Ik heb eens ovutesten gebruikt toen we voor nr 2 gingen, maar ze waren 10 dagen lang allemaal even donker en net zo donker als de controlestreep. Ik deed precies wat ik moest doen, maar op de een of andere manier werd ik er geen wijs uit. Ik lees ook vaak op het forum dat er dames problemen mee hebben. Ik vind tempen duidelijker.
@TieLo: Ik heb onlangs een HSG + laparo gehad; vorige ronde was extra lang, misschien daarom nu extra kort? Of geen ei gehad? (Ik heb niet getempt).
Hier nog 1 snap niks van die ovu testen had zondag posi test maar kan echt niet.. En nu twee dagen ook al posi kan wel maar heb hele lange cyclus dus lijkt me best raar... Snap er ook niks van!
Manlief is even de wekelijkse boodschappen doen, ik zit even met een glaasje rode wijn op het forum kwiebeltje, ik had het in het vorige lijstje al gelezen, balen zeg, ik had toch goede hoop met jouw templijstje. swimming, ik heb de vorige ronde ovulatietesten gebruikt en dat ga ik deze ronde ook weer doen. Chiqui, ik bedoelde ook meer dat je misschien niet 1-2-3 zwanger bent als je er na een half jaar weer voor gaat en dat je na een paar maanden weer hetzelfde probleem hebt, dan komen de verjaardagen weer eraan en de feestdagen erachter. Sakura, je mag geen ochtendurine gebruiken en je moet na het plassen minimaal 2 uur lang niet plassen en niet drinken en dan pas weer plassen om de test te doen. Op zich heb je altijd LH in je urine waardoor je meestal een (zeer) lichte tweede streep krijgt. Pas als je LH-piek er is (en je eisprong eraan komt) dan is de tweede streep net zo donker als de controlestreep. Dat kan dus van de een op de andere dag zijn, in principe is er geen langzame toename te zien. djoon, heb je foto van de testen? Fijne avond allemaal.
♥NOD- lijst 16 t/m 31 December 2012♥ 16. (5) : Toekomstigemams (29 jaar), 8e ronde, 1e kindje Sassie1980 (32 jaar), 2e ronde, 4e kindje Mummy28 ( 28 jaar), 4e ronde, 2e kindje XxPinkxX (38 jaar), 16e ronde, 2e kindje Yris (35 jaar), 2e ronde, 2e kindje 17. (7) : Swimming (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Vrouwtje72 (40 jaar), 7e ronde na mk, 2e kindje Joycie78 (34 jaar), 5e ronde ( 3e ronde na VMK), 1e kindje. Amanda23 (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Shirin81 (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Volim te (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Kwiebeltje (22 jaar), 9e ronde, 1e kindje 18. (2) : Yuna (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje Tbtje (20 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje 19. (1) : Jo86 (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje 20. (1) : Djoon (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje 21. (2) : Hoop 84 (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Pluisje30 (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje 22. (1) : LiLaa (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje 23. (0) : 24. (2) : BeebieStar (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje Chiqui (33 jaar), 3e ronde, 3e kindje 25. (1) : Perzik (36 jaar), 6e ronde, 1e kindje 26. (1) : Sisi86 (26 jaar), 4e ronde (1e ronde na vmk), 3e kindje 27. (0) : 28. (0) : 29. (0) : 30. (0) : 31. (0) : Datumloos.(3) MamavanNikhil (19 jaar), 2e ronde, 2e kindje Sakura (22 jaar), 6e ronde, 1e kindje TieLo (27 jaar), 8e ronde, 1e kindje T o t a a l: 26 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥,ongesteld, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven
Ik gebruik binnenkort voor de 2de ronde ovu testen. En ben nu al 5dagen aan het tempen. Temp is vrij stabiel!
Ben ook wel benieuwd wat mijn temp gaat doen. Toen we zwanger van onze dochter wilde worden heb ik 2 maanden getempt en was ook behoorlijk stabiel. Me temp vanochtend was in ieder geval wat ik toen gewend was als basistemp. Behoorlijk hoog als ik sommige tempkaarten zie. Ben ook lekker aan het genieten van een biertje of wat . Heb ik al zo lang niet meer echt gedaan en vind het wel weer helemaal lekker! Toch was ik liever zwanger geweest
Chiqui, ik heb de afgelopen dagen ook een wijntje bij het avondeten genomen, vanaf mijn eisprong had ik niet meer gedronken. Ik heb sinds gisteren al geen bloedverlies meer. Tijdens mijn koperspiraaltje had ik 8 a 9 dag bloedverlies, waarvan dag 3 tm 5 hevig waren. Nu totaal 5 dagen (en dag 1 is pas 's avonds begonnen) en het bloedverlies was stukken minder gelukkig, een stuk fijner zo. Ik vraag me alleen af of mijn eisprong nu eerder zou kunnen komen, omdat ik minder lang bloedverlies heb? Gaan mijn eitjes dan niet eerder beginnen met groeien? Of heeft het aantal dagen bloedverlies daar niet mee te maken?
Nee hoor Sassie, de lengte van je bloedingen heeft niets te maken met de lengte van je cyclus of het eerder of later springen van je eitje. Althans dat is wat ik altijd lees. Ik heb ook altijd maar 3 dagen echt ongi en 2 dagen spotting, maar toch altijd een cyclus van 30 dagen. Ongi is hier alweer zo goed als over. Kunnen we weer een beetje gaan nadenken over de klusperiode. Vandaag Sinterklaascadeautjes kopen voor de kinderen. Leuk! Ik ben wel zo dol op mooi speelgoed. Vind het vaak nog leuker dan me kinderen zelf, hahaha!
Sinds gister ineens felle korte steken in mn onderbuik. Ik ga straks even een ovulatie test doen om te kijken of mn ovulatie er al aan komt
Goedemorgen meiden.. Bij beginnen de kwaaltjes al.. Heb ook gekke gevoeiligheid in rechterkant denk dat me eisprong eraan zit te komen.. Dus vndaag gf ovu testje doen kijken wat die zegt.. En goed klussen
Ik heb al een week voor mijn daadwerkelijke eisprong al klachten o.a. branderig/zeurend gevoel onderbuik en af en toe steekjes. Dat schijnt te komen van groeiende eitjes dus hoeft niet te betekenen dat de eispronng al op korte termijn komt. Dat kan dan dus nog wel een paar dagen duren.
Ik kwam hier gister al spieken na een negatieve test en vandaag ongi geworden. Mag ik hier weer op de lijst. 00Wendy00, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje, NOD 23 december
Nog geen positieve ovutest en ook nog niet echt slijm te bekennen. We testen vrolijk door (en klussen voor de zekerheid haha )
Hallo allemaal, mag ik ook op de lijst? Babsy78 (34 jaar), 4de ronde, 5de kindje. Mijn NOD is 19 december. Groetjes Babsy78
♥NOD- lijst 16 t/m 31 December 2012♥ 16. (5) : Toekomstigemams (29 jaar), 8e ronde, 1e kindje Sassie1980 (32 jaar), 2e ronde, 4e kindje Mummy28 ( 28 jaar), 4e ronde, 2e kindje XxPinkxX (38 jaar), 16e ronde, 2e kindje Yris (35 jaar), 2e ronde, 2e kindje 17. (7) : Swimming (26 jaar), 5e ronde, 1e kindje Vrouwtje72 (40 jaar), 7e ronde na mk, 2e kindje Joycie78 (34 jaar), 5e ronde ( 3e ronde na VMK), 1e kindje. Amanda23 (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Shirin81 (31 jaar), 2e ronde, 2e kindje Volim te (25 jaar), 2e ronde, 1e kindje Kwiebeltje (22 jaar), 9e ronde, 1e kindje 18. (2) : Yuna (27 jaar), 7e ronde, 1e kindje Tbtje (20 jaar), 4e ronde na mk, 1e kindje 19. (2) : Jo86 (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje Babsy78 (34 jaar), 4e ronde, 5e kindje 20. (1) : Djoon (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje 21. (2) : Hoop 84 (28 jaar), 5e ronde, 1e kindje Pluisje30 (30 jaar), 6e ronde, 1e kindje 22. (1) : LiLaa (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje 23. (1) : 00Wendy00 (30 jaar), 3e ronde, 2e kindje 24. (2) : BeebieStar (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje Chiqui (33 jaar), 3e ronde, 3e kindje 25. (1) : Perzik (36 jaar), 6e ronde, 1e kindje 26. (1) : Sisi86 (26 jaar), 4e ronde (1e ronde na vmk), 3e kindje 27. (0) : 28. (0) : 29. (0) : 30. (0) : 31. (0) : Datumloos.(3) MamavanNikhil (19 jaar), 2e ronde, 2e kindje Sakura (22 jaar), 6e ronde, 1e kindje TieLo (27 jaar), 8e ronde, 1e kindje T o t a a l: 28 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥,ongesteld, MMM, negatieve test, twijfeltest, cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven