Hopelijk is het bij jouw gewoon positief hoor!!!! Alleen ja, ik ben niet de enige die met deze testen vals positief heeft getest. Google is je beste vriend, er staan zoveel negatieve reactie's over deze testen.. Dus ik vertrouw ze abosluut niet meer En dit was mijn test;
Zal nog even een aanvulling geven voor de NOD lijst: NoLi 25 jaar, na 6 rondes hebben we een pauze ingelast en nu bleek ik onverwachts zwanger te zijn. Dit is ons eerste kindje. Ken jou inderdaad ook nog! Zag nog wat bekende namen voorbij komen, maar "gelukkig" ook een hoop nieuwe (wat dus hopelijk betekend dat er een hoop dames ook op roze mochten). Ik zie dat jij ook zwanger bent?! Gefeliciteerd meis! Ik duim voor je dat het allemaal goed mag gaan!
Ja voel me echt kl*te! 3 dagen overtijd en nu toch bloed... Echt balen! 10 januari weer naar de FA. Een dag (of2) later is als t goed is mn eisprong dus misschien dat ze gelijk kunnen zien of mn eitjes groot genoeg zijn. Hoopte 2012 roze uit te gaan, maar helaas....
Balen Sanne hopelijk snel raak. Hier wat krampjes vlak boven mn schaambot maar geen ongikrampen. Ik weet nou niet of ik het nog spannend moet vinden of me niets in mn hoofd moet halen....zucht
@SannevH: balen Dikke knuff @lilaa: eigenlijk heb je wel gelijk. Ik had vorige maand met kv een vals positieve test. Streepje was licht, maar toch zichbaar. Ik kreeg felicitaties en reactie's met: ik zeg zwanger enz. En 2 dagen later weer getest, omowit. Dat was echt een zware teleurstelling, want iedereen zag dat streepje ook toch ? En dan voel je je echt rot. Maarja, natuurlijk hoop ik dat die van Veer gewoon positief is, maar begrijp ook dat je haar wil waarschuwen voor evt. teleurstelling. Oowja, ik las trouwens ook dat iemand zei: zeg dan niks. Zou jij dat ook willen dan ? Stel je voor dat hier iemand met een foto van een predictor test voorbij komt waar een licht 2e streepje op staat... Ga je dan ook niet zeggen dat die testen vaak vals positief zijn en dat zij beter met een andere test kan testen ? Ga je gewoon vrolijk gefeliciteerd zeggen, en laat je haar er zelf achter komen wanneer ze 2 dagen later met een andere test gaat testen die omowit is. Zodat ze enorm verdrietig is omdat je haar niet wou teleurstellen. Geloof me... Je stelt iemand eerder teleur door te liegen, dan door de waarheid te spreken. Aan de waarheid hebben ze tenminste nog iets, want jij wil toch ook niet blij gemaakt worden met een dooie mus.
We hebben allemaal het beste met elkaar voor hier. Dus we zijn allemaal gewoon eerlijk tegen elkaar. Er wordt vaak gevraagd naar iemands mening, en iedereen heeft een andere mening. We zijn hier juist om advies en tips te geven aan diegene die het vragen toch ?
Ik had ook wel subtiliteit verwacht van diegene die hier uit het niets komt binnenvallen om lilaa een preek te geven dat ze beter niks kan zeggen. Ze zegt alleen dat zij dus geen goede ervaringen met die testen heeft. Dus alleen een soort waarschuwing dat ze beter een andere test kan proberen omdat deze niet zo betrouwbaar blijken te zijn.
Hm...ik denk dat als ze subtiel had gereageerd het misschien anders was gelopen....maar dat zal gissen blijven. Ik hoop iig voor veer dat ze over 8 maanden haar wondertje in haar armen heeft (ook voor jou natuurlijk babywish)
Ik ga er oom vanuit dat we elkaar inderdaad het beste gunnen wellicht waren beide reacties met goede bedoelingen je hebt gelijk
* oeff, die zwangerschapshormonen ook * En natuurlijk hoop ik op een positieve test en een mooi beebje over 8 maanden. Ik hoop voor niemand een vals posi test, zo vervelend Dus ik wil over 2 dagen een dikke knaller zien
Laten we alsjeblieft eerlijk tegen elkaar blijven. Daarvoor zitten we hier toch? Als je alleen 'oh' en 'ah' wilt horen kan je net zo goed naar het Libelle-forum gaan We zitten hier allemaal voor hetzelfde en met dezelfde wens. Elkaar voor de gek houden heeft geen zin. Subtiel: ja. Maar wel eerlijk. Iedereen hoopt voor de ander een knalroze positest, maar als er haken en ogen aan kunnen zitten, mag dat gezegd worden toch? Ben zo blij dat hier niet de dooddoeners gezegd worden die we in t dagelijks leven aldoor horen: je bent nog jong, volkgende keer beter of bij ons ging het wel vlot. Laat die hormonen maar gieren dames, komt goed!!!
Geschreven woorden komen vaak anders over dan ze bedoeld zijn. We moeten ervan uitgaan dat ze goed bedoeld zijn en dat je wel eerlijk tegen elkaar kunt zijn. Al is niet iedereen even subtiel. Succes voor iedereen!
Oef, anderhalve dag niet online en ik heb al veel gemist!! @ onze roze dames: gefeliciteerd!!! Geniet ervan nog 8 maandjes en dan hebben jullie je eigen klein wondertje in jullie armen!! @ rood: balen zeg!! Hopelijk brengt 2013 meer roze streepjes!!! @ nega testers: hopelijk weten jullie (incl mezelf) over een paar dagen meer!! Dat we maar niet nog langer in spanning hoeven wachten en wat meer duidelijkheid hebben!! Dikke knuf aan iedereen.
Wow, jullie blijven ook wel flink actief! jammer Sanne! Op naar de volgende ronde! En dames..niet zo druk maken, ja het kwam bot over, maar was vast niet de bedoeling! Pff, nu kruip ik ook maar eens m'n bedje in.. Net feestje gehad in huis en gelukkig gingen de laatsten voor 4 weg. Dan alvast een beetje opruimen, en nog ff met de hond gelopen. Morgen hoop ik uitslapen, zoonlief is immers bij opa en oma. Dus tot later dames!
Mogge meiden, Ik mag helaas op Rood Ben wel een beetje verdrietig. Dacht echt dat het raak was dit keer.