij je eerste dag moeten optellen om je uitgerekende datum uit te rekenen. Of 6 dagen optellen bij je uitgerekende datum bij een cyclus van 28 dagen.
Ik zit in september 2013. Helaas nog geen meiden uit dit topic. Zoals het er nu voor staat 1 september uitgerekend.
Au balen meid! Had het zo gehoopt voor jou en nog vele anderen. Dan moet 2013 toch echt jouw jaar worden.
hier niet zoveel goede hoop. Afscheiding is Heel waterig geworden wat meestal een slecht teken is voel ook niets.
Dag 40 en sinds gister is de bruine afscheiding volledig weg, het is nu dik en wit. Wauw hoe verder de dagen gaan hoe dichter mn ovulatie komt bij de dagen dat ik opeens super rekbaar slijm had. Er is dus nog een goede kans dat ik voor mn NOD zit! Ooh ik ben zo blij dat ik vl op die dag het bed ingesleept heb!! (en de 2 dagen erna ) Gister kon ik bijna niet slapen, elke keer als ik ook maar een beetje in elkaar wou liggen voelde het alsof 2 vetranden tegen elkaar aan knelden ofzo en ik werd er misselijk van. Echt heel raar, heb het nog nooit gehad en ik ben niet dikker geworden
dames op rood balen...... dames op roze gefeli!!! kom even jullie wat vragen: mama en kids (niet die gevoelige) zwangerschapstest gedaan maar heb een licht streepje (op foto nog slechter te zien in echt moet je niet turen) ben bang dat het een indroger is (was wel binnen de tijd aanwezig)..... helpie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-N8EYYMLN.jpg thnx meiden xx tbtje
Helaas, ben ongesteld geworden. Voor mij geen vierde. Zwangeren, geniet van de komende 9 maanden, hoe zwaar het soms ook mag worden. Rode dames, houd moed en succes!