@chiqui: ik temp elke dag hetzelfde tijdstip zet er ook in het weekend de wekker voor anders krijg je geen goed beeld en heeft het weinig nut
Ik vermoed eigenlijk dat mn eisprong al geweest is, maar ik kan de witte vloed niet echt verklaren.. Ik dacht (gelezen op internet) dat je na de eisprong minder hoorde te vloeien. Ik maak me zelf inderdaad behoorlijk gek ermee want ik begrijp maar niks van mn lichaam haha. Maarre, echt cremige witte afscheiding is geen vruchtbaar slijm he? Want dat heb ik nu en vorige week was het echt heel erg doorzichtig.
Na je ei word je vruchtbare slijm troebel en dus wit. betekent dat je ei geweest is en je dan dus net meer vruchtbaar bent. Kan nog we rekbaar zijn, maar is dus geen vruchtbaar slijm meer. Spul moet toch ook je lichaam uit. Dat is nu het geval met je witte vloed. Gewoon wachten tot je nod
Ja ik weet het maybe, maar ik wordt op verschillende tijdstippen wakker door mijn kinderen en dan temp ik voor ik eruit moet om even een speentje te gaan brengen. Dus de tijd wisselt nogal eens tussen 5.30 en 6.50 dat ik temp. Ook moet ik er s nachts nog wel eens uit voor de kinderen, dus mijn nachten zijn redelijk gebroken ook. Ik heb op cd 11 een daling gehad, gevolgd op een stijging en vervolgens weer 2 dagen gem.temp. dacht even een heel vroeg ei gehad te hebben, maar daar lijkt het nu toch niet op. We wachten dus nog even af. Hoe kan ik de kaart eigenlijk online zetten? MIsschien wil je even naar mijn kaart kijken?
Oke, dat dacht ik al werd een beetje gek omdat ik niet wist of mn ei nou wel of niet geweest was.. Dit is de eerste cyclus dat ik oplet dus ik ken mn eigen lichaam nog niet zo goed bedankt voor de hulp! Dan gaan we het afwachten Ik ben ook al gestopt met de ovutesten want ik werd er alleen maar onzeker van..
kan me voorstellend at je er onzeker van wordt....zeker als je al dagen een licht streepje ziet die niet donkerder wordt. Ik ken het. Maar toch geeft het samen met tempen wel een heel goed beeld. vind ik tenminste. Wellicht dat je het toch nog eent ijdje kan gaan proberen. Totdat je je lichaam goed kent of een regelmatige cyclus hebt. Maar dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Doen waar je je goed bij voelt.
Chiqui, ik hoop dat je een eisprong vindt ondanks dat je niet elke dag op hetzelfde tijdstip temperatuurt. Manlief heeft 2 middagdiensten, dus ik denk dat ik deze avonden een keertje op tijd ga slapen. De laatste 2 avonden is het laat geworden (op manlief gewacht, omdat ik wilde klussen ) dus ik kan wel wat extra slaap gebruiken.
Wat je eens kunt proberen is of je steeds verschil ziet tussen de 2 bepaalde tijden.. als hij rond half 6 namelijk altijd 36,3 is en om half 36.5 en dat gebeurde meerdere malen kan je hem zelf aanpassen door het verschil erbij te tellen. ik weet dat mocht ik eerder wakker zijn (soms rond 6 ipv 7) m,n temp 0,1 graad verschilt met als ik om 07:00 zou tempen. dus reken ik dan zelf de 0,1 erbij
Ik ben wat aan het minderen op het forum en ik ben aan het haken geslagen... Kwestie van mijn tijd anders door te brengen en minder te piekeren (van zodra de krampen in de vingers komen, ben ik terug, het toetsenbord is goede gymnastiek!) Een sjaal haken, goede bezigheidstherapie... Tegen dat de winter voorbij is, zal hm wel klaar zijn
Hè dames Help ff aub. Wordt helemaal gek. Heb deze test net gedaan en de test en controle streep zijn net zo donker. Op de foto iets minder goed te zien maar het is echt zo... Snap er niets meer van
Hier gister vruchtbaarslijm gespot, vind het nog steeds bijzonder dat je lijf zo veranderd in de cyclus.. Normaal plakt afscheiding is wit en dan zie ineens heldere afscheiding waar je draden van kan trekken.. @Tielo ik haak ook! Zo'n heerlijke bezigheid, heb net een poef af en ben nu met kleine dingen bezig als sterren voor de kerstboom. Ik kan niet wachten zwanger te zijn en dan heerlijk dingen te kunnen haken/ breien voor de kleine.. Vanmiddag gezellig met mams op pad naar de kerstmarkt.
Maybe, thanks voor de tip. Had dit gisteravond even gedaan idd, maar ook wat de tijd betreft zit er erg veel verschil tussen. De afgelopen 3 dagen bv om 6 uur getempt en toen 2 dagen 36,4, maar vanochtend 36,6. Ook op andere dagen als ik om 6 getempt had zit er verschil tussen. En soms heb ik 36,4 (wat een beetje de gem.basistemp is) om 5.30 en soms ook om 6.20. Dus ook daar kom ik niet echt wijs uit. Ik denk dat me nachten te veel gebroken zijn of ik nog borstvoedingshormonen in mijn lijf heb? Naja, we tempen en klussen gewoon door en zien wel wat het brengt aan het eindvan de maand.
Nimou, veel klusplezier! @Haken, klinkt idd als een erg goede bezigheid om je zinnen ook te verzetten. Ga misschien ook maar eens kijken of ik zoiets kan gaan doen Tielo, snap ik goed dat je andere bezigheden zoekt hoor! Hopelijk werk het ontstressen zeer positief en dan vooral aan het eind van de maand!
Hallo allemaal, Afgelopen dagen flink geklust en nu zit ik op het wachtbankje, ik moet eerlijk zeggen. Ik ben rustiger dan vorige maand.. Hoe gaat het met iedereen hier?
Ik heb rekbaar slijm en krampen links in mijn lies. Echter nog geen knaller... Gisteren was de test vrij donker, vandaag alweer lichter...
Meid, je had deze maand nog niet eerder getest toch? Alleen op je temp afgegaan toch? Want het ziet ernaar uit, dat je nu je ei krijgt. Aan de klus dus vanavond.
Hoi dames, Mag ik gezellig bij jullie op de lijst? Ben een tijdje weg geweest van dit forum, in de hoop dat ik er niet al te veel mee bezig zou zijn! Maar helaas, het spookt toch aldoor door je hoofd heen.. L1980 (32 jaar) ronde 12, 1e kindje NOD 18-12-2012 Afgelopen maandag een positieve ovulatietest, smile met de CB. Dus nu op het wacht bankje.. Hopelijk krijgen we een mooie roze lijst! Succes iedereen!
Zou het? Streep was niet zo donker als de teststreep, scheelde niet veel, maar toch... Haha, moet wel om mezelf lachen, begonnen met ovutesten om duidelijkheid te krijgen en moet je me nu zien... We hebben dinsdagavond geklust, de donkere test was van gistermiddag rond 16.00 uur, die daarvoor van de ochtend gisteren. Zou het dan niet nog positief moeten zijn vanochtend? Voor de zekerheid vanavond nog aan de klus?