tja, kheb daar ook nog een vraagje over: wanneer testen jullie met ovulatietesten? de een zegt smorgens ander lh pas smiddags meetbaar is...
Ik had een hele lichte controle streep bij mijn ovulatie test.. kan het ook komen omdat ik misschien te veel gedronken heb? (testen van 123thuistesten) of horen ze altijd zo licht te blijven? Wel spannend hoor, ik ben op dag 4 begonnen met testen, toen had ik helemaal geen test streep, dag 6 ook geen test streep. Nu dag 8 en een licht test streepje dus het is al aan het opbouwen. Ben wel erg benieuwd wanneer mn ei gaat komen ik hoop zo erg dat ik nu een korte cyclus heb..
Niet 's morgens meteen bij opstaan testen hoor , hebt altijd wat lh in de urine, zeker in ochtendurine, bij een normaal dagritme tussen 10:00 en 20:00 testen. Sommigen met een korte piek testen 2 x per dag, 1 keer bijv. 12:00 en nogmaals 19:00. Ik heb het zelf nog niet gedaan, heb ze besteld ga er mee beginnen als mn baarmoederslijm veranderd. Ben ook heel benieuwd. Succes, X Joyce
pff 2 keer op een dag , zie ik echt niet zitten, komt dat vaak voor dan? kga het eens proberen om 12 uur elke dag...kga beginnen gelijk wanneer ongi gestopt is... ben nogal lang ongi dus... denk dat het beste gaat zijn dus dag 11/12 ofzo...
Geloof niet vaak hoor... ik ga ook maar voor 1x per dag , had laatste ronde ruim 4-5 dagen voor tempstijging al vruchtbaarslijm.. dus zal wel normale/lange piek hebben. Wil alleen weten wanneer ie in die 4-5 dagen nou plaats heeft gevonden haha.. kan ook zijn dat temp pas 2 dagen later stijgt. We waren "te vroeg" begonnen met klussen dus op dag van tempstijging(eisprong) hadden we geen fut meer, maar goed ervoor wel dus daar zal t niet aan gelegen hebben. Ga denk ik rond dag 12 beginnen met een ovutest.. om eens een ronde goed bij te houden wat en wanneer. X Joyce
Hoi dames, Ik wil me ook graag melden Hoop 84 28jaar 1ste kindje ronde 5 NOD 21 dec Heb ik nu alles? Ik kreeg t niet in kleur
Ik zie ook weer bekende namen van 16 nov t/m 30 nov....helaas.. Hopelijk niet weer in het volgende nod forum
Sakura, we hebben sowieso 3 keer per week seks, meestal vaker (als manlief niet teveel middagdiensten heeft) dat is inderdaad geen straf @ ovutesten: Wat ik heb begrepen is dat je geen ochtendurine moet gebruiken, omdat LH 's nachts neutraliseert en het dan (ook al is het je LH-piek) slecht meetbaar is. Ook kun je beter minimaal 2 uur voor je ovutest niet drinken en niet plassen. Ik heb gelezen dat 12.00 het beste meetmoment zou zijn. Als je normaal elke dag op hetzelfde tijdstip test dan zou je 1 of 2 dagen een positieve ovutest moeten krijgen. Er zijn volgens mij maar weinig vrouwen die een LH-piek van korter dan 24 uur hebben. @ tempen: Dat doe ik dus niet. Ik slaap in een waterbed (is verwarmd) dus ik weet sowieso niet of dat dan wel betrouwbaar is? De vorige keren was ik binnen 3 maanden zwanger, dus ik heb op dit moment nog hoop dat we niet lang hoeven te wachten. Ik vraag me sowieso af of tempen een meerwaarde voor me heeft, omdat ik een regelmatige cyclus heb en mijn eisprong meestal voel. Ik denk dus niet dat het wat voor me zal zijn.
Goh ovulatie testen zijn al binnen ook , gister in de middag besteld Service. Ga denk ik rond dag 10-12 beginnen of bij slijmverandering eerder of later. Succes dames.. op jacht naar de eitjes! X Joyce
Ga vandaag ook even ovulatietesten bestellen. Begin er op dag 10 mee. Hier niet 3 keer per week klussen hoor, was het maar waar. Vriend is veel weg voor zijn werk dus het is altijd maar hopen dat hij op het juiste moment thuis is. Daarom geven de ovulatietesten wel rust hier. Dan weet ik in ieder geval of we op het juiste moment hebben kunnen klussen. Nou kom maar op eitjes
He dames, Ik kom me ook melden, vandaag netjes op nod ongi geworden. Chiqui, 33 jaar, ronde 3, nod 24 dec Kom straks ff bijlezen!
Hallo dames! Ik kom hier mee wachten tot ik op het bankje kan gaan zitten! Mijn ongi is vandaag doorgebroken (na 2 slopende dagen overtijd te zijn!) dus ik start nu met één been in de MMM ... TieLo, 27 jaar, ronde 8, eerste kindje. Ohja, ik mag op datumloos staan... Mijn 'sukkel'-eierstokje is weer aan de beurt... Als het terug om en bij de 40 dagen is, zit het nog nipt in december dat ik ongesteld word! Ik laat iets weten van zodra het eitje gespot wordt!
Hmm ik zie dat de kleur niet heeft gepakt. Probeer het nog eens, Chiqui, 33 jaar, ronde 3, nod 24 dec Zien jullie hem nu in kleur? Op de een of andere manier wil het niet lukken?
Ik heb ook maar eens een banner aangemaakt. Het is nog maar dag 9 maar ik ben zo ongeduldig haha. Komende maandag begin ik mijn nieuwe baan, dan zullen de dagen wel voorbij vliegen denk ik, vooral met 3 weken fulltime training.
Ik ga vanaf morgenvroeg weer beginnen met tempen denk ik. Heb dit bij me dochtertje ook gedaan en vond dit wel prettig om te doen. Nou nog maar es proberen Chiqui, 33 jaar, ronde 3, nod 24 dec, 3e kindje
zo, heb ook maar even een banner gemaakt. het is nog wel stil hier. zal wel veranderen als we op het wachtbankje zitten.