NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    wendy dat was wel makkelijk geweest, dan wel je het sneller hihi.

2. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Wat super fijn dat je kans niet voorbij s gegaan deze ronde! moet voorbestemd zijn dan!
    Ik heb flink zitten googlen vorige maand, en het blijkt zo te zijn dat die borsten door progresteron komt, wat vlak na je ei omhoog schiet. Zorgt voor een mooie voedingsbodem voor je eitje. Vlak voor je menstuatie zakt je progresteron weer terug waardoor je ongesteld wordt :( Behalve als je zwanger bent natuurlijk, dan blijft t hoog en je boobs dus gespannen. kortom...t zegt alleen iets als ze t/m je nod zo blijven, helaas.
    Betekend dus wel dat je lichaam doet wat t moet doen, en je ei echt geweest is. Daar ben ik wel weer blij om :)

Dat is wel fijn ja. De weekenden zij bij mij altijd heel makkelijk, maar doordeweeks, pfffffff!

3. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Doe t gewoon, haha!

4. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Dames ik heb net getest (kruidvat 2voor5) en echt er is een tweede streepje. Heel licht maar hij is er. Ga proberen hem op de foto te zetten. Andere morgenochtend weer een test doen en dan is hij waarschijnlijk donkerder door de ochtendurine ahhhh zooooo spannend!!! Streep is toch een streep. Krijg hem moeilijk op de foto... Stuur hem toch maar mee :D image.jpg

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Pfff de laatste tijd heel erg honger en misselijk tegelijk..
    Vooral laat in de avond krijg ik echt honger en als ik dan aan eten denk moet ik haast naar de wc rennen..
    Ook pas ik me laatst gekochte bh niet meer.
    Me temp is wel weer gedaald..Dus ik weet niet meer wat ik ervan moet verwachten..

6. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik heb inde avond dat ik erg veel honger heb, heb dit anders helemaal niet zo snel!

hier ga ik ff liggen wordt gek van krampjes, tot straks.

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Shirin, volgens mij zie ik daar inderdaad wat. Spannend. Jeetje, zou wat zijn.....7 dagen voor NOD al positief. Wat voel je allemaal?

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@shirin: kan je een betere foto proberen? mij lijkt het namelijk een niet goed doorlopen test.. maar kan aan de foto liggen.. en graag een rechte foto:p is makkelijker te boordelen

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Mag ik ook op de lijst?

Waarschijnlijk nod 23 dec,,24 jaar, 1e kindje en 1e ronde.

Groetjes wish

10. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Ik ga vanavond een nieuw foto proberen te maken met een camera. Zat nu op de wc hihi en maakte een foto met mijn iPad. Hihi
    Als ik straks thuis ben en mijn dochter ligt op bed ga ik het weer proberen. Het is zeker niet een niet goeddoorlopen test. Hij werd ook niet gelijk donker het 2e streepje. Heb hem net aan een vriendin laten zien en ze zag het ook echt.

By the way. Ben vandaag jarig, beter kado kan ik mezelf niet toewensen hihi..

11. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Mocht er geen betere foto komen dan morgenochtend. Krijgen jullie een nieuwe test

12. Hoop 84

Hoop 84 Actief lid

4 nov 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh wat spannend!!!!! En nog 7 dagen voor je nod en nu al een streepje!!:D:D

13. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    gefeliciteerd shirin met je verjaardag!
    dat is idd een mooi cadeau!
    ik zie idd ook wat, ik hev verder geen verstand van indoog lijntjes, verkeerd doorgelopen testen enz:p
    ik heb er al heel wat gedaan, maar altijd omo witte gehad! misschien ben ik daar ook wel iets te nuchter voor:p ik zou t ook pas geloven als ik een dikke vette streep zie:p dus misschien gewoon niet goed gekeken en al weg gegooid ofzo...
    nou laten we hopen morgen ochtend een mooi positief testje voor jou!
    weet je wel zeker dat je 7 dagen voor NOD zit? want wow dat zal echt een wonder zijn, zo snel al positief testenn! hihihi maar wel geweldig!

fijne dag nog vandaag!

xx

14. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Shirin wat spannend zeg. Ik wacht nog op mn ei en jij wellicht al zover. Ik duim mee voor je.

15. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaahhh... spannend shirin. ik lijk ook wel iets te zien.

16. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    2 x van harte ;)

17. Josie88

Josie88 Niet meer actief

@ Shirin (nu ik dit zo typ, is dat ook niet een artiest/band? :cool:): gefeliciteerd met je verjaardag en (toch voorzichtig) met je test! Ik duim voor je dat het alleen nog maar positiever wordt!

18. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland

Woowwww... De 1e test deze ronde (die k zie).... Hihi! k Denk wel wat te zien, maar hij is nieh zo makkelijk te `beoordelen`... Zou wel helemaal geweldig zijn op je verjaardag!! Iig van harte gefeliciteerd!!

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Gefeliciteerd :D

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@shirin: zowieso gefeliciteerd met je verjaardag... en hoop je morgen ochtend te kunnen feliciteren dat jij onze eerste roze dame bent meid

Deel Deze Pagina