maybe3 KLopt al 3 jaar en 1 maand onderweg voor ons tweede wondertje. Maar jij/jullie zijn ook al een poos onderweg, vervelend! hopen dat het gauw zover mag zijn voor ons allemaal.
@Zwangels: gefeliciteerd ouwe ben zelf ook bijna 30 hoor @E82: bah echt als lang bezig, hoor dat je snel een positieve test in handen hebt! @Sabrina86: Gefelicteerd!!! Bedankt voor de horoscoopsite, weer wat leesvoer, dus afleiding
Sabrina, gefeliciteerd! Voor alle positieve ovulatieteststers: veel plezier en succes op het wachtbankje! Volgens mijn banner heb ik vandaag mijn eisprong, maar volgens de ovulatietest nog niet (ik heb wel vaker een wat latere eisprong). Wel heb ik al wat vruchtbaar slijm, dus het gaat de goede kant op!
@maanteken: heb ook even gekeken naar mijn maanteken. Ik ben een Ram En ben sterrenbeeld leeuw. @klussers: hup aan de klus en allemaal raak Morgen afspraak in het zkh. Gelukkig weten we morgen ook hoe het nu verder gaat als het niet mag lukken deze 5e iui. Daarna kom ik even melden hoe het gesprek is gegaan. Ben zelf nog druk aan de klus, dus kan niet wachten om over 2/3 dagen eindelijk weer op het wachtbankje te zitten. Dikke knuff voor alle dames. In deze tijd met de gezelligheid geeft een onvervulde kinderwens toch een beetje een verdrietige draai eraan. Iedereen had wel gehoopt om deze kerst met een mooi wondertje te vieren. Maarja, hopelijk mogen we de wijntjes en champagne allemaal overslaan en zitten we over 9 maand met een wondertje in onze armen.
Ziezo, ik ben weer bijgelezen! @Mummie: Morgen wordt er opnieuw bloed afgenomen, einde van de week heb ik dan normaal de uitslag Hopelijk is het beter nieuws, maar vrees ervoor! @DV828: dat van die seizoenen heb ik van een wetenschappelijk tijdschrift omtrent fertiliteit hier in België J Alsook de rest van de kennis van de eisprong: max 48u na de piek springt ie, dan is het ei 10u onderweg naar de baarmoeder en daar wacht het geduldig 12u alvorens het begint te sterven. De piek kan trouwens dus meer dan een dag duren (kan tot 36u max in beslag nemen, stond daar, maar dat kan variëren) @ Shirin81: 4 dagen een piek lijkt me idd wel lang! Nuja, voor de zekerheid maar wat langer klussen! @Sassie: wat je voelt is niet per sé het sprongetje, maar het rijpen en dat kan er ook aan vooraf gaan. Daarom dat sommige dames 3 dagen pijn hebben en anderen geen of langer @mama4life: dat voelen is voor iedereen anders denk ik. Bij mij is dat een stekend/trekkend gevoel in de lies (links als het de linkereierstok is en omgekeerd) @Josie88: die slierten kunnen ook vooraf gaan aan de eisprong, bij mij is dat bv 3 dagen voor de eisprong zo. Dit is de info over de eisprong die ik gelezen had: De menstruele cyclus | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
@ TieLo: ik hoop het maar, dat zou een kortere cyclus betekenen deze maand, zou ik erg fijn vinden. Ik wacht (on)geduldig af! Voor jou duim ik voor goed nieuws!
Pffff ik snap er helemaal geen reet meer van hier! Vorige week dinsdag, slijm ontdekt maar daarna niet meer gezien Woensdag, donderdag heeel erg veel waterige afscheiding. In het weekend wat droger en dikker Maandag begon het weer wat te lekken En nu dinsdag is het weer erger aan het lekken Mooie is dat de ovulatietesten van woensdag, donderdag en vrijdag even gekleurd zijn. Daarna zondag nog een gedaan die was iets lichter, maar vandaag toch vanwege het lekken een ovutest gedaan en die is hetzelfde gekleurd als vorige week woensdag donderdag en vrijdag.. Ik begin nu heel erg te twijfelen omdat ik dus maar geen knaller kreeg..
Zoals jouw test van cd17 was, was die van mij ongeveer afgelopen zondag. Zaterdag vergeten.... Stom... Daarvoor heel licht en nu ook heel licht. Dus denk dat ik zondag mij ei heb gehad dan... Heb alleen wel dw neiging om nog door te testen...komt door mijn lange cyclus die ik normaal heb (40 dagen) dus eigenlijk zou ik pas rond cd27 aan de beurt zijn voor een ei....
