NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    ziet er goed uit zo, mijn naam in het roze ;)

2. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Swimming, ik ben sinds vanochtend weer begonnen met tempen.

Sassie, ik zou ook niet uitstellen ivm feestdagen. Dat is dus ook niet mijn keus. Ik heb geen rede te denken dat ik niet zwanger meer kan rake, dus dat is absoluut geen zorg van mij! En ik beval iig al eerder, ivm vorige 2 keizersnedes. Van mijn gyn mag ik de 3e keer niet meer zelf bevallen. Eigenlijk mag ik al niet eens meer zwanger raken van hem. Maar wat wil hij doen als het eenmaal zover is?!
    Ik hoop gewoon deze ronde zw te raken.

Kwiebeltje, ja laat het aub meer roze zijn dan de nov lijst. Het is diep triest daar :(

3. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pluisje, inderdaad roze staat je goed! Hopelijk kleurt ie op de lijst ook snel in die kleur :)
    En dat hoop ik voor iedereen!

4. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik gebruik deze ronde ovulatie testen :) Jij ook?

5. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Ja ook voor jou Chiqui! zou echt frustrerend zijn om zo lang te moeten wachten.

6. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wil ik echt niet!
    Me lijf wordt er ook niet jonger op en moet toch weer een ks ondergaan.
    De tweede was al een stuk heftiger dan de 1e keer, dus vrees ook al een beetje voor een 3e. Dus ook daarom liever eerder dan later, maar we zullen zien.

7. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Ik temperatuur elke ochtend en over een paar dagen ga ik ook beginnen met ovulatie testen.

8. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    mag ik op 26 december cici86 26 jaar 3e kindje 4e ronde 1e ronde na vmk

9. Sakura

Sakura Niet meer actief

Nog geen knallende ovu test hier, maar de streepjes worden langzaam aan wat donkerder :)

10. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Stel dat je dat al zou doen, zo'n half jaartje wachten... en het lukt dan niet onmiddellijk... wie weet verjaren ze dan toch nog samen... Ik heb na 8 rondes toch gemerkt dat zwanger worden niet te plannen valt... Mijn idee was het zo te plannen dat het in het tweede trimester van een schooljaar zou komen, dan kon ik het 1e en 3e trimester nog gaan werken... Maar tja, intussen zitten we al terug in een eerste trimester van een schooljaar als ik nu zwanger zou worden... En nu maakt het me totaal niets meer uit, als het maar lukt!
    Hopelijk geraken jullie eruit!

11. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Je kan best al eens oefenen voor het zover is hé :p

12. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik ben nog volop aan het twijfelen of ik ga testen deze cyclus... Ik moet sowieso iedere week bloed laten trekken en dan hoor ik wel wanneer mn hormonen hun werk doen... Misschien wanneer ze zeggen dat er een stijging is, dat ik voor de zekerheid ook wat ga testen om te weten wanneer het eitje juist zal springen...
    Twee cycli geleden heb ik van dag 10 tot dag 27 moeten testen om alles zeker te weten... Ik vond dat alles behalve aangenaam, de cyclus die net afgelopen is heb ik niet getest en ik heb ook totaal geen stress gehad of niets... (Had wel toevallig afspraak bij gyn de dag van mijn eisprong, dus heb mijn eitje op echo gezien :) ) Ik twijfel dus of ik nog terug ga testen...

13. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Mag ik ook op de lijst?
    Silinde - 2e kindje, 33 jaar, cyclus van slag.

Ik zit vandaag nog maar op 9 DPO en ben al ongi. :/

14. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tielo, ik ben ook niet zo'n tester. Wacht mijn nod af en dan zien we wel wat er daarna komt. Test pas na nod als temp hoog blijft en anders niet. Ik heb gelukkig wel altijd een stipte cyclus, dus dat scheelt ook wat wachten betreft. ALs ik 2 dagen overtijd ben weet ik voldoende, daarom zet ik mijn nod ook 2 dagen later :)

15. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hmz, vreemd! Heb je dat nog al eens aan de hand gehad?

16. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Tempen deed ik altijd al, maar geeft soms (slechte nacht slaap oid) niet altijd het gewenste resultaat, daarom deze maand ovulatie testen uit proberen. Denk dat ik rond cd 12 er mee ga beginnen.

@ Chiqui : Zwangerschapstesten wacht ik ook mee tot NOD of later idd.

Ennuh hallo bekende namen :( helaas jullie hier weer tegen te komen.

X Joyce

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik kom alvast spieken hier. Vanochtend negatieve test...

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Hmz, dat is altijd balen hé :( Join the club!

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nou, je moet het gewoon ook echt ff verwerken gek hé.

20. Sakura

Sakura Niet meer actief

Nu breekt me de klomp.. ik ben al een paar daagjes bezig met ovulatietesten. Vanaf eergister kwam er een licht lijntje, maar ik vond dat de controle lijn ook redelijk licht was. Dus ik ging eens zoeken en ze zeiden dat je een aantal uur niks moet drinken.
    Nou dat heb ik gedaan, weer getest en nu opeens issie nog lichter dan mn testje van vannochtend toen ik binnen het uur wel wat had gedronken.. zucht.. ik snap er niks meer van :(

Deel Deze Pagina