@ior: nee dat willen ze niet maar krijg ik komende ronde wel eindelijk.. m,n cyclus ging zo zal het even opsommen hihi dag 23 FA, geen follikel te zien, volgens hem eisprong al geweest, progesteron was 0,8 dus geen ei!!! dag 29 FA, eiblaasje te zien wat volgens haar niet meer zou gaan springen, beginnen met primolut en dan volgende ronde weer 50mg clomid (deze ronde was 100) en follikel metingen maar ik wilde nog even wachten voor ik met de primo begon want had erg veel buikpijn.. dag 31 ineens super knallende ovu testen en dag 32 ook nog en nu vandaag dag 34 ineens tempstijging van 0,3 dus alsnog een ei... maar zoals je leest zegt de FA telkens andere dingen dus ik heb er maar weinig vertrouwen in dat de artsen wel weten wat ze zelf nou zeggen
och jemig. laten we hopen dat het allemaal niet meer nodig is en dat je een mooie test in handen hebt over 2 weekjes.
In de zomer had ik mijn ei pas op dag 40, dat kan toch raar doen soms hé! 't Zou toch zoveel eenvoudiger zijn als iedereen dezelfde cyclus en symptomen had...
@tielo: idd... maar m,n cyclus was al 5 jaar lang netjes 31 dagen... dan eerste ronde clomid cyclus ineens 34 dagen en 2e ronde clomid 46:S
Dat is vreemd... Waarom ben je dan nog met clomid moeten beginnen? Ik had 7 maanden redelijk netjes op tijd... dan ineens 54 dagen cyclus, dan weer gewoon, dan 40 dagen, en dan weer gewoon... Gyn belde me eergisteren dat mijn eerste bloedresultaten niet zo goed waren... Ik moet ook gaan beginnen met Clomid nu... Maar nu ik jouw ervaring lees, hoop ik wel dat ik niet NOG een langere cyclus tegemoet ga!
m,n eitjes spongen wel, maar waren niet van goede kwaliteit als ze sprongen, dus als extra stimulatie de clomid erbij
de kwaliteit zelf kunnen ze niet echt testen.. maar m,n bloedwaardes waren nooit echt hoog genoeg om van een goede eisprong te spreken.
En vanaf dan spreken ze van PCOS? Of horen daar nog andere symptomen bij? (Sorry voor de vele vragen, bij mij zijn de onderzoeken dus net gestart en het ziet er niet echt veelbelovend uit... wil nu liever weten wat de verschillende mogelijkheden zijn)
@tielo: geen probleem hoor meid ik had ook allerlei vragen toen ik net begon.. nee bij pcos horen nog meerdere dingen, er zijn dan onder andere te veel eiblaasjes te zien op de echo, en vaak is er inderdaad ook een onregelmatige cyclus of helemaal geen cyclus zelfs.
alleen ik ben een apart geval, mijn waardes zijn heel tegenstrijding vergeleken het echo beeld met ook andere dingen, dus bij mij weten de artsen zelf niet eens wat het nu eigelijk precies is
Toen ik mijn consultatie had vorige maand, had ik net mijn eisprong en op de echo zag dit er normaal uit: één grote follikel en verder niets bijzonders te zien. Volgens de gyn was er dus geen probleem. Toch begonnen met bloedtesten om me gerust te stellen en uit de eerste test bleek toch dat ik te weinig hormoon aanmaakte voor de eisprong. Dus nu ben ik eens benieuwd naar de volgende resultaten. We gaan hier best offtopic, hoop dat de andere forumleden dat niet zo erg vinden
nou meid, ik hoop iig dat ze snel weten waar het bij jou aan licht en je met de clomid volgende ronde een super ei krijgt.
