Ik zie trouwens dat het je tweede ronde met clomid is maybe.....blijf goede hoop houden. Hier na clomid ineens een eigen cyclus gekregen en daarin zwanger geraakt. Uit mezelf uiteindelijk ook nog. En dat terwijl ik officieel ook PCOS heb. Mijn vriendin heeft hele extreme pcos. Nooit ongesteld geworden enzo. In de tweede ronde clomid zwanger. Hoop voor jou echt dat het snel raak is. Zou mooi zijn om zwanger 2012 uit te gaan. Ik duim voor je hoor meid.
@nijnonijntje: ik HAAT clomid.. hij heeft juist heel mijn mooie cyclus naar de maan geholpen, had al 5 jaar een mooie cyclus van 31 dagen, 1e ronde clomid was m,n cyclus 34 dagen, toen overgegaan naar 100, en nu met 100 dus rond de 46 dagen volgende maand weer terug naar 50 maar dan met follikkel metingen
@nijn: ik heb de clomid omdat ik dus wel een eisprong had, maar m,n progesteron steeds alsnog te laag was. dus het eitje was niet goed genoeg volgroeid als het sprong. dus ik heb de clomid gekregen als extra duuwtje in de rug naar het eitje toe. Heb ook nog nooit positieve ovulatie testen gehad (al testte ik 60x in een maand) behalve deze maand, toen echt voor t eerst knallende ovuu testen gehad
Oke....dacht dat je dan meteen pregnyl ofzo moest spuiten, maar dat weet ik ook niet zeker. heb er niet zo heel veel verstand van. Deze maand wel een knaltest dus. Mss dat deze dosering dan toch goed werkt. Zou mooi zijn
ja alleen veel discussie met fertiliteits arts. volgende maand weer terug naar 50mg en hun maken fout na fout na fout
Dit is hoe mijn cyclus is gegaan deze ronde, met de antwoorden van de FA erbij dag 23 FA, geen follikel te zien, volgens hem eisprong al geweest, progesteron was 0,8 dus geen ei!!! dag 29 FA, eiblaasje te zien wat volgens haar niet meer zou gaan springen, beginnen met primolut en dan volgende ronde weer 50mg clomid (deze ronde was 100) en follikel metingen maar ik wilde nog even wachten voor ik met de primo begon want had erg veel buikpijn.. dag 31 ineens super knallende ovu testen en dag 32 ook nog dag 34 ineens tempstijging van 0,5 dus alsnog een ei...
maar als je nu nou dmv een posi ovu test en op papier opgeschreven dat je een temp stijging had, dan mag je mss wel op 100 mg clomid blijven. Want dat bewijst toch dat het wel geholpen heeft. Zij/hij weet wss niet dat dat eiblaasje alsnog uitgegroeid is tot een ie die nou gesprongen is. Ik zou dat zeker proberen hoor. Wellicht nu even bellen of je vandaag nog bloed mag laten prikken. Dan kan ze namelijk zien dat je een eisprong hebt gehad.
@nijn: ik had ze al gebeld, maar kreeg een rot antwoord terug. mevrouw aangezien u ons zo goed kunt vertellen dat uw temp is gestegen en de ovu test positief was heeft u toch geen bevestiging nodig dat uw eisprong is geweest. dan wacht u gewoon tot uw volgende menstruatie
wat een vreselijk asociaal antwoord in plaats van dat ze je even laten komen en kijken voor alleen al je zelfvertrouwen. Dat is ech wel nodig in het zwanger worden. Belachelijk. Al eens over nagedacht naar een ander ziekenhuis te gaan? Ik zou dit zeker aankaarten, de eerst volgende keer dat je naar de fert.arts gaat. En aangeven dat je het ter bevestiging naar hun wilde komen voor het aantonen, maar dat je zo'n antwoord kreeg. Daarnaast ook je ovu test meenemen natuurlijk. Van de zotte die lui in zo'n ziekenhuis. Ze roepen heel vriendelijk dat ze je willenhelpen zwanger worden, maar ze zijn totaal niet meewerkend of vriendelijk. Grr weet er alles van. Maar die uitspraak van hun klopt dus totaal niet
@nijn: deze discussie blijf ik voeren helaas. maar een ander ziekenhuis is geen optie, wij hebben geen auto dus moeten alles met openbaar vervoer doen, en die kosten lopen dan gewoon te hoog op
Vervelend maybe. hoop dat ze na deze cyclus beter naar je luisteren en wat meer open staan. Dikke knuffel meid
Maybe.. Wat berekend zeg. Hopelijk heb je ze niet meer nodig en krijg je een positieve test deze ronde. Nailey, wat vreemd. Zou ook niet weten wat dit is.
Whahaha... Daar doe k t nieh voor hoor.... Wil veeeeeel meer kansen.... I know, kan willen wat k wil... Heb niets te willen...
Maybe jeetje zeg heb ff meegelezen maar wat een horken bij je ferti zeg. En eigenlijk reageer je niet zo goed op clomid. Dacht dat t niet te lang mocht duren met groeien. Miss x aankaarten voor andere medicatie? En eigenlijk er op staan dat je bloed wilt prikken na vermoedelijk ei. Zij zijn.er voor ons om ons te helpen! Niet om je zo te behandelen. Ik zou er toch iets van zeggen. Vooral omdat amder zh geen optie is. Ben nu wel benieuwd in welke regio je zit.