Meiden op rood: balen!!! Jufbrabo gefeliciteerd! Hier langzaam maar zeker steeds ongeduldiger. Verander ook 100x per dag van mening of ik wel of niet zwanger ben Heb sowieso enorme moodswings, maar dat kan ook aan een naderende ongi liggen!
Stopcontant: Ik las in jou eerdere post dat je bevallen bent d.m.v. een keizersnede en nu een holte hebt in je baarmoeder. Is deze wel eens verder goed bekeken d.m.v van een gelecho?
24 jaar, 12e ronde, 1e kindje, nod: 27-12 spannend weer meiden! moet me aardig zien te beheersen met m'n testdrang al 2 dagen, morgen nod.. pff alle "rode" meiden: balen! hopelijk veel goeds in 2013 voor jullie! "rose" meiden: gefeliciteerd! geniet ervan! alle meiden die met mij deze laatste week van het jaar nog nod hebben: succes! hard duimen draaien voor een mooie rose afsluiter van het jaar!
Tja, ik moet ook zeggen dat ik me niet zwanger voel. Maar anderen denken van wel. Ik twijfel zelf ook wel, want bij m'n zoon dacht ik ook echt niet zwanger te zijn.. We wachten gewoon af.. Ik hoop morgen testen in huis te hebben, en dan kijken of ik braaf tot de 30 ste kan wachten
Stopcontact: Ik ben nl in 2008 ook bevallen door een spoedkeizersnede van ons zoontje en 2009 besloten we voor een brusje te gaan en tot heden is deze wens nog niet in vervulling gegaan. Ik merkte na een poosje dat ik elke keer na mijn ongesteldheid bruine afscheiding bleef houden tot aan de eisprong en best veel. op de echo's was ook elke keer vocht te zien in de baarmoeder. op gegeven moment noemde mij gynacoloog het wordt niche. dit is een holte in de baarmoeder bij je keizernedelitteken. er is sinds een korte tijd een onderzoeksteam opgestart nanaar dit alles, judith huirne in vu zh a' dam is het hoofd van dit onderzoeksteam. Ik ben zelf afgelopen maart door mark hans immanuel in hoofddorp geopereerd aan mijn niche. helaas bleven na de ingreep de klachten aanhouden en heb toen contact gezocht met a' dam. heb hier in juni en aug onderzoeken gehad en had een behoorlijke niche met uitloper naar de blaas. ben een week later geopereerd omdat de situatie behoorlijk heftig was. dit ook in combinatie met mijn endotrimose en het feit dat ik nog maar 1 eierstok heb. Zo een heel verhaal, maar niet om je bang te maken, maar meer het feit om je er op te wijzen dat heel veel zh hier nog helemaal niet bekend mee zijn, of nu net de studie ook gaan volgen. Sorry voor typefouten, is met gsm getypt! z
Hier vandaag geen klachten behalve erg moe zijn. Ben bang dat de test nega gaat zijn hoewel een en ander toch anders voelt. Afwachten en zenuwen als ik de test doe. Voor de nieuwe zwangere gefeliciteerd geniet er van.
Nog steeds aan het wachten op 2 streepjes of de ongi. Ik weet nog dat dames schrokken dat ik 30 testen had gekocht, nou volgens mij heb ik al de helft gebruikt Ik had mn laatste test gister ochtend gedaan maar ik wil nu echt even wachten tot het nieuwjaar. Dan wil ik zowiezo ook naar de huisarts. Mn ongesteldheid moet er eigenlijk wel zijn op de 29ste, want 16 dec begon mijn bruinverlies. Zou het ook kunnen dat ik mn ongi al gehad heb?? Bruinbloed verlies was wel weinig, maar wel 5 dagen!
Ik kon vorige keer pas positief testen een week na nod!! Helaas wel een miskraam... Nu afg ma mijn nod en neg getest... Afwachten of ongi.of weer zo laat hcg zou t dan wéér fout gaan??
Ahh jmmer van je miskraam nou hopelijk is het snel weer roze bij je ik wacht het gewwon nog maar ff af wilde eerst kijken of de kruidvat open is maar helaas gewoon dicht en heb geen zin om naar de stad te gaan om een test te halen haha ga morgen maar naar de kruidvat en als ie weer negatief is word ik gek denk ik haha
Jammer hoor al dat rood i.p.v roze Ik ben inmiddels al 8 dagen overtijd en heb geen klachten meer. Rond m'n nod slijmverlies, ongi achtige buikkrampen en een lage vermoeide rug(pijn)en dat laatste heb ik nog nooit gehad. Maar nog steeds niet ongi of een posi test. Wordt er gek van
Ik ben 1 dag overtijd en had vanmorgen een negatieve test... Verwarrend! Maar voorlopig dus nog geen roze nieuws...
Hoe kan dit nou.. Ik zat net op de wc en ik voelde opeens vloeistof lekken bij mn vagina, heb ik opeens een dikke klodder doorzichtig en redelijk vloeibaar maar toch rekbaar slijm.. Huh?!!
Vriendlief zei vanaaf dat mijn borsten steviger voelen....Ow ik hoop het zo. Klinkt stom maar als ik op mijn rug liggen vallen mijn borsten niet zo ver meer opzij omdat ze naar mijn idee idd steviger zijn. Morgen of overmorgen testen met uiterst gevoelige.
Sakura, misschien was dat bruineverlies dan toch je ongi en heb je een nieuwe eisprong? Steefsel: dat heb ik jammer genoeg altijd voor mijn ongi... Nu ook weer. Ik weet oa daardoor dat het voor mij vandaag game over gaat zijn... Al hoop ik dat dat bij jou niet zo is natuurlijk!
@meesje, weet je zeker dat je ei is geweest? Of komt ie er nu aan? @sakura, raar hoor. Geen ovutesten in huis? @steefsel, probeer nog ff te wachten met testen. Alleen maar beter. @toekan, jij vroeg toch van de bmm? Die van mij zit potdicht. En redelijk hoog, voor mijn doen. bruinverlies is gelukkig weg en vanmorgen een knaltest. *hcg*hcg*hcg*hcg*hcg*hcg*hcg* vangen dames
Borsten steviger heb ik nooit voor ongi dus kan goed teken zijn. Ik moet toch eerst wachten tot de test binnen is dus tot die tijd kan ik toch niet testen