♥NOD- lijst 16 t/m 31 December 2012♥ 16. (4) : Toekomstigemams (29 jaar), 8e ronde, 1e kindje Sassie1980 (32 jaar), 2e ronde, 4e kindje Mummy28 ( 28 jaar), 4e ronde, 2e kindje XxPinkxX (38 jaar), 16e ronde, 2e kindje Maybe3 (25 jaar), 27e ronde, 3e kindje 17. (7) : Swimming (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Vrouwtje72 (40 jaar), 7e ronde na mk, 2e kindje Joycie78 (34 jaar), 5e ronde (3e ronde na VMK), 1e kindje. Amanda23 (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Shirin81 (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Volim te (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Kwiebeltje (22 jaar), 9e ronde, 1e kindje 18. (4) : Yuna (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje Tbtje (20 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje Meesje84 (28 jaar), 2e ronde, 1e kindje Jerami (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje 19. (3) : Jo86 (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Babsy78 (34 jaar), 4e ronde, 5e kindje Liesje78 (34 jaar), 4e ronde, 1e kindje 20. (4) : NiMou (26 jaar), 10e ronde (3e ronde met Clomid), 1e kindje Jufbrabo (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje DV828 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Mrs Hair (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje 21. (3) : Hoop 84 (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Pluisje30 (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje CarlijnW (38 jaar), 6e ronde na curretage, 1e kindje 22. (4) : LiLaa (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje HopeandFaith (25 jaar), 23e ronde, 1e kindje Chiqui (33 jaar), 3e ronde, 3e kindje Nannar (28 jaar), 7e ronde, 1e kindje 23. (1) : 00Wendy00 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje 24. (3) : BeebieStar (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje Smnee (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje Liekj (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje 25. (8) : Perzik (36 jaar), 6e ronde, 1e kindje Zwangels (30 jaar), 15e ronde (6e ronde na vmk), 1e kindje Silinde (33 jaar), 17e ronde, 2e kindje Wondertjeinmaak (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje BabyWish91 (21 jaar), 13e ronde, 1e kindje SannevH (28 jaar), 8e ronde, 1e kindje Naomi1985 (27 jaar), 4e ronde, 1e kindje Ior (26 jaar), 2e ronde na mk, 1e kindje 26. (5 : Sisi86 (26 jaar), 4e ronde (1e ronde na vmk), 3e kindje Sammm (24 jaar), 2e ronde, 2e kindje Wendy27 (28 jaar), 22e ronde, 1e kindje 19Vivian86 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Sabrinab1986 (26 jaar), 4e ronde, 3e kindje 27. (2) : Veerr (25 jaar), 3e ronde, 2e kindje Mama Lucy (23 jaar), 5e ronde (4e ronde met Clomid), 1e kindje 28. (2) : Toekan (23 jaar), 16e ronde (IUI 2B), 1e kindje Josie88 (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje 29. (0) : 30. (1) : Channie32 (32 jaar), 22e ronde, 3e kindje 31. (0) : Datumloos.(4) MamavanNikhil (19 jaar), 2e ronde, 2e kindje Sakura (22 jaar), 6e ronde, 1e kindje TieLo (27 jaar), 8e ronde, 1e kindje DNJ (26 jaar), 1e ronde met donor, 2e kindje T o t a a l: 56 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (9), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven
maybe3, fijn dat je eindelijk je ei hebt gevonden. Uiteraard mag je hier komen kletsen. Wie weet heb je een LF van 15 dagen en kom je inderdaad op 16-12 uit Ik heb je in de tabel toegevoegd, ik kan alleen geen leeftijd vinden? Ik heb net mijn 2e bakje koffie op, dus zometeen naar de wc en dan rond 13.00 uur weer een ovutest doen. Ik ben benieuwd. De vorige rond was hij op deze dag positief dus eigenlijk verwacht ik hem nu ook positief, maar je weet het nooit. Ik hoop het wel, want maandag- woensdag- en donderdagavond is manlief 's avonds niet thuis.
Ik heb het al aangepast, ik kon hem nog wijzigen Dat zijn inderdaad knaltesten. Heb je zoveel dagen achter elkaar een knaltest gehad of heb je meerdere testen op een dag gedaan?