Ik meld me hier ook, vandaag laatste ongesteldheidsdag maar mn cyclus is zo onregelmatig dat ik eigenlijk verwacht dat mn NOD ergens in de laatste week van dit jaar is, wel jammer, zolang wachten!
@bebbiestar, Gek hoor. Ik zit op dag 11 en ook super posi ovu test en mij adviseren ze ook zwtest te doen dus morgen ovhtend voor de zekerheid ff doen..
Ik kom me hier ook melden. Vanmorgen een omowitte test, ik was 13 dpo en had wat klachtjes, maar vanavond gewoon ongesteld geworden. Wel een nette cyclus van 28 dagen, dus wat dat betreft heb ik geen klagen. Voor de lijst: sassie1980, 32 jaar, 2e ronde, 4e kindje, NOD 16 december
Hallo allemaal, ook ik wil me graag aanmelden voor de lijst. na precies 8 weken toch weer ongesteld geworden, joepiee! wat kan je daar blij mee zijn zeg.. nu weet ik natuurlijk niet hoelang mijn volgende cyclus gaat duren.. MamavanNikhil, 19 jaar, 2e ronde, 2e kindje mag ik op datumloos? liefs,
Mag ik me ook aanmelden? jo86, 26 jaar, 2e ronde, 3e kindje, nod 19dec (ongeveer) Eerste ronde allerlei vage klachten, maar dat was dus niets, cyclus 30 dagen, ietsjes korter dan tussen me twee kindjes in, toen 32/33 dagen! Groetjes
♥NOD- lijst 16 t/m 31 December 2012♥ 16. (3) : Toekomstigemams (29 jaar), 8e ronde, 1e kindje Sassie1980 (32 jaar), 2e ronde, 4e kindje Mummy28 ( jaar), 4e ronde, 2e kindje 17. (3) : Swimming (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Vrouwtje72 (40 jaar), 7e ronde na mk, 2e kindje Joycie78 (34 jaar), 5e ronde ( 3e ronde na VMK), 1e kindje. 18. (1) : Yuna (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje 19. (1) : Jo86 (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje 20. (1) : Djoon (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje 21. (0) : 22. (0) : 23. (0) : 24. (1) : BeebieStar (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje 25. (0) : 26. (0) : 27. (0) : 28. (0) : 29. (0) : 30. (0) : 31. (0) : Datumloos.(1) MamavanNikhil (19 jaar), 2e ronde, 2e kindje T o t a a l: 10 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥,ongesteld, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven
Nou, maar even wat berekeningen erop los gelaten en mijn volgende NOD ligt ergens tussen 14 en 24 december. Lekker zulkse onregelmatige cyclussen. In mei gestopt met de pil, daarna een cyclus van 33 dagen, daarna 1 van 31 dagen. Daarna heb ik het niet helemaal meer goed bijgehouden de volgende zijn gegokt maar scheelt misschien 1 tot 3 dagen. Cyclus van 28 dagen Cyclus van 42 dagen Cyclus van 40 dagen Dus ik weet niet wat ik kan verwachten de volgende keer, zal wel ergens tussen de 30 en de 40 dagen liggen.
De jongsten zijn logeren, woensdag is altijd mijn vrije dag en manlief is dan ook een keer vrij, dus we gaan morgenavond een fles witte wijn opdrinken Ik heb vandaag weer ovutesten besteld. De vorige rond vond ik dat erg fijn om te weten wanneer mijn eisprong was, omdat ik met het koperspiraaltje wisselende cyclussen heb gehad en nu wist wanneer mijn NOD zou zijn. Vandaar dat ik ze weer wil gaan gebruiken. Ik heb net een ibuprofen ingenomen, ik heb aardig wat buikpijn en ga zo met een warme kruik slapen. Ik hoop dat ik iets minder lang ongesteld ben (met koperspiraaltje meestal 8 a 9 dagen, 1e ronde 6 dagen) zodat we weer actief aan de slag kunnen. Die rode dagen en de wachtweken vind ik echt helemaal niks.
Ik doe ook weer mee. Ik hou jullie niet bij met kletsen, maar vind het wel leuk om te volgen. Dus: Upkedupke, 15 december 3e ronde, 1e kindje, 31 jaar. Edit: Ow, ik zie dat ik bij het andere topic moet zijn. Ik verschuif deze maand naar de eerste helft van de maand.
Helaas eerste poging mislukt. Volgende keer beter hoop ik. Zou graag op de lijst willen, krijg hem steeds niet in kleur. Hoop dat het nu lukt... Nod 17 december, dan 31 jaar, 2e poging, 2 kindje. [/COLOR]
hoi dames, helaas ongi vandaag geworden meestal cyclus van 28 maar nu van 32 dus nod weet het niet precies zeker maar khou nu gewoon 28 aan (met in achterhoofd dat het wel eens 32 kan zijn). tbtje, 20 jaar, nod 18 dec, 4de ronde na ma, 1e kindje
@ tbtje , Helaas ook weer op een volgende NOD lijst @ sassie1980 : Kijk aub een beetje uit met ibuprofen! Mag niet bij zwangerschap/zwanger worden. @ Hier : Vandaag ook maar ovu testen bestelt.. ben benieuwd!