NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo... We hebben hier een lang en gezellig weekend gehad. Met een positieve ovulatietest. De controlestreep was deze maand wel 2 keer zo donkey als de teststreep. Heb dus plaatsgenomen op het wachtbankje.

Testen jullie altijd door tot de test weer negatief is? Ben deze maand namelijk gestopt na de positieve test omdat hij vorige maand 7 dagen positief bleef. Kan er nu toch vanuit gaan dat mijn ei is geweest?

Nieuwe dames Welkom!!!

Kerst, wij zijn bij familie in het buitenland ( vriend komt daar vandaag)

Winterslaapje, ik doe mee. Vind deze twee weken ook het langste duren.

Tielo, is er al weer bloed bij je afgennomen, ok ga duimen voor goed nieuws!!!

Zo, Ben weer bijgelezen. Iedereen een fijne dag!!!

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Op pagina 37 had ik gevraagd op welke datum je wilde, die had je niet vermeld ;)

3. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Jah, en maybe... Wilde nog even krijg dat ik ook respect voor je heb. Mijn duimen draaien deze maand het hardste voor jou. Je verdient het echt om op roze te mogen.

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mummy: bedankt meid, ik hoop dat we gewoon met z,n alle lekker roze het jaar afsluiten:)

5. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Domme ik, mijn fout. Gewoon helemaal overheen gelezen. ;)
    Nu is het wel goed toch?! Bedankt :D

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Goedenmorgen meiden,

Als het goed is vandaag mn ei. Temp is wel gezakt. Bah wel een lange cyclus :(
    @kerst; wij gaan met zijn tweetjes zondag voor kerst naar Disney en komen laat in de avond op 1e kerstdag thuis :D 2e kerstdag gaan we naar mijn ouders.

Ik ga me zo maar weer eens klaar maken. Ben benieuwd hoe druk we het vandaag zullen krijgen in de winkel dag voor 5dec ;)

7. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)

Een piek duurt soms langer dan een dag, dus perfect mogelijk... in de zomer springt het eitje vaker in de heel vroege ochtend of na middernacht... in de winter is dat in de voormiddag ;)

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@shirin: een piek kan idd langer duren meid... sluit me volledig aan bij
    @tielo

@troelaa: lange cyclussen zijn idd irritant.. hoop at hij zich snel hersteld

9. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    @Toch leerzaam zo'n forum, had nooit bedacht dat de seizoenen invloed hebben op de eisprong :) nu is dit ook pas mijn 2de ronde en doe sowieso veel kennis op :D

@Ik lig ziek op de bank, nogal balen want zit in mijn vruchtbare periode :(

@kerst: eerste kerstdag met mijn schoonouders, 2de kerstdag met mijn familie, kerstavond hopelijk met zn 3tjes hihi

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Vanaf vanavond gaan we beginnen aan de klusweek! Om de dag hoor.

11. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Alle 'klusweek dames': zet 'm op!

Net een ovutest gedaan, waar ik al dagen een bescheiden streepje zie, is het streepje nu net zo breed als de teststreep en iets donkerder (echter nog lang niet zo donker als de teststreep zelf). Ik weet dat dat alsnog negatief betekent, maar ik hoop dat het wellicht betekent dat het eraan komt en het een opbouwend streepje is? Of wil ik dat graag denken? ;)

@ kerst: de eerste bij ons thuis met de hele familie (mijn kant), de tweede helemaal niets, heerlijk!

12. DV828

DV828 Actief lid

15 nov 2012
    231
    0
    0
    Dat van die seizoenen wist ik ook niet!

@Kerst:
    1e kerstdag eerst naar mijn schoonouders en dan naar mijn ouders
    2e kerstdag lekker thuis met vrienden

13. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Ja dat het langer dan 1 dag kan duren dat wist ik wel. Maar heb al vanaf zaterdag positieve ovu testen. Is toch best lang of niet..

Baal zo dat ik nog 2 weken moet wachten, wordt hier zo ongeduldig van!! Haha

14. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Over 2 uurtjes doe ik weer een ovulatietest, als het goed is is hij vanmiddag nog positief en heb ik vanavond mijn eisprong, ik ben benieuwd.

Mummy28, ik zou wel doortesten tot je een negatieve test hebt. Als je de vorige keer 7 dagen achter elkaar positieve testen had, dan is je eisprong waarschijnlijk pas op of na die 7e dag geweest. Dan zou ik na 1 positieve test niet denken dat hij op korte termijn in aantocht is.

Shirin81, ik heb meestal 2 dagen achter elkaar positieve testen als ik op hetzelfde tijdstip test. Meestal is mijn eisprong op de dag van de 2e positieve test.
    Ik lees wel vaker dat sommigen langer positief testen. Meestal is je eisprong pas geweest als je weer negatief test.

Josie88, ik heb nooit een opbouwend streepje, maar ik lees het wel vaker dus het zou wel kunnen.

@eisprong. Ik heb gelezen dat hij in de herfst/winter in de namiddag of avond is. Vorige ronde heb ik hem volgens mij inderdaad rond 22.30 gevoeld.

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@shirin: heb je een foto van je testen onder elkaar??

16. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Hallo dames, tijdje niet meer geweest erg druk deze maand!! Gelukkig wel genoeg afleiding, veel werken en weinig vrij. Vanaf 19 dec vakantie en die dag erna kan ik testen! Zie er al weer een aantal op het wachtbankje; succes! Maak je niet te gek (kan ik makkelijk zeggen aangezien ik nog in de klusweek zit :)) ovutesten is lastig deze week aangezien ik avonddiensten heb en dan pas half 12 thuis ben.. Normaal test ik altijd tussen 5-7 uur. Iemand ervaring met pas laat op de avond testen? Vandaag heb ik net getest en die is wit! Normaal begint hij nu al wat te kleuren bij mij, dus denk at dit tijdstip echt te vroeg is..

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    En vandaag al wat slijm gespot. Wel een beetje bruinig (sorry). Maakt dat wat uit?

18. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Wowww... k Lees hier zoveel `nieuws`... Zie door de bomen t bos nieh meer... Hihi!!! :p

@Kerst: de dag ervoor uiteraard de 1e verjaardag van zoonlief (en hopelijk n posi test), eerste kerstdag gourmetten bij schoonouders met schoonzus (en gezin) en tweede kerstdag alleen thuis met de kleine omdat vriendlief moet werken...

@Eisprong: misschien n "stomme" vraag... Maar hoe voel je die/dat?? Whaha... Heb dus geen idee wanneer de mijne is of waar k op zou moeten letten... :)

19. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Alvast excuus voor de dames die net zitten te lunchen. :D

Ik geloof dat mijn ei er toch echt aankomt, ik ging net naar het toilet aangezien ik nogal 'nattig' voelde. Dikke klodders afscheiding. Ik dacht: maar eens proberen of ik er draden van kan trekken (hoor ik vaker, maar mij nog nooit gelukt met afscheiding), ja hoor: ben zo 5 cm. verder! :$

Ik ga eind van de middag nog een ovutest doen denk ik... Of zal ik het niet missen door eenmaal daags te testen?

Vraag aan de dames die draden kunnen trekken voor de eisprong: hoe lang van tevoren hebben jullie hier 'last' van?

20. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik sta op 26 dec maar dan mag gewijzigd worden ben zwanger vanaf 1 december dacht 2 dagen ongesteld te zijn maar was innestelling met veel bloed volgens verloskundige die zou het wel weten denk ik

Deel Deze Pagina