Ohhh k begon je al te missen Nijn.... Wat leuk zoveel uit ZH.... Tja Nijn, dan zul je toch de stoute schoenen maar es aan moeten trekken en deze kant op komen waaien...
Ah jammer, zag het al voor me dat er hier een bus vol gierende hormonale dames de straat in kwam rijden hahaha. Te grappig toch?!
Je delft t onderspit Nijn.... Al zou k best graag in n hormonaal aangedreven bus willen zitten (is die wel milieuvriendelijk???)....
Begint steeds meer een zuid-holland topic te worden. Is er dan niemand die in de buurt van het oosten van et land woont? ja is heel milieuvriendelijk. Je hebt immers geen brandstof nodig, maar alleen hormonen. En die zijn er dan in overvloed. Wellicht dat er dan ook een paar zwangeren bij zitten, dan weet je zeker dat het goed komt hihi
Ik denk dat me nod later.komt vanmorgen bij de gyn was me ei nog niet gesprongen dat zal als het goed is snel gebeuren. Groetjes wish
Qua aandrijving???? Of t die kant op komen??? "vergeet" je de zwangerschapsdementie en -oriëntatie niet?? Okeej die laatste verzin ik ter plekke... Maar die heb k zonder zwangerschap al...
haha nee ik niet. In de zwangerschap en tijdens het ontzwangeren ook heel erg gehad. Nu gelukkig geen last mee van dementie. Qua aandrijving en de juiste kant op komen zit het vast goed. Las ergens dat jullie een chauffeur hadden toch?
Kan het bijna niet bijhouden hier haha. Ik wil er minder mee bezig zijn maar toch blijven volgen Dat gaat niet samen. Straks rijles, dus wie weet kan ik binnenkort als ik m'n rijbewijs heb dan ook de zwangere bob zijn Even warme chocolademelk drinken en iets warms aan en dan nog ff snel bijlezen, want jullie zouden over een half uurtje toch wel weer 2 pagina's erbij hebben gekwebbelt
Zo, ben weer terug. Net was opgevouwen, opgehangen, vaatwasser uitgeruimd, pannen en schalen gepoetst die niet in de vaatwasser passen, netje sinaasappelen geperst met zoonlief. Nu even pauze met een mok wiener melange zo even een spelletje spelen met zoonlief.
mama4life, waar ben je meis O wat goed bezig zeg wendy.....ikz it de hele dag op de bank hahah. Niks doen.
zit op me phone in me pauze, dus even kort. was benieuwd naar de testen en jaaaa.de eerste roze! gefeliciteerd shirin! helemaal super! maybe en naliey, jullie houden het wel spannend zeg! kom nou maar op met dat roze, deze mnd gaan we voor min 50% van de lijst om mee te beginnen! x
laat inderdaad, maar daar nu niet over nadenken, bedenk hoe je vriendlief vanavond je bed in krijgt. ( en dan bedoel ik niet om te slapen , want dat zal die sowieso al wel doen )