@Smnee: je bent de eerste die op de bovenste wat ziet. Ben ik toch niet helemaal gek Morgen nog maar 1 doen.
dat zou lekker zijn om een week voor nod te testen hahah helaas, maar denk dat we dan weer meteen na de eisprong willen kunnen testen haha
@perzik je hebt wel uiterst gevoelige testen die 6 dagen voor nod gebruikt kunnen worden. Voor mij staat dat gelijk aan 8dpo. Wil het ook graag voor kerst weten dus doe dinsdag test met uiterst gevoelige. Risico is natuurlijk dat het te vroeg is.
Of 2v5 heeft 25 hcg nodig ik heb besteld bij zwanger en kids en die test meet al vanaf 10 hcg. Ik zit dan 8 dpo.
Dat is wel gevoelig. Hmm... als ik die vanavond nog bestel zou ik die dan voor dinsdag binnen hebben.. Nee, grr.. stomme kerst dagen! Succes dinsdag!
Hihi hoop dat het inderdaad op tijd is ik heb gister besteld en verwacht het ook morgen (weekend word niet verstuurd) dus goede kans dat voor jou morgen ook geleverd word. Anders morgen bellen met ze of het idd lukt. Hoop dat we nog kerstcadeautje mogen krijgen zou wel echt gaaf zijn. Wees wel realistisch dat het nog te vroeg kan zijn en nog alle kanten op kan.
Hier ook nog aan het wachten negatieve test maar nog geen rood.. Weet nog niet of ik een normale cyclus heb deze maand ging uit van 28 dagen dus 22ste. Word er wel nerveus van hoor pff..
@lw85: ik zou nog 2 dagen wachten met testen. Ben bang dat het nog steeds een pregnylstreepje is. Ik had vorige maand op 12 dpo precies zo'n test. Toen ik van die foto het contrast veranderde zag je de streep ook duidelijker. Maar ik heb van veel meiden hier op het forum geleerd: Als je de foto moet bewerken of je test in allerlei positie's en belichtingen moet houden, dan moet je 'm als negatief beschouwen. Hoop dat je nog ff 2 daagjes geduld hebt, en op 1e kerstdag een echte posi test hebt.
@babywish: 13 dagen na de pregnyl nog? Volgens bijsluiter na 10 dagen niet meer en volgens de halfwaarderegel zou de waarde nu 0,6 zijn. Il beschouw m nog niet als positief, zeker niet.
Dinsdag is kerst dan leveren ze niet en ik denk dat ze vandaag pas je order zien omdat je gisteravond laat hebt besteld ...
Mogge meiden, pffff, heeft er iemand een portie geduld voor me (en zo te zien ook nog voor wat andere meiden)? Ik wil zo graag testen!!!! Fijne dag allemaal!