Nou, vanochtend toch weer een lagere temp, dus nog geen ei. Moet je altijd eggwhite slijm hebben voor/tijdens je ei? Want het is nog steeds waterig. Vanavond, maar weer lekker klussen ( och wat een straf )
@chiqui: nee je hoeft niet altijd slijm te hebben @lilaa: veel plezier hier temp nog mooi hoog en drukkend gevoel in m,n onderbuik...
Hoi dames, Deze ronde ben ik voor het eerst met ovulatie testen begonnen. Tot op heden nog een positieve test Maar het geeft me wel meer rust, nu maak ik me niet de hele tijd zorgen over het feit of de eisprong er al is. Hebben jullie dat ook?
@ Lilaa: have fun! Nee, eigenlijk niet. Ik meende dat het me duidelijkheid en minder spanning zou geven, maar het werkt nog niet echt... Ik zal zo nog even een foto plaatsen van mijn ovutest van zonet. Weer donkerder, maar nog geen knaller?
Hier een foto met als laatste de test van zonet. Ik ben overigens een waardeloos fotografe. Kan ik deze test als positief zien of zou het nog meer moeten knallen (zoals lilaa bijv.)? Dit is best een groot verschil met de testen van voorgaande dagen. Ik zal trouwens dit ook even in het testen-topic gooien, ik zit de boel hier maar vol te spammen.
Test was natuurlijk omowit maandag nog maar een wagen. Ik voel me overigens ook niet echt zwanger dus ik denk dat ik naar de volgende ronde doorga..
Hmmm, balen voor nu, maar het kan nog, je was immers vrij vroeg met testen. Geen hoop overboord gooien!
Ja, ik zou deze test als positief zien. Ik vind het een duidelijke streep. Ik zou mijn man meteen mee naar bed sleuren Misschien kan het nog duidelijker maar je waardes zijn wel aan het veranderen dus het eitje is bezig.
Bij mijn zoontje heb ik hem niet donkerder gehad dan jouw een na laatste, dus ik zeg succes met klussen!
Ik heb nog wel hoop, maar ik ben toch een stuk nuchterder geworden door dit forum ik weet hoe erg je lichaam je in de maling kan nemen Even opsomming van mijn 'klachten' na mn ei: Gister en eergister verschrikkelijk honger/misselijk, nog nooit eerder gehad en ging niet weg ookal at ik Raar trekkend gevoel in mn onderbuik Dat was het, geen gevoelige borsten of donkerdere tepels ofzo
Dat is zo Sakura, het is ook een beetje zelfbescherming tenslotte. Het kan in ieder geval nog! Wel wat klachten dus. Ik heb trouwens ontzettende pijnlijke borsten voor iedere menstruatie, ook al een paar keer gedacht: zou het? Maar nee, dat zal in mijn geval er wel bij horen. Ik blijf voor je duimen!
Hey dames! Even gauw een berichtje. Hier al sinds donderdagmiddag vruchtbaar slijm dus donderdag, vrijdag en vandaag lekker intiem geweest. Gisterenavond viel me op dat mijn baarmoedermond erg dik/opgezwollen was en dan het vruchtbaar slijm, ff op google gekeken, dit betekent toch echt een eisprong! Hihi hoop nu maar dat we met kerst een posi test hebben, en morgen voor de zekerheid nog maar een keer intiem zijn. En nu mijn eisprong vroeg is, iets eerder dan ik zelf had gedacht, kan ik misschien al eerder een test doen. Oh jah donderdagavond/nacht na de sex had ik ook pijn in mijn onderbuik ten hoogte van mijn eierstokken. Vrijdagmorgen/middag ook dit onderbuik gevoel...pfff het vrouwenlichaam. Hoop maar dat ik het deze keer goed voel allemaal en da manlief zijn leger het goed gaat doen Ga nu even gauw boodschappen doen.
Hopla, een duidelijke piek gehad gisteren omstreeks de middag en gisterenavond laat heb ik mijn eisprong gevoeld (denk ik toch, twas wel nog een veel hevigere pijn dan anders) Donderdagochtend: lichtjes positief Donderdagavond: positief + geïnsemineerd (23.30u) Vrijdagmiddag: knalpositief Vrijdagavond: krampen = eisprong? Zaterdagmiddag: geïnsemineerd (13.30u) Laten we hopen dat de eerste ronde van zelfinseminatie al wat succes oplevert hé! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/65347-albums10803-picture69576.jpg