Vandaag nog een test gedaan, negatief. Nod was 24 dec. Maar heb nu wel en afspraak bij de gyne voor as maandag. Kans is klein zei de ha dat ik toch zwanger ben, maar ook zei zegt gelukkig dat er een oorzaak moet zijn voor mn al bijna 2 weken durende klachten
Hmm ik denk dat ik er toch maar van uit ga dat de 5 dagen bruinbloed mn ongesteldheid was. Het was namelijk wel net zo lang als mn ongi maar minder en bruin. Dus dan zou ik nu op dag 13 zitten, wat de overmatige afscheiding zou kunnen verklaren Schorpioen, dat is zeker een streep! Gefeliciteerd!!
Hier nog steeds makkelijk melkproductie, moe en gevoel dat er iets anders is zucht weet niet waarom ik deze keer zo teleurgesteld ben we gaan pas ronde 4 in dus mag niet klagen... Schorpioen gefeliciteerd da's een mooie streep geniet er van.
Ohhhhhhhhh wat erg!!!!! Schaam me kapot..... rottelefoon! !!! Sorry schorpioen!!!! THNX jenn voor de tip haha
Schorpioen gefeliciteerd! Fijn weer wat roze op de lijst Net een test gedaan kon me niet bedwingen maar weer witter dan wit. Het is niet anders... In ieder geval een rustig weekend voor de boeg daar heb ik wel zin in