Mijn naam is vlindertje1985, 1e ronde, 1e kindje, NOD op 28 december.. Wat duurt het wachten lang he... Heb wel al veel klachten, ongikrampen.. dus verwacht maar niks.. Succes allemaal en de roze meiden gefeliciteerd!
Josie88, die is gewoon lekker duidelijk inderdaad. Ik zit soms ook te denken om een CB te halen, misschien dat het dan wat meer doordringt als ik het woordje 'zwanger' zie staan. @degene die ik rood zijn gegaan, balen Floor32, een ovulatietest kan positief worden bij een zwangerschap, maar een negatieve ovulatietest betekent niet gelijk dat je niet zwanger bent. wondertjeinmaak, toch weer van het rood af, spannend nog. Sakura, de meeste mannen kunnen zich ook slecht inleven in vrouwen, de teleurstelling als ze niet zwanger zijn, de onzekerheid als je net zwanger bent. Het is jouw lichaam en jouw hormonen en mannen snappen daar ook weinig van. Ik hoop wel dat je snel duidelijkheid hebt. LW85, op de gewone foto zie ik niets, maar op die bewerkte foto wel. Ik vind het moeilijk, het kan een indroger zijn, het kan van de pregnyl zijn, het kan gewoon een prille zwangerschap zijn. Hopelijk snel een duidelijkere streep, spannend. linbu, gefeliciteerd.
Pff nou dacht gister dat me ongesteldheid was begonnen.. net naar t toilet geweest en niks meer. Als dit een innesteling is wanneer kan ik testen ?!
7 dpo en temp dip... Dit is de eerste keer dat ik mijn temp bijhoud maar heb weleens gelezen over een innestelingsdip Als ik nu al ongesteld zou worden zou het veel te snel zijn. Maar goed kan ook vast een hoop andere redenen hebben
Ja, denk ook niet dat ze het gaan redden vandaag. Krijg trouwens nooit post op maandag. Maar goed.. even doorbijten met wachten en dan kan ik donderdag testen. Zit dan op 12 DPO.
Hier toch maar een test gedaan. Maar helaas omo wit! Grrr beetje in wen dipje. We wachten nu ongi maar af. Dames op roze gefeliciteerd! Dames op rood balen, succes in de volgende ronde
Hey dames, Heeft iemand hier ervaring met sensitesten? En dan bedoel ik die 4 dagen voor je NOD kan gebruiken? Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld, voel van alles...
Ik heb die sensitesten bij mijn zoontje gebruikt. Town 4 dagen voor NOD duidelijk positief. Na mijn curettage ook getest om negatief te testen. Eerst was hij positief met licht streep, week later negatief. Nu heb ik gister weer getest. Maar helaas nog echt wit. Ook geen menstruatie. Succes met testen
Ok thanks voor je antwoord! ik ga dinsdagochtend testen, maar verwacht maar niet te veel. Veel last van krampen en onderrug.. Jammer van jouw negatieve uitslag, op naar de volgende ronde!
@ steefsel Heb je de testen binnen? Bij mij alleen kerstkaarten... helaas... moet ik toch wachten tot na de kerst.
Ik heb net wel de postbode zien lopen maar nog niet aan de deur gehad...ben bang dat ongeacht de uitslag we niet met kerst kunnen testen. Balen maar dan maar knallend het jaar uit!
Als je gisteren je testen besteld hebt kunnen ze vandaag niet meer komen. Zondag is geen werkdag he. Meestal krijg je ook een verzendbevestiging!