naliey, hopelijk zet FF een dezer dagen alsnog een kruis. Een gemiddelde LF is 14 dagen, dus dan zou je NOD rond 15 december zijn. TieLo, volgens mij is gemiddeld je eisprong 24-48 uur na de start van je piek? Ik had maandag 14.00 een knaltest en dinsdagavond rond 21.00 is mijn eisprong geweest. De vorige ronde ook, om 14.00 een bijna knaltest en de volgende dag om 22.30 mijn eisprong. Josie88, als het net als bij mij gaat dan zou je eisprong morgenavond zijn. (In de herfst/winter is je eisprong meestal laat in de middag of 's avonds) Ik zou dan vanavond klussen of anders morgenochtend. Ior, ik hoop ook dat hij goed doorgroeit. BabyWish91, fijn om te lezen dat alles goed is gegaan met de IUI, ik zal voor je duimen. maybe, normaal heb ik ook pas 2 a 3 dagen voor mijn ongestelheid last van mijn borsten en nu ook al sinds gisteren. Ik hoop dat het een goed teken is. Verder heb ik vandaag ook een zeurend/branderig gevoel in mijn onderbuik, wat ik normaal de dagen voor mijn eisprong heb. Wij hebben vandaag ook de kerstboom gezet. Ik heb er lampjes en slingers en naast een paar rode ballen vooral kerstbungels erin, dus een kindvriendelijke boom
Bedankt voor het verplaatsen Sassie! We gaan vanavond aan de klus en morgenavond, zal vast geen kwaad kunnen om het nu wel dagelijks te doen. We zullen wel zien of het goed uitpakt. Edit: vanaf dinsdag t/m gisteren had ik steken links, nu ontzettend pijnlijke steken rechts. Laat het maar springen
Ik deze ronde ook 'nog' niet, voel t meestal duidelijk. Lichaam is vreemd iets Miss komt ie later.. ik wacht rustig af! Huhummm
Zo pijnlijk als het op dit moment is, heb ik andere rondes ook niet gevoeld. Wel wat steekjes zoals de afgelopen dagen. Maar dit is echt gemeen, zit zo'n beetje dubbelgevouwen op de bank. Maar goed: het is voor het goede doel én ik voel tenminste dat er werkelijk iets gebeurd! Vriend opdracht gegeven om NU de hond uit te laten, dan kruipen we zo fijn in bed.
Hoi meiden.. kan ik ook nog mee komen kletsen op het wacht bankje? Ik heb er onrelmatige cyclussen dus ik weet pas als mijn ei er is wanneer mijn NOD is.. Maar gister eindelijk mijn ei gehad en dus zit ik meer op het wachtbankje Jippie.. Pleak (28 jaar), 6e ronde, 2e kindje
Pleak, welkom Yuna, jij al last wat kwaaltjes? Nog een weekje he?! Ga je voor nod testen of wacht je af? Josie, jullie kansen goed benut? Nu op het wachtbankje dus, sterkte met duimen draaien Hoop en Lilaa, fijn he?! Die duidelijkheid die je van je lijf krijgt. Ik ben aan het tempen en twijfel telkens of ik me ei nou wel of niet heb gevoeld. Let er normaal nooit zo op, maar nu voel ik natuurlijk vanalles. Ff zegt echter nog niets gespot te hebben, dus ik wacht ook nog even rust af (ahum)
Welkom Pleak! Vervelende Chiqui, die onzekerheid, en maar wachten... Ik kan inderdaad op het wachtbankje plaatsnemen, fijn weer aftellen. Kansen goed benut (vanavond nog even voor de zekerheid, ), geen pijn meer, dus het zal wel zijn gesprongen.
Goedemorgen dames Hier al wat klachten... Beetje misselijk, pijn in mijn borsten, raar gevoel in mijn baarmoeder en last van mijn onderrug en pukkeltjes. ( heb ik eigenlijk nooit). Echt iets of tussen mijn oren???
Ik zit ook op het wachtbankje. Ik heb geen tekenen van eisprong gezien, behalve wat roze bloedverlies op precies de helft van mn cyclus. We hebben 2 dagen daarvoor op de dag zelf en 3 dagen later wel geklust. Wilde eigenlijk eerder maar was ziek en nu is vl ziek dus weet nou niet zo goed wat ik er van moet denken, hoop dat het toch raak is
Shirin, hihi dat vragen we ons allemaal af na ei . Als je positest hebt zul je het weten. Helaas nog 9 dagen wachten voor je Meesje, zou goed moeten zijn hoor! Ga voor je duimen en beterschap daar. Frutsel, jahoe een ei! Het aftellen is begonnen
Mogge meiden, Haha ben net wakker. Heb voor t eerst sind een jaar of 3 weer eens t klokkie rond geslapen. @frutsel, fijne Pasen @meiden op t wachtbankje, balen hè, dat t zo lang duurt. Konden we maar ff binnenkijken wat daar allemaal gebeurt. @kerstboom, hier niet dit jaar. Ik denk dat we met kerst nog dozen aan t uitpakken zijn.
Frutsel fijn dat je je ei hebt gevonden. Hier net de woonkamer verder afgemaakt, gister de meubelen anders neergezet en vandaag de rest maar ff opgeruimd. Straks maar weer ff klussen.