Bedankt letty Ja zahra je hoort het vaak genoeg dat lichaam je on de zeik kan nemen maar pfff je krijgt er wel ff een tik van zeg
Ik mag ook op rood, is nog niet zo hevig maar zal morgen wel meer zijn. Ik verwachtte het wel, was ziek rond O-dag dus ja.
Hoi dames ik meld me ook! 19 jaar 1ste ronde en 1ste kindje. Dit is dag 1 van mijn nod (29) en nog niets te bekennen.
Ik ben zo blij, maar besef het ergens ook nog niet. Ik heb nergens last van ... Naja nergens; alleen van t feit dat we nu 3 maanden lang een geheimpje hebben, heel lastig !!!
Ik heb zoooo vaak met die testen valspositief getest.. En elke keer had ik licht roze duidelijke streep, daarna heb ik gelijk 2 andere merken testen gebruikt, maar die waren gewoon omowit..
Nou heb ook andere symptomen dus geloof wel dat het zo is hoor. Morgenochtend test ik weer met een ander merk. Vorige keren waren ze overigens altijd negatief bij mij. Dus denk dat het wel meevalt.
De enige waarvan ik weet en zelf valspositie heb getest is predictor daar is de jouwe niet van veer. Gewoon lekker van genieten meid!!!!
Nee gelukkig maar, maar het blijft gemeen om zo te reageren.. Het is toch al zo'n onzekere tijd en dan wil je zulke dingen al helemaal niet horen,, pfff!
Ik dacht precies hetzelfde..... je voelt vanalles en toch weer niet....dat maakt je al onzeker genoeg hoef je dit niet ook nog te lezen!!! Even nadenken voor je iets plaatst...een felicitatie was op zijn plaats geweest.