NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    TieLo, ik kan me voorstellen dat het in jullie situatie misschien wel meerwaarde heeft. Het lijkt me dan wel handig om ovulatietesten te gaan gebruiken? Ik neem aan dat manlief niet voor een ruime periode om de dag een potje wil/kan vullen?
    Ik hoop dat zelfinseminatie voor jullie een positief effect heeft en je binnenkort op roze kan.

Sakura, heb je foto's gemaakt, misschien kunnen we even meekijken of er een positieve tussen zit? Via Google lees ik wel meer verhalen dat dit merk geen knaller geeft.
    Balen dat je zo lang moet wachten. Was hij het vergeten? Hopelijk praten jullie het snel uit, maar ik kan me voorstellen dat je boos bent.

Chiqui, ik denk dat mijn eisprong pas maandag is, maar er zijn studies bekend dat spermacellen soms een week kunnen overleven dus je kan nooit te vroeg beginnen.

Qua kerstboom... Ik zet hem pas na Sinterklaas. Op een of andere manier vind ik het niet kunnen om hem nu al te zetten, dan gaat de sfeer van Sinterklaas een beetje verloren. Ik denk dan het weekend erna.

2. Sakura

Sakura Niet meer actief

Bedankt sassie, ik zal zo wel even foto's posten. Die van vandaag en gister zijn het duidelijkst. Ik had net bij het afwegen weer slijm.
    Hij had mijn sms, die redelijk duidelijk was, niet goed gelezen en vertrok veelste laat van huis..

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    De klus periode komt er aan!

4. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi swimming, veel plezier en dat het raak mag zijn!

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zondag :D

6. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Helemaal gelijk hoor :) Maar we houden het met het bloedprikken deze cyclus... Ik heb er even helemaal genoeg van... dus van zodra het ziekenhuis belt dat mijn hormoon stijgt (dat van de eisprong) beginnen we eraan en dat houden we een weekje vol tot de volgende bloeduitslag (die dan wsl negatief is hé, die van de eisprong)

7. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Kerstboom:
    Ik denk dat ik m zondag ga zetten! Morgen ben ik jarig dus tot die tijd is het niet handig (sta-in-de-weg) maar daarna mag ie liefst zo snel mogelijk komen!!
    Al ben ik nog totaal niet in kerstsferen... Komt nog wel, hoop ik!

8. CarlijnW

CarlijnW Actief lid

3 sep 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Mag ik ook op de lijst? Mijn nieuwe NOD is 21 december.

1e kindje (38 jaar) 6e ronde na curettage.

9. Yris

Yris Niet meer actief

Mag ik weer van de lijst? mijn eisprong is al eerder :D

Yris (35 jaar), 2e ronde, 2e kindje

10. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier de ongi weer voorbij dus we kunnen weer beginnen met klussen!!

Ik zet de kerstboom eer op 6 dec!!! heb er echt zin in.

11. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    kom ff snel spieken want ben aan het werk, hier ook 6 dec de kerstboom.

hier heel vreemd, dag 10 had ik een bijna positieve ovulatietest en dag 11 (gister) bijna geen streep. weet zeker dat mijn eisprong nog niet is geweest. ik voel hem namelijk altijd. maar vreemd weer. zien wat die vandaag dan doet.

fijne dag iedereen, ik ga snel weer werken.

12. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik er ook bij? Heb nog nooit meegeschreven op het NOD-forum maar lijkt me wel spannend om met een hoop meiden in dezelfde periode te zitten :)

Ik zou niet weten hoeveelste ronde dit voor ons is, gezien alle behandelingen die wij hebben gehad weet ik niet of ik de maanden waarin we géén behandeling hebben gehad (en het dus eigenlijk onmogelijk was om zwanger te raken) ook mee moet tellen, maar het is de eerste ronde met donorzaad!

Dus;

DNJ, 26 jaar, 1e ronde met donor, 2e kindje

We weten momenteel nog niet wanneer de inseminatie plaats zal vinden, waarschijnlijk tussen 7 en 10 december, maar momenteel ben ik dus nog even datumloos!

13. Sakura

Sakura Niet meer actief

Hier ook niet zoveel verstand van ovu testen, bij mij was plotseling ook ineens erg licht, maar daarna ging het wel weer verder.
    Volgens mij heb ik vandaag ook eindelijk een positieve! Ik post als ik thuis ben even een foto.
    Ohja, mn woede is alweer wat gezakt haha

14. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sakura... Benieuwd naar je foto, en inderdaad woede lateen zakken en hup aan de klus ;)

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier is de ongi voorbij...op naar de vruchtbare dagen.

16. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Hier jammer genoeg geen kerstboom we hebben hier het een en ander in huis verbouwd/verplaatst en waar normaal de kerstboom stond staat nu een kast. En waar die kast stond komt nu een bureau dus ja geen ruimte voor een boom. Maar ga het enorm veel versieren met kleine prul dingen kan niet wachten tot het 6 dec is. :D Vind het altijd zo gezellig en heerlijk knus.

Hier zit ik nog in mijn ongi dus klussen zit er voorlopig nog niet in maar onze tijd komt wel weer haha.. Fijne avond allemaal!

17. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hoi hoi mag ik ook op de lijst nod 30 dec 3de kindje 22 ste ronde. Alvast bedankt

18. Sakura

Sakura Niet meer actief

Hier is die dan :) onderste streep is de teststreep

Bijgevoegde bestanden:

19. 19Vivian86

19Vivian86 Actief lid

3 sep 2012
    297
    0
    0
    --
    Noord-Brabant
    Ik zeg duidelijker kan niet. Dat wordt klussen vanavond ;) Have Fun!

20. wendy27

wendy27 Actief lid

28 jul 2011
    119
    1
    0
    ZUID HOLLAND
    Dank je wel! :) lief van je.

Zie dat je nu voor een 2de ook alweer in de 16e ronde zit.. :(
    Hopelijk hoef je niet langer te wachten, en mag je deze ronde op roze. Zal een erg mooi kerstkado zijn zeg, een positieve test :)

Deel Deze Pagina