Nog steeds last van mijn borsten (spierpijn-gevoel) en ook gevoelige tepels (bij aanraking) en vanmiddag ook steekjes achter mijn schaambot gevoeld en nu een branderig/zeurend gevoel achter mijn schaambot. Verder nog geen klachten (obstipatie, opgeblazen gevoel, maagzuur) wat ik de vorige ronde al wel vanaf 5 dpo had. Pleak, ik heb meestal nog 1 of 2 dagen na mijn eisprong een zeurend/branderig gevoel in mijn onderbuik, maar verder geen steekjes meer dan. maybe3, je temp blijft mooi stijgen, spannend. Pluisje30, raar dat je al 4 dagen een positieve ovulatietest hebt. Ik heb het zelf nooit eerder gehad, maar sommigen hebben een langere LH-piek heb ik gelezen. Hij is nu in ieder geval lichter dus. 00Wendy00, ik heb ook wel eens wat bruin in mijn afscheiding de dag na mijn eisprong. Floor32, hoe oud ben je (ik heb er vanwege je nickname 32 jaar van gemaakt ) Hopelijk ben je wat opgeknapt als je eisprong er is, beterschap. naliey, ik hoop dat die daling een innesteling is geweest. Chiqui, ik hoop dat je temp morgen hoger is, zodat FF eindelijk een kruis gaat zetten. Ik had ook vlak voor mijn eisprong dat mijn baarmoedermond erg hoog lag, ik dacht eerst dat dit geen goed teken was (geen eisprong op komst) maar later las ik dat het er juist bij hoorde. Toekomstigemams, de vorige ronde testte ik 13 dpo (ik had mijn NOD op 14 dpo gezet) omdat dit op een zondag viel en 's avonds werd ik dus ongesteld. Nu heb ik mijn NOD op 13 dpo gezet, maar dat valt op een maandag en ik zit er dus aan te denken om al die zondag te testen. Als ik mijn NOD wil afwachten dan zou het pas woensdag kunnen. MamavanNikhil, dat vliesje herken ik niet. We zijn vanavond uit eten gegaan. Manlief aan de bier en ik netjes aan de Spa blauw
♥NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012♥ 16. (8) : Toekomstigemams (29 jaar), 8e ronde, 1e kindje Mummy28 ( 28 jaar), 4e ronde, 2e kindje XxPinkxX (38 jaar), 16e ronde, 2e kindje Maybe3 (25 jaar), 27e ronde, 3e kindje Smitje (30 jaar), 20e ronde, 1e kindje Klungel (29 jaar), 5e ronde, 2e kindje Yuna28 (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje Lovespoon (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 17. (9) : Sassie1980 (32 jaar), 2e ronde, 4e kindje Swimming (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Vrouwtje72 (40 jaar), 7e ronde na mk, 2e kindje Joycie78 (34 jaar), 5e ronde (3e ronde na VMK), 1e kindje. Amanda23 (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Shirin81 (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Volim te (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Kwiebeltje (22 jaar), 9e ronde, 1e kindje Friesin (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje 18. (6) : Tbtje (20 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje Meesje84 (28 jaar), 2e ronde, 1e kindje Jerami (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje jeskejes (.. jaar), 25e ronde, 1e kindje L1980 (32 jaar), 12e ronde, 1e kindje Letty26 (27 jaar), 11e ronde, 1e kindje 19. (3) : Jo86 (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Babsy78 (34 jaar), 4e ronde, 5e kindje Liesje78 (34 jaar), 4e ronde, 1e kindje 20. (4) : NiMou (26 jaar), 10e ronde (3e ronde met Clomid), 1e kindje Jufbrabo (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje DV828 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje Mrs Hair (27 jaar), 1e ronde, 2e kindje 21. (3) : Pluisje30 (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje CarlijnW (38 jaar), 6e ronde na curretage, 1e kindje sheep82 (30 jaar), 2e kindje, 1e ronde 22. (7) : LiLaa (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje HopeandFaith (25 jaar), 23e ronde, 1e kindje Chiqui (33 jaar), 3e ronde, 3e kindje Nannar (28 jaar), 7e ronde, 1e kindje TieLo (27 jaar), 8e ronde, 1e kindje Josie88 (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje Pleak (28 jaar), 6e ronde, 2e kindje 23. (2) : 00Wendy00 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje Hoop 84 (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje 24. (4) : BeebieStar (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje Smnee (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje Liekj (24 jaar), 3e ronde, 1e kindje mama4life (28 jaar), 6e ronde, 2e kindje 25. (10) : Perzik (36 jaar), 6e ronde, 1e kindje Zwangels (30 jaar), 15e ronde (6e ronde na vmk), 1e kindje Silinde (33 jaar), 17e ronde, 2e kindje Wondertjeinmaak (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje BabyWish91 (21 jaar), 13e ronde, 1e kindje SannevH (28 jaar), 8e ronde, 1e kindje Naomi1985 (27 jaar), 4e ronde, 1e kindje Ior (26 jaar), 2e ronde na mk, 1e kindje Cygnet2 (40 jaar), 12e ronde, 3e kindje Frutsel (28 jaar), 3e ronde, 2e kindje 26. (5) : Sisi86 (26 jaar), 4e ronde (1e ronde na vmk), 3e kindje Sammm (24 jaar), 2e ronde, 2e kindje Wendy27 (28 jaar), 22e ronde, 1e kindje 19Vivian86 (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje 27. (2) : Veerr (25 jaar), 3e ronde, 1e kindje Mama Lucy (23 jaar), 5e ronde (4e ronde met Clomid), 1e kindje 28. (5) : Toekan (23 jaar), 16e ronde (IUI 2B), 1e kindje nijnonijntje (28 jaar), 1e ronde, 2e kindje E82 (31 jaar), 37 maanden, 2e kindje Floor32 (32 jaar), 4e ronde, 1e kindje Schorpioen84 (28 jaar), 2e ronde 29. (2) : Schaapje1977 (35 jaar), 5e ronde, 2e kindje chantal02 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 30. (1) : Channie32 (32 jaar), 22e ronde, 3e kindje 31. (1) : Roze22 (22 jaar), 12e ronde, 1e kindje Renaat83 (29 jaar), 4e rondje, 1e kindje Datumloos.(4) MamavanNikhil (19 jaar), 2e ronde, 2e kindje Sakura (22 jaar), 6e ronde, 1e kindje DNJ (26 jaar), 1e ronde met donor, 2e kindje naliey (25 jaar), 61e ronde (13e ronde na mk), 1e kindje T o t a a l: 76 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! zwanger, ongesteld, MMM (10), negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven Pleak, Renaat83, Floor32, chantal02, Schorpioen84, sheep82, Letty26 toegevoegd. Frutsel, Hoop 84 verplaatst.
Ik ga morgen testen, dan zit ik ongeveer 4 dagen voor de NOD.. Omdat de dag van mn eisprong onbekend ik gok ik maar dattie vrijdag was maar kan net zo goed later zijn. Ik heb toch een beetje een dubbel gevoel.. Ik wil graag testen omdat ik hoop wil hebben maar ik heb ook het gevoel alsof het niet raak is. Achja we zullen zien.. Ik denk dat ik komend weekend wel meer zekerheid heb
Goedemorgen dames Ik lees straks even bij maar wil jullie niet onthouden van dit nieuws... O volgende week dinsdag moet ik ongesteld worden, volgens mij had ik vorige week maandag mijn sprong. Vanmorgen na het plassen zat er wat helder rood bloed op de het papier. Nog steeds de andere symptonen, gisterenavond alleen een paar felle steken in mijn baarmoeder. het hoeft niets te zijn maar lijkt er verdomd veel op hihi
Kan nog hè. Is pas 4 dagen voor nod. Bij mijn vorig zwangerschap heb ik 2 dagen voor nod pas positief getest dus er is nog hoop. Zal voor je duimen!
ik test ook altijd 10 dpo al hoor hihihi.. maar ik testte ook al m,n zwangerschappen op 10 dpo licht posi maar er zijn er genoeg die pas later positief testen dus het kan echt nog wel hoor meid.. hier weer als een baksteen geslapen, wilde echt m,n bed niet uit vanmorgen..
