Geen bubbels hier nee doe ik al ruim 2 weken niet meer. Hoop idd op een duidelijkere streep dan pas ben ik overtuigd. Mijn gevoel zegt ja maar goed heb mezelf wel vaker voor de gek gehouden. Zou wel echt super gaaf zijn. Jammer genoeg niet posi genoeg om het vanavond te vertellen..dan volgend weekend maar als het wel duidelijk is.
Dank jullie wel. Laat uiteraard weten of het nou uiteindelijk echt goed positief is of niet. Alle dames hier een ontzettend fijne jaarwisseling. Een gezond 2013 met mooie gezonde kindjes en een zeer vruchtbaar jaar.
fijne jaarwissseling iedereeen! Hopelijk is voor iedereen die nog niet zwanger is 2013 een vruchtbaar jaar!! ik ga morgen een zw test doen.. dan zijn we ook 4 jaar samen!!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Oh nee toch nog weer wat rood gezien op de lijst Steefsel spannend hoor, ik ben benieuwd. Ik heb vanmorgen weer nega getest. Ben nu op cyclusdag 46. Mijn vorige rondes waren 49 na ontpillen, 41, 30, 28, 36, 30. Ik zat er over na te denken om naar de ha te gaan. Vroeg me af wat jullie zouden doen?
Beste wensen voor het nieuwe jaar dames!!! Steefsel, voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop dat je volgende test een knal test is!! Ik mag van de lijst gehaald worden.. Ben niet ongi geworden en niet zwanger. Gisteren in t ziekenhuis bleek dat ik een grote cyste heb. Vandaar dus mijn klachten Heb gelijk bloed laten prikken en mag volgende week terug. Dan kan ik met m'n gyno babbelen over de uitslag, m'n medische geschiedenis met m'n baarmoeder en de wens om zwanger te worden... Afwachten dus! Maar ik heb gisteren wel bubbels kunnen drinken
Gelukkig nieuw jaar dames! Al is deze eerste dag van het jaar voor mij al een domper. De rode duivels hebben zich gemeld.. Op naar de volgende ronde..
Balen mamasamm ik hoop dat het nieuwe jaar vruchtbaar mag zijn. @hier kon het niet laten zowel gisteravond als vanochtend ook getest beide weer lichte streepjes...Vl is nog niet overtuigd zegt hij....euhm ja het hoge woord kwam er met uit hij vindt het toch we weer eng nu het zo dichtbij komt ahh. Wil nog test van cb digital gaan doen want dan ben ik ook meer overtuigd als ik het kan lezen ipv vaag lijntje..
Hier nog steeds niks!! Gister afspraak dokter gehad...als ik eind vd week niet ong ben dan een echo!!... Aanhoudende buikpijn na 2 weken na miskraam die 5 wkn is geleden! En negatieve test... Onzeker bah...
Nee was niet donkerder dus toch ff te snel achter elkaar. Ga morgen cb digital down als die zegt zwanger dan ben ik toch echt overtuigd...ben ik nu eigenlijk ook omdat het gewoon zo voelt.