@Pluisje....... Nou... Tja, maanteken met mn geboorte en maanteken met dit ei zijn verschillend... Dus als t daaraan gaat liggen.... Dan moet k nog n ronde verder klussen... k `Gok` er maar op dat t ook aan iets anders kan `liggen`.... Hihih!! @TieLo, hmmmzzz... Dus zoals jij t voelt, hoeft t bij mij niet te voelen... Pfffff... Doe mij maar n eierwekker dan... Heb m volgens mij nog nooooooit gevoeld... Mja, heb er tot voor kort ook nooit opgelet en mn laatste cyclus... Tja dat was n btje n verhaal apart... @Iedereen, k ga voor n "roze" lijst om t jaar mee af te sluiten.... Hier wordt tussen de bedrijven door voor iedereen geduimd...
Nee stom stom heb alles gewoon weggegooid. Heb vanavond weer getest en was weer negatief. Heb geen andere verschijnselen meer dat mijn ei er aan zit te komen. Morgenochtend waag ik nog een testje.
@ Shirin81: 4 dagen een piek lijkt me idd wel lang! Nuja, voor de zekerheid maar wat langer klussen! Ja hè dacht ik ook. Morgenochtend nog een keer testen, manlief is moe en wilt vanavond niet klussen hihi. Nou we hebben er al wat avonden op zitten dus vooruit. Hihi
Mag me toevoegen op de lijst. Roze22, 22 Jaar, 12e ronde 1e kindje. NOD 31 december Zit nu op de 2e dag van mijn cyclus. Baalde dat ik weer ongi ben geworden. Deze periode probeer ik me er zo min mogelijk mee bezig te houden. Ga deze maand ook niet meer temperaturen. Heb een regelmatige cyclus dus weet nu wel ongeveer mijn eisprong is. Ze zeggen toch dat het meestal wel lukt als je er niet mee bezig bent.. ben benieuwd
Ik heb net een kwartier lang flinke steken rechts onderin mijn buik gehad, dus dat is mijn eisprong geweest denk ik. We zitten nu officieel op het wachtbankje. Mijn eisprong is dus een dag later dan verwacht gekomen, dus ik zal mijn NOD ook een dagje opschuiven. NiMou, ik heb gelezen dat je het beste tussen 10.00 en 20.00 kan testen en dan niet met ochtendurine. Op zich zou 12.30 wel moeten kunnen als je 2 uur lang niet naar de wc bent geweest en niks hebt gedronken. mama4life, de week voor mijn eisprong heb ik vaak een zeurend/branderig gevoel in mijn onderbuik en onderrug. Op de dag van mijn eisprong heb ik 's middags wat krampjes en 's avonds dus een kwartier lang flinke steken aan een zijde onderin mijn buik. Josie88, meestal kan ik een dag vantevoren draden trekken van mijn eisprong, op de dag van mijn eisprong heb ik vaak een klont doorzichtig slijm. mummy28, als je je eisprong vorige ronde gevoeld hebt en 14 dagen later ongesteld was geworden dan zou ik nu ook niet verder testen inderdaad. baby1985, voor de lijst heb ik naast je NOD ook je naam, leeftijd, hoeveelste ronde en hoeveelste kindje nodig E82, welkom. Balen dat jullie al zo lang bezig zijn. Zijn jullie voor de eerste ook lang bezig geweest? Het zou wel fijn zijn als het binnenkort toch spontaan raak is. Zwangels, nog gefeliciteerd. Smitje, mijn banner klopt ook nooit, omdat deze uitgaat van een luteale fase van 14 dagen en bij mij duurt dat meestal 13 dagen. Hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest. BabyWish91, ik hoop dat alles goed is morgen in het ziekenhuis. Krijg je dan de datum van je IUI te horen of is dit al bekend? (Sorry, een leek qua MMM) TieLo, hopelijk is er nu al wat qua hormonen te zien, ik ben benieuwd naar de uitslag. Sakura, misschien toch geen eisprong gehad vorige week? Soms lees je wel vaker dat er een LH-piek komt, maar dat het eitje toch niet springt en dat er daarna nogmaals een LH-piek komt. Ik zou dus nog even blijven doortesten, kijken of hij nu wel gaat knallen. Frutsel, dat is dan wel jammer dat je zaterdag niet getest hebt, als je nog genoeg testen hebt dan zou ik toch wel even doortesten. Roze22, welkom. Je hebt dan wel een redelijk korte cyclus als je net ongesteld bent geworden en deze maand nog je NOD hebt?
♥NOD- lijst 16 t/m 31 December 2012♥ 16. (6) : Toekomstigemams (29 jaar), 8e ronde, 1e kindje Mummy28 ( 28 jaar), 4e ronde, 2e kindje XxPinkxX (38 jaar), 16e ronde, 2e kindje Maybe3 (25 jaar), 27e ronde, 3e kindje Smitje (30 jaar), 20e ronde, 1e kindje Klungel (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje 17. (9) : Sassie1980 (32 jaar), 2e ronde, 4e kindje Swimming (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Vrouwtje72 (40 jaar), 7e ronde na mk, 2e kindje Joycie78 (34 jaar), 5e ronde (3e ronde na VMK), 1e kindje. Amanda23 (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Shirin81 (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Volim te (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Kwiebeltje (22 jaar), 9e ronde, 1e kindje Troelaa (26 jaar), 9e ronde, 1e kindje 18. (6) : Yuna (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje Tbtje (20 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje Meesje84 (28 jaar), 2e ronde, 1e kindje Jerami (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje Frutsel (28 jaar), 3e ronde, 2e kindje jeskejes (.. jaar), 25e ronde, 1e kindje 19. (3) : Jo86 (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Babsy78 (34 jaar), 4e ronde, 5e kindje Liesje78 (34 jaar), 4e ronde, 1e kindje 20. (4) : NiMou (26 jaar), 10e ronde (3e ronde met Clomid), 1e kindje Jufbrabo (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje DV828 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Mrs Hair (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje 21. (3) : Hoop 84 (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Pluisje30 (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje CarlijnW (38 jaar), 6e ronde na curretage, 1e kindje 22. (4) : LiLaa (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje HopeandFaith (25 jaar), 23e ronde, 1e kindje Chiqui (33 jaar), 3e ronde, 3e kindje Nannar (28 jaar), 7e ronde, 1e kindje 23. (1) : 00Wendy00 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje 24. (4) : BeebieStar (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje Smnee (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje Liekj (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje mama4life (28 jaar), 6e ronde, 2e kindje 25. (9) : Perzik (36 jaar), 6e ronde, 1e kindje Zwangels (30 jaar), 15e ronde (6e ronde na vmk), 1e kindje Silinde (33 jaar), 17e ronde, 2e kindje Wondertjeinmaak (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje BabyWish91 (21 jaar), 13e ronde, 1e kindje SannevH (28 jaar), 8e ronde, 1e kindje Naomi1985 (27 jaar), 4e ronde, 1e kindje Ior (26 jaar), 2e ronde na mk, 1e kindje Cygnet2 (40 jaar), 12e ronde, 3e kindje 26. (5) : Sisi86 (26 jaar), 4e ronde (1e ronde na vmk), 3e kindje Sammm (24 jaar), 2e ronde, 2e kindje Wendy27 (28 jaar), 22e ronde, 1e kindje 19Vivian86 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 27. (2) : Veerr (25 jaar), 3e ronde, 2e kindje Mama Lucy (23 jaar), 5e ronde (4e ronde met Clomid), 1e kindje 28. (4) : Toekan (23 jaar), 16e ronde (IUI 2B), 1e kindje Josie88 (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje nijnonijntje (28 jaar), 1e ronde, 2e kindje E82 (31 jaar), 37 maanden, 2e kindje 29. (1) : Schaapje1977 (35 jaar), 5e ronde, 2e kindje 30. (1) : Channie32 (32 jaar), 22e ronde, 3e kindje 31. (1) : Roze22 (22 jaar), 12e ronde, 1e kindje Datumloos.(4) MamavanNikhil (19 jaar), 2e ronde, 2e kindje Sakura (22 jaar), 6e ronde, 1e kindje TieLo (27 jaar), 8e ronde, 1e kindje DNJ (26 jaar), 1e ronde met donor, 2e kindje T o t a a l: 66 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥,ongesteld, MMM (10), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven E82 en Roze 22 toegevoegd. Mezelf verplaatst
Zo...hier mijn wintervachtje geschoren, mezelf opgefrist en de eerste klus zit erop hih. Ik had trouwens na het klussen heel veel slijm. Toen ik kracht zette hoorde ik het gewoon eruit komen (sorry voor dit gore detail) maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wel vroeg volgens mij. Heb nog 4 ovutesten en wil morgen beginnen.
nieuwe dames welkom hier en succes! Dames op het wachtbankje succes met wachten deze weken. Hier op naar een goed eitje Druk aan het klussen
Sassie, ik heb wat informatie over de baarmoederhals opgezocht en dat maar eens getest, maar mn vagina was echt nauw en de baarmoederhals (volgens mij, ik voelde een knobbel) lag erg laag. Ook zag ik dat het slijm binnen in echt heel wit is in tegenstelling tot het doorzichtige van vorige week.. Ik weet echt even niet wat ik moet denken hiervan..