Ik weet dat het vroeg is maar ik heb ultra gevoelige testen dus die zouden eigenlijk 4 dagen voor de NOD in iedergeval iets moeten kunnen oppakken. Maar helemaal niks, spierwit helaas..
Jaaaaaaaaaaa.... Vriendlief had laatst Whoopies (ofzo) meegenomen... Die wilde k vanmiddag maar es n poging gaan geven... Op t doosje zien ze er lekker uit... Geen idee of t wat is als t de oven uitkomt... Zo k ben weer bijgelezen... Pff sorry, kan t qua tempo nog niet echt bijbenen... Wie weet blijf k lang genoeg in t NODforum om t te leren... Al hoop k voor die tijd wel vertrokken te zijn... @Wachtbankdames, rondje koffie/thee met wat lekkers??? Hihi... Succes en k duim voor jullie allen! Ik denk dat k er morgen of woensdag bij aanschuif.... @Al t andere, ben nog steeds weer verbaasd dat jullie er zoveel van afweten... Althans, wanneer t pasen is, hoe je t voelt... Etc etc... Ben al blij dat k (ong) weet wanneer k weer vlaggetjesweek heb... Misschien ook wel daarom dat k t nieh bij kan houden.. @Hier verder n aardig bezig weekend gehad, kleine man is bezig met zn 11maandensprong dus k heb weinig tijd voor mezelf (gelijk jengelen)... Mja, tis n fase dus we gaan gewoon door...
BabyWish91, sinds een half jaar hebben we een oppas, daarvoor hadden we er geen goed gevoel bij om de kids bij een oppas achter te laten. Er zit maar 16 maanden tussen de oudste en de tweeling en de tweeling heeft tot 3 jaar niet doorgeslapen, dus om daar nu een oppas mee op te zadelen. We hebben gisterenavond wel afgesproken dat we dit ook blijven doen als er straks een baby is. naliey, ook al zeggen sommigen dat je pas vanaf 6 weken een bloedband hebt, ik heb er gewoon geen goed gevoel bij dus ik drink geen druppel meer vanaf mijn eisprong tot ik ongesteld ben geworden. Sakura, ik ken jouw gevoel, vorige ronde heb ik 10 dpo 's avonds al getest, haha. Je kan als je vroeg test wel een licht streepje krijgen, maar als je geen streepje krijgt dan zegt dat ook niks. Als je een late innesteling had, dan kan zo'n vroege test alsnog te vroeg genomen zijn. Of als je eisprong toch later is geweest. De moed nog niet opgeven. Shirin81, dat zou van een innesteling geweest kunnen zijn, spannend. Bij de oudste heb ik dat ook gehad, maar bij de tweeling weer niet. Ook heb ik het een keer gehad toen ik niet zwanger was. Het kan dus nog alle kanten uit, maar het klinkt wel hoopvol in combinatie met jouw klachtjes. Ik had vanmorgen steekjes achter mijn schaambot, af en toe rechts en af en toe links. Verder nog steeds last van mijn borsten en gevoelige tepels. En nog geen obstipatie en opgeblazen buik wat ik de vorige ronde vanaf 5 dpo al wel had.
@sassie: hier een darmpatient die ook nog steeds geen obstipatie heeft hahaha en nog steeds pijn in m,n buik.. kan niet eens m,n spijkerbroek aan.. zit half onderuitgezakt op de bank want rechtop zitten lukt ook niet