Hier nog helemaal niets helaAs. Had liever gehad dan mijn ongi eraan kwam. Doe straks nog wel een test.
Hier geen spoor van ongi of gevoel dat het komt. Wel krampen maar ander soort krampjes. Straks dus even testen spaar mn plasje op hihi.
@hier... dag 62 volgens mij alweer en nog steeds niets en een negatest erbij, pfff!!! lieve dames ik wens jullie alvast een hele fijne jaarwisseling toe en een heel vruchtbaar 2013 met voor iedereen uiteindelijk een lief, gezond kindje om in jullie armen te sluiten.
Daar ben ik weer even. Steefsel, al getest? Wat spannend! Alle dames die op rood staan, 2013 wordt jullie jaar! Alle dames op roze, mooie afsluiting van 2012. Gefeliciteerd!
Rond 2en testen mijn vriend haalt onderweg naar huis test dus dan kan het. Drink tot die tijd niks zodat het wel geconcentreerd blijft. Ik vind het ook spannend voelt niet alsof ik ongi ga worden Maja als ik gewoon weer te laat ben voel ik nu logischerwijs niks...
Hier vanochtend weer een negatieve test Succes steefsel! Voor de dames die net als mij nog afwachtend het nieuwe jaar in gaan, hopen dat het nieuwe jaar meer HCG vrijgeeft! Voor de rest een fijne en veilige jaarwisseling!
Nou ik heb een twijfeltest heel licht streepje. Zal kijken of ik de foto's kan posten. Het zou wel kloppen met mijn gevoel en het gevoel niet ongi te worden. Ik hoop echt zo dat het klopt. Ik weet niet hoe ik foto van tel moet uploaden
@steefsel: bij snel reageren, dan meer optie's en naar beneden scrollen en dan kan je een foto uploaden.
Dat had ik gezien maar krijg de foto er niet in balen zou graag paar andere ogen er naar laten kijken.
Op de pc weet ik wel hoe het moet maar via mobiel gaat moeilijk...streep is streep maar wil wel eerst een duidelijkere
Hier de jaarwisseling inluiden met de rode duivels, bleh!!! Maar meiden wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling! En heel vruchtbaar 2013. En voor alle zwangere een super fijne zwangerschap en dan een gezond mooi wondertje in je armen kunnen sluiten. om voor altijd lief te hebven en te koesteren!! Xxx
Steefsel voorzichtig gefeliciteerd! Geniet ervan meid! Precies 6 jr. geleden teste ik positief vsn mijn zoontje, zo'n geweldig gevoel