NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Die.... Ohhhwwww.... Shoot moet zo eerst boodschappen doen... Maar krijg er zo wel gelijk zin in.... ;) Heb de choco nl.... :cool:

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mama4life: zoonlief vond het ook een succes.. meneer heeft er 3 achter elkaar weg zitten kanen:D

3. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @maybe, denk dat t hier ook wel n succes zal zijn... Vriendlief is nl n choc-a-holic.... :D:D En kleine man lust ook wel es n klein stukje... Jaaa waarschijnlijk lust hij wel meer, maar krijgt ie (nog) niet... ;)

4. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo... moest heel wat bijlezen naa een weekendje afwezigheid.

las al een heleboel kwaaltjes bij iedereen. hier vannacht lang wakker gelegen. ben zo ontzettend misselijk, echt heel erg. het gaat ook nog niet weg. maar ga er maar even vanuit dat het buikgriep is ofzo. om mezelf niet gek te maken.

oohhh... lees iets over chocolade en mijn buik draait zich een keer om. zal toch niet weer ziek worden.

testen, ik hoop dat ik het lang volhou op niet te testen. maar we zullen zien.

5. Liese78

Liese78 Lid

27 nov 2012
    75
    0
    6
    juf
    He dames,

Ik lees al een poosje mee, maar ben nog niet zo heel lang hier op het forum.
    Kan iemand mij uitlesggen wat dpo is??

6. Ior

Ior Niet meer actief

@liese, dpo is days past ovulation. Dus de dagen na je eisprong. :)

7. Ior

Ior Niet meer actief

Hey dames. Mijn nod word wat later denk Ik. Vandaag 2e fm gehad. Ei is nu 16mm bij 19mm. Woensdag weer heen. Weer echo en samenlevingstest. :)

8. Liese78

Liese78 Lid

27 nov 2012
    75
    0
    6
    juf
    Thanks Ior!!!

Leest iets makkelijker mee :)

9. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Hoi Hoi thnx ... Ja eerste kindje maar het gaat niet makkelijk helaas. Vanmiddag maar weer aanhoren wat de gyn zegt ;)

10. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sassie, het wordt al weer spannend bij je zeg! Nog een weekje afzien :)
    Manlief en ik zouden 2 wk terug eigenlijk naar de film gaan, 007. Maar helaas werd me ma ziek die zou oppassen, dus is niet doorgegaan. Zal pas in het nieuwe jaar zijn dat we er weer tijd voor vinden :(

SAkura, meid er kan nog vanalles gebeuren! Geen bloed geeft moed!

Letty, welkom! Hopelijk heb je deze ronde wel geluk en is het een mooie plakbeeb. Zie dat je al een aantal mk achter de rug hebt :(

Welkom Liese, sta je al op de lijst?

Maybe, hop hop temp omhoog weer jij! Nog steeds een stuk hoger dan bij mij hoor!

Hier vanochtend temp nogsteeds 36,7, al 2 dagen voor mijn doen hoog :D. Me slijm alweer creamy en bm ligt alweer lager, dus ga ervan uit dat mijn ei 2dagen terug was. Morgen nog even afwachten voor de zekerheid. Dan zou me nod misschien een dagje opschuiven, want ff had me ei een dag eerder verwacht.
    *Stresskip voor nog niks*

11. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lor, goed nieuws voor jou dus? Of had je meer verwacht nu?

Mummy, komt dicht bij voor je nu he?! Spannend joh! Ben jij een vroege tester? Ikzelf niet, maar vind dat jullie allemaal wel vroeg moeten testen hoor, hihi ;)

@Chocola, hier nog zo'n chocolade en koekjes verslaafden. En chips, en snoepjes en alles wat maar lekker en ongezond is :D

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@chiqui: nog 5 dagen wachten hihi dan weet ik of t een goed teken is:) dsenk ook dat je ei wel geweest is hoor meid..!!

@ior: duim voor je meid!!

13. Hoop 84

Hoop 84 Actief lid

4 nov 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames!
    Jullie hebben weer lekker gekletst:D

Oh oh oh...wat is dat wachtbankje toch vreselijk! :)
    Gelukkig heb ik t komende weken druk met werken, afleiding!!!
    Maar die hoop he....ppfff, gelukkig kunnen we t hier van ons afschrijven:p

Succes allemaal! Duimen!

14. Ior

Ior Niet meer actief

@chiqui, ja vind het ook spannend. Ben zo blij dat de clomid aanslaat. :)
    heerlijk he, al die ongezonde dingen. :) Hmmm

wat Ik altijd zo heerlijk vind is een witte boterham met een dikke laag roomboter en dan hagelslag. Heel veel. Oh heb er nu alweer zin in. Hmmm

15. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Chocola en ongezond en gewoon lekker.... Whahaha... k Doe mn best om op te letten met wat k eet... Maar jullie maken t zo nieh makkelijk hoor... :D

@Testen... Pffff, vind t zelf altijd heeeeel heeeeel heeeeel moeilijk om niet eerder te testen... Mja omdat NOD nu valt op verjaardag van mn zoontje, wil k eigenlijk niet eerder testen... Maar tegelijk ook weer wel... :( Whahaha! Lekker duidelijk... :)

@Chiqui, wat versta je onder vroeg of juist niet vroeg testen???? :D Stresskippen zijn we geloof k (bijna) allemaal wel...

@Maybe, heb inmiddels n heel charmant beeld gevormd van jou... ;) Broek los, onderuitgezakt op de bank.... Afstandsbediening, chips en n glas water.... :D:D Sorry de laatste helft is puuuuuur inbeeldingsvermogen... ;)

@Ior, misschien n heeeeuuule domme vraag, maar is 16 x 19 groot voor n ei???? :$

@Letty, wat verschrikkelijk... Zoveel mk's... k Duim voor je! :)

@Choco (nogmaals), k gaat zo es braaf de keuken in... Kijken wat k ervan bak... :cool:

16. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

dat is waar ik durf ook niet te hopen.. vorige keer was er ook een geweldige stijging..en werdt ik ongesteld.. nu weer z'n stijging.. ga nu echt niet hopen n.a.v. mijn tempkaartje..-.-

17. Ior

Ior Niet meer actief

@mama4life, een ei springt als het ongeveer 20mm is. Is geen domme vraag hoor. Ik wist het ook niet. Enne... Domme vragen bestaan niet. :)

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mama4life: het klopt half hihi... lig onderuitzakt op de bank.. met me ipad en laptop (multi tasken;) een bak thee en een pak koekjes hihihi..

@yuna: ik hoop zelfs niet meer als ik kwaaltjes heb;)

19. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Ior..... Dat is ook wel weer zo (vd domme vragen)... :) Bedankt voor t antwoord iig... Nooit geweten... Mja, ben er ook nooit zo mee bezig geweest.... ;) Dan ga k maar voor de "intelligente" vragen...:D 1: Hoe snel groeit n ei? 2: Springt de jouwe dan binnenkort?

@Maybe.... Hmmm, daar zat k dus mooi in de "juiste" richting.... :D

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier vandaag te horen gekregen dat mijn directe collega (we zijn van onze afdeling met zijn drietjes) zwanger is. Ze is begin november middinin haar pilstrip gestopt nog niet eens ongesteld geworden en nu zwanger. Ben heel blij voor haar natuurlijk maar voor mij wel een flinke domper.

Deel Deze Pagina