NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ja enige wat ik totaal nie tbegrijp is dat ik nog steeds dikke witte slijmslierten verlies.. en dat heb ik echt nooit... dus dat gaf me toch nog een beetje hoop

2. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Wat kan je lichaam je voor de gek houden he?!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

meid je hebt nog twee dagen tot nod hoor. over het algemeen kun je voor je nod nog nega testen en op nod of erna posi.
    had ik ook.

4. nijnonijntje

Nee dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn. Die testen worden standaard gemaakt en kunnen niet aan elk lichaam aangpast worden, aangezien elk lichaam anders is.

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@pluisje: ja toch vind ik het apart... in al die rondes nog nooit gehad... en nu ineens wel... heb ook m,n lijstjes erbij gepakt ( heb van elke maand een symptomen lijstje zo weet ik welke ik dan normaal nooit heb) en daar staat het geen 1 keer op

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@nijn: oke niet elke zwangerschap is hetzelfde maar als je al 8x zwanger bent geweest en je testte bij allemaal al 9dpo licht positief en nu op 12 dpo negatief..

7. nijnonijntje

nee schat, zo werkt dat dus niet.
    Ik weet niet zo goed hoe ik je dat duidelijk moet maken. Maar als je precies weet wanneer je ei is geweest en je hebt geen bloed. Dan is er gewoon hoop hoor. Geen bloed geeft moed.
    Je zegt zelfs dat je nu voor het eerst slijm hebt wat je normaal nooit hebt gehad. Dus het kan altijd anders.
    Pas als je ongesteld word zou ik de moed laten zakken.

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

helaas daar geloof ik niet meer in na 27 rondes :) hoe lief ik je bemoedigende woorden ook vind meid..

9. nijnonijntje

jammer dat ik je niet kan overtuigen:(
    hoop wel dat ik gelijk heb/krijg en je over twee dagen op je neus staat te kijken omdat je dan een posi test in handen hebt :D:D:D

10. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    ik hoop t ook :D

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ior: zelfde nod als ik heb dus! Welkom.

Ik heb vandaag mijn ei niet kunnen vinden.. Hoop deze een dezer dagen wel te vinden haha ZO handig zijn, omdat je dan wat beter je nod kan bepalen. Al ben ik de afgelopen tijd wel regelmatig ongi geworden. Maar wil dat het pasen is hier in huis haha

12. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik doe hem meestal. Vandaag gewerkt, dus ik ga hem vanavond bijwerken als de kids op bed liggen.

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Proficiat aan de zwangere dames! En dat nog voor de lijst effectief start!!

Hier nog op het wachtbankje voor het wachtbankje.. Verschrikkelijk vind ik dat! Wacht nu al wel lang genoeg vind ik! ( dag 19 vandaag) morgen in de vroegte (7u20) op fm..hopelijk zijn ze de afgelopen dagen wat sneller doorgegroeid dan de vorige keer ( van 10 naar12 mm in 4 dagen tijd).... Als alles nu een beetje mee zit heb ik misschien een waterkansje om 2012 alsnog positief af te sluiten...

14. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Enne welkom op de roze bank. Voelde me al alleen hihi. Allebei 2 e kindje 2e ronde. Grappig

15. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    maybe balen van de nega test. Hoop zo dat je over een paar dagen als nog een streep hebt, blijf voor je duimen!

HIer was ik vanmiddag misselijk en bijna moeten over geven. Boobs doen ook verschrikkelijk pijn, je hoeft er alleen maar naar te kijken en ik voel het al bijna hihi.

16. Sakura

Sakura Niet meer actief

MamavanNikhel, super!! Gefeliciteerd :D

Hier nog geen positieve ovutest maar het streepje is wel zichtbaar. Ik denk dat ik maar niet zoveel op die testen ga letten en gewoon naar mn lichaam luisteren. Vandaag ook weer kramp in mn buik bij mn eileider.
    Nouja we zien het wel.. Las ook ergens dat je minder vruchtbaar kan zijn met zo'n lange cyclus

17. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hoi meiden!

Mag ik ook op de lijst?

Stopcontact (34 jaar) ronde 13, 2e kindje
    Nod onbekend ivm onregelmatige lf máár ik had gisteren een knalposi ovutest en mijn temp laat het de komende dagen zien. Maar ik denk vandaag mn ei gehad te hebben ;)

18. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Ik testte pas positief nadat ik een week over tijd was! ;)

19. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik geloof er ook al niet meer in na meer dan 2 jaar.
    Hopelijk gaat het met ivf wel lukken.
    Maarja, na een tijdje begin je de hoop een beetje kwijt te raken :(

20. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maybe, meid wat klote zeg! Je kent je lijf en je cyclus natuurlijk als beste, maar hoop toch voor je dat de duivels weg blijven met goed resultaat! Knuf voor jou!

Stopcontact welkom! Als ik je tempkaartje bekijk, denk ik ook dat je ei vandaag sprint of is gesprongen. Nog even klussen dus!:)

Sakura, dus jij bent helemaal overtuigd dat je ei nog moet gaan komen? Hoe komt het dan dat je toch elke keer strepen op je ovutesten zag? Heb je al stiekem een zwtestje gewaagd? Soms heb je ook vruchtbaar slijm bij een zwangerschap en kan je ovutest een streepje geven terwijl je al zwanger bent. Of is het ijdele hoop?

Ik heb sinds vanmiddag 4 uur af en aan velle steken rechts onderin mijn buik en ben al drie dagen zo gigantisch opgeblazen dat het lijkt of ik 12 weken zwanger ben. Ik probeer dus echt niet te veel op me lijf te letten, maar ja jullie kennen het he?!

Deel Deze Pagina