Hoi Sakura Ik heb dat ook al eens gehad, dat het streepje dan donkerder was gedurende een paar dagen en dan blanco en dan weer wat donkerder, maar nooit echt een piek. Volgens mijn gyn is dit omdat ons lichaam eigenlijk vaak lh aanmaakt, in aanloop naar de piek, maar dat wil daarom niet zeggen dat het de piek is, het schommelt soms een beetje. Zij is absoluut geen voorstander van de ovutesten, omdat het vaak een vertekend beeld geeft (door dat schommelen). Ik ben toen gewoon blijven testen en een paar dagen later had ik toch een duidelijke piek. 't Is allemaal niet gemakkelijk vind ik... Pffft. Ik heb zelfs op de één of andere manier 'zenuwen' voor morgen, terwijl dat maar gewoon bloed prikken is! Hopelijk heb ik snel de uitslag hiervan! (De vorige duurde 5 werkdagen, maar nu hoop ik dat de HA me de info al kan geven en dan is't mss wat vroeger...) Ik heb ook al een paar dagen van dat dun slijmverlies, bij het afvegen is het echt heel glad en dun. Vandaag was het precies een beetje dikker... Weet niet goed wat ik ervan moet denken wat mijn ovutest was vandaag helemaal wit en de teststreep was erg donker! (Je mag je testen blijkbaar niet naast elkaar leggen, zo'n ingedroogd streepje wordt donkerder --> bye bye logische opbouw in kleurtjes dan) Nuja, ik doe dat wel, ondanks wat de gyn zei... Ik noteer erbij hoe ik het die dag interpreteer (donker, licht, niet op te merken) Sorry lange post, heb me nog eens laten gaan!
Ohja, trouwens;.. Het viel me op... Zoveel groen in de lijst zeg! Dat is toch niet altijd zo hé, ofwel? (Of let ik er nu meer op, nu ik zelf in de MMM zit?)
Klopt.. Als ze opgedroogd zijn is de kleur anders.. Ik heb ook alle bewaard om te vergelijken maar ik merk al dat dit niet werkt. Ik wacht het denk ik toch maar gewoon af, volgens mij ben ik nu niet vruchtbaar want mn vagina is zo nauw en de baarmoedermond ligt zo laag. Ik blijf erbij dat ik niks snap van mn lijf haha, maargoed dit is ook de eerste keer dat ik zo goed oplet Succes met bloedprikken morgen, kan begrijpen dat het toch spannend is
Ik weet wel dat ik best wat buikpijn heb. Dus dan zal er vast wel een mooi eitje te zien zijn. En als die hopelijk al wat groter is dan 18 mm dan mag ik morgenavond pregnyl zetten. En dan is 7 december de iui.
Goedemorgen lady's Nou gelukkig lagen al mijn testen in de badkamerprullenbak dus heb ze eruit gehaald. De eerste foto is van vandaag en de 2e foto vanaf zaterdag. Weet alleen niet meer welke van welke dag is.
Snap dan echt niets van die testen. Als de teststreep donkerder is dan de controlestreep is toch je piek?
de eerste keer dat je z,n test hebt dat is je piek... heb gebeurd ook wel eens dat een paar dagen na je ei je weer een positieve test hebt. en een positieve ovu test wil ook helemaal niet zeggen dat je eitje echt spring. dat weet je alleen als je temperatuurd.
Witachtig slijm is "creamy". Succes met ei-spotten. Hier normaalgezien van 't weekend feestje bouwen. Gisteren was het bijna Meneer-Alleen-In-'t-Eigen-Bedje in slaap, maar hij is helaas wakker geworden na een tijdje en voor Grote Meneer thuis was. Hopelijk dit weekend meer geluk dus.
Goeiemorgen dames, Ik doe niet aan temper of ovulatie testen..ik ken mezelf, word ik veel te gestresst van De spanning loopt hier weer op, nu we richting de eisprong gaan. Spannend weer!! Roze...wat zou dat een mooi kerstkadootje...voor iedereen..
wow.. wat ben ik blij met m,n kaartje tot nu toe My Ovulation Chart nu hopen over een dag 0f 2-3 een mega dip... maar hij is nog nooit zo snel zo ver gestegen...
Ik heb gewoon de mn geboortedatum ingevuld op die site dan geeft hij je maanstand. Daarna de dag van mn eisprong (heb een regelmatige cyclus) en die had dezelfde maanstand. De maan verschuift van sterrenbeeld naar sterrenbeeld en gaat ze allemaal af binnen een maand ongeveer. Dat zou dan volgens de astrologie een vruchtbaar moment moeten zijn. Had gelezen dat mensen die alleen op die dag van dezelfde maanstand hadden geklust tijdens hun menstruatie toch zwanger waren. Eigenlijk geloof ik het niet echt, maar ja...je moet wat he. Op een gegeven moment heb je alles al een keer gegoogled, haha
Mogge meiden, Wow, wat wordt er hiergezellig gekletst zeg. @eisprong voelen; ik ben altijd een dag voor me eisprong strontje chagerijnig. Als ie 'springt' voel ik altijd wat steken en krampjes. Ik doe dus niet aan ovutesten want ik voel m toch wel. Klussen zou ik wel om de dag willen, maar meestal is t toch wat minder. Drukke baan en een kleine meid zorgen er wel voor dat ik regelmatig zo moe ben dat ik om 9 uural op de bank lig te pitten. Maar bij m'n vorige zwangerschap hadden we die hele maand welgeteld 1 x geklust, bijna een week voor me eisprong. En het resultaat daarvan zit naast me op de bank Dus meiden, als je een ronde niet veel aan klussen toegekomen bent, hou hoop, want t kan dus echt wel. Hele fijne dag meiden! Gaan er nog meiden ( net als wij) vandaag sinterklaas vieren??
ja het schijnt ook zo te zijn als je ovuleerd tijdens volle maan dat je dan meer kans hebt om zwanger te raken... allemaal mythes als je het mij vraagt... intussen vaak genoeg geovuleerd tijdens volle maan en geen succes hoor