NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakura

Sakura Niet meer actief

Haha heb mn urine niet opgegevangen vannochtend! Misschien een onbewuste manier om mezelf te dwingen om te wachten? :p

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou vanmorgen een tempdaling :(

3. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ja het zijn onderhand best veel meiden die negatief testen. Ik ga morgen maar weer testen, maar geloof er niet meer zo in eigenlijk. Weet ook niet wat het wel is, ik ben nog nooit zo lang niet ongi geweest en ik ben in april al gestopt met de pil dus dat kan het ook niet ontpillen zijn ;)

4. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    Oh dat is jammer :(

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Stel maar uit :) witte testen zijn zo vervelend

6. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    hoi ben nurrie 33 jaar ronde 3 beginnen op nieuw mijn nod is 30/31 ste

maar heb een grote ? gisteren had ik bij afvegen roze dacht hu ob in natuurlijk denk nou opoe komt vroeg vanmorgen kijk niks voel me verder goed alleen beetje pijnlijke borsten wat moet ik doen nu al gaan testen pfff weet ff niet

7. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Helaas een witte test voor mij. Er voelt toch echt iets anders dacht ik maar schijnbaar toch weer ingebeeld. Klotehoofd wat weer met me aan de haal gaat....zucht

8. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben eindelijk op dag 32 (of 33, twijfel nog beetje wanneer ik ga tellen) ongesteld geworden. Jammer, maar op naar ronde 4!

9. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    @steefsel balen maar je zit nog ruim voor je nod. ...maandag nog eens als je niet ongi bent???

@firsttime ook balen ik hoop dat 2013 supervruchtbaar wordt!!!!

10. Hevn

Hevn Actief lid

22 mei 2011
    236
    1
    18
    Vanmorgen negatief getest, wachten op m'n menstruatie nu, op naar ronde twee! X

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier nog niet ongesteld. Test doe ik maandag pas.

12. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hier is mijn temp gekelderd... Ik sluit 2012 af zoals 2011.... Rood.... :(Dat 2013 er maar snel is, want 2012 was geen jaar om naar huis over te schrijven.

Smnee: kak meid! Knuffel!

Al de nega-testers: knuffel!

Al de rode dames: knuffel! Hopelijk maken we er samen snel een roze tijd van!

Nieuwe zwangere: proficiat!

13. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    hier helaas vanochtend ook een negatieve test..
    verder geen ongi of aankomende ongi symptomen..
    pff las gister al zoveel meiden negatief getest EN over tijd.. voelde zo met jullie mee. en nu neem ik plaats naast jullie. dat verdomde lichaam ook altijd, elke ronde is het weer net even anders. zo moeten we alles een keer gehad hebben.. :x ;)

14. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Echt? Wat leuk! Komt niet zo heel vaak voor.
    Wel altijd drama met uitspreken :p

15. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    En ook hier vanmorgen negatief getest.
    Is het raar dat ik het een beetje jammer vind, maar dat ik vooral opgelucht ben?
    Zo raar, maar je hoort ook steeds vaker dat bij vroege positieve test het alsnog misgaat.. Dat zou ook vreselijk zijn. Maargoed, ik wacht nu hoop ik braaf een aantal dagen voordat ik weer ga testen.
    Voor de dames die hun positieve test al in rook op zien gaan, heel veel sterkte en succes in de volgende ronde!

16. Vlindertje1985

24 dec 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag ook op Rood, helaas ongi geworden..
    Op naar de volgende ronde..
    Heeft hier iemand ook zo'n lange cyclus (35-30 dagen).. pff duurt het wachten nog langer!
    Succes dames!

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Mijn cyclus is ook in de 30 dagen. Vervelend he dat wachten. Als ik ongi word moetik 3 weken wachten op mijn ei.

18. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ik weet niet wanneer ik weer zou testen. Ik dacht echt aan mijn lijf te voelen dat het raak was. Ik weet dat je ook na je nod nog positief kan testen dus het is afwachten of mn ongi komt of niet.

Knuf voor wie het nodig heeft!

19. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Knuffel aangenomen hahah

Vind het zo spannend! Nu geen ongi gevoel meer. En 1 dag overtijd. Maar kan maar zo dat mijn cyclus nu gaat rommelen. Je weet maar nooit.

20. jenn88

jenn88 Niet meer actief

En we wachten nog steeds ff wachten nog...... nog ff wachten....... ennnnn......nee nog steeds geen duidelijkheid alleen hoofdpijn pfff.
    Ik wil het weten.... ongi zwanger zwanger ongi welke wordt het.
    Pff en vl is zo geduldig gewoon nog ff geduld schat gewoon afwachten kon hem wel afschieten hahaha toen ie dat zei maja hij heb wel gelijk grrrr. :p

Deel Deze Pagina