Swimming, ik ben sinds vanochtend weer begonnen met tempen. Sassie, ik zou ook niet uitstellen ivm feestdagen. Dat is dus ook niet mijn keus. Ik heb geen rede te denken dat ik niet zwanger meer kan rake, dus dat is absoluut geen zorg van mij! En ik beval iig al eerder, ivm vorige 2 keizersnedes. Van mijn gyn mag ik de 3e keer niet meer zelf bevallen. Eigenlijk mag ik al niet eens meer zwanger raken van hem. Maar wat wil hij doen als het eenmaal zover is?! Ik hoop gewoon deze ronde zw te raken. Kwiebeltje, ja laat het aub meer roze zijn dan de nov lijst. Het is diep triest daar
Pluisje, inderdaad roze staat je goed! Hopelijk kleurt ie op de lijst ook snel in die kleur En dat hoop ik voor iedereen!
Ja wil ik echt niet! Me lijf wordt er ook niet jonger op en moet toch weer een ks ondergaan. De tweede was al een stuk heftiger dan de 1e keer, dus vrees ook al een beetje voor een 3e. Dus ook daarom liever eerder dan later, maar we zullen zien.
Stel dat je dat al zou doen, zo'n half jaartje wachten... en het lukt dan niet onmiddellijk... wie weet verjaren ze dan toch nog samen... Ik heb na 8 rondes toch gemerkt dat zwanger worden niet te plannen valt... Mijn idee was het zo te plannen dat het in het tweede trimester van een schooljaar zou komen, dan kon ik het 1e en 3e trimester nog gaan werken... Maar tja, intussen zitten we al terug in een eerste trimester van een schooljaar als ik nu zwanger zou worden... En nu maakt het me totaal niets meer uit, als het maar lukt! Hopelijk geraken jullie eruit!
Ik ben nog volop aan het twijfelen of ik ga testen deze cyclus... Ik moet sowieso iedere week bloed laten trekken en dan hoor ik wel wanneer mn hormonen hun werk doen... Misschien wanneer ze zeggen dat er een stijging is, dat ik voor de zekerheid ook wat ga testen om te weten wanneer het eitje juist zal springen... Twee cycli geleden heb ik van dag 10 tot dag 27 moeten testen om alles zeker te weten... Ik vond dat alles behalve aangenaam, de cyclus die net afgelopen is heb ik niet getest en ik heb ook totaal geen stress gehad of niets... (Had wel toevallig afspraak bij gyn de dag van mijn eisprong, dus heb mijn eitje op echo gezien ) Ik twijfel dus of ik nog terug ga testen...
Mag ik ook op de lijst? Silinde - 2e kindje, 33 jaar, cyclus van slag. Ik zit vandaag nog maar op 9 DPO en ben al ongi. :/
Tielo, ik ben ook niet zo'n tester. Wacht mijn nod af en dan zien we wel wat er daarna komt. Test pas na nod als temp hoog blijft en anders niet. Ik heb gelukkig wel altijd een stipte cyclus, dus dat scheelt ook wat wachten betreft. ALs ik 2 dagen overtijd ben weet ik voldoende, daarom zet ik mijn nod ook 2 dagen later
Tempen deed ik altijd al, maar geeft soms (slechte nacht slaap oid) niet altijd het gewenste resultaat, daarom deze maand ovulatie testen uit proberen. Denk dat ik rond cd 12 er mee ga beginnen. @ Chiqui : Zwangerschapstesten wacht ik ook mee tot NOD of later idd. Ennuh hallo bekende namen helaas jullie hier weer tegen te komen. X Joyce
Nu breekt me de klomp.. ik ben al een paar daagjes bezig met ovulatietesten. Vanaf eergister kwam er een licht lijntje, maar ik vond dat de controle lijn ook redelijk licht was. Dus ik ging eens zoeken en ze zeiden dat je een aantal uur niks moet drinken. Nou dat heb ik gedaan, weer getest en nu opeens issie nog lichter dan mn testje van vannochtend toen ik binnen het uur wel wat had gedronken.. zucht.. ik snap er niks meer van