NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje1977

Schaapje1977 Bekend lid

21 aug 2012
    840
    0
    0
    @sakura, heb je al een zwangerschapstest gedaan?? Als ik zo lees wat jij allemaal hebt en voelt zou ik er maar eens een testje aan wagen.

@ovutestjes, hier niet en ook niet tempen. Mijn cyclus is heel erg regelmatig en ik voel me ei. Is dus niet nodig.

@cake, mmmmmm die ziet er lekker uit!!

@hier, pffff moe! Klaarmet alles inpakken. Nog ff bankhangen en dan lekker slapen!
    Vanaf nu ben ik er echt ff niet tot dinsdag ofzo. Morgen gaat de modem eruit, en ik denk dat ie dinsdag op z'n vroegst pas weer aangaat.
    Meiden die gaan testen, heel veel succes!! Ik hoop dinsdag al een mooe roze lijst te zien.

Dikke knuffel allemaal!

2. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Vandaag eindelijk weer kunnen klussen na die ellendige schimmelinfectie.. Ik denk dat ik dinsdag een restje ga wagen dan zijn we namelijk 8 jaar samen! Ik gebruik wel ovutesten op advies van gyn en dan klussen met positief en een dag later en uiteraard daar tussen ook! ;)

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hier nog geen ei gevonden wel de hele dag al krampen aan de linker kant, maar ik ga daar deze maand niet meer op letten. Vond het vorige maand maar afzien.
    Wij vrouwen hebben het toch wel een stuk lastiger dan de mannen met al die vrouwen klachten zelfs als we niet zwanger zijn!

4. Sakura

Sakura Niet meer actief

@cake: oooh dat ziet er lekker uit! Nu krijg ik ook zin om wat te maken maar heb niks in huis :(

@meiden die ongesteld geworden zijn: ik hoop dat 2013 een roze jaar wordt voor jullie! En dan liefst in het begin van het jaar natuurlijk ;)

@floor: ik had deze cyclus ook voor het eerst steek aan de zijkant van mn buik (toevallig ook links). Is ook de eerste cyclus dat ik er goed op let. :) en inderdaad, mannen hebben het maar makkelijk!

@schaapje: ik heb woensdag ochtend nog een negatieve zwtest gehad dus ik wacht het nu eigenlijk eventjes af. het is echt rot dat ik niet weet wanneer mn ei is geweest.. misschien moet ik toch eens overwegen om te gaan tempen

5. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi Floor, wat je zegt! Die mannen hebben het er maar makkelijk mee. Al moet de mijne wel altijd mijn geklaag aanhoren, dus zo gemakkelijk nou ook weer niet ;).

Smitje, balen meid! Sterkte.

Sassie, nog 2 dagen en dan hopelijk gewoon lekker op roze hoor! Roze staat nog in het voordeel op het moment op de lijst, dus dat moet je wel even houden zo he?! ;)

Ik heb sinds vanmiddag weer wat krampen en steekjes. Nou had ik dat vorige maand alle dpo dagen tot aan nod, dus het zegt gewoon nog niks. Ik zit mezelf er wel stiekem een beetje van te overtuigen toch iets eerder te testen met de kv2v5 testen. Al gaat dat wel tegen mijn principes in ;). Morgen toch maar even aanschaffen en dan test ik donderdag denk ik een keertje :p. Ben deze ronde gewoon extra benieuwd omdat als het deze ronde niet raak is, manlief even pauze wil inlassen en dat zou ik echt heel erg K vinden:(

6. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nimou, fijn dat je schimmeltje weg is. Hopelijk heb je toch goed geklust en mag je op roze straks!

7. Sakura

Sakura Niet meer actief

Spannend! Ik lees wel eens dat je met de kv2v5 testen al 6 dagen voor de nod kan testen :) Ik hoop voor je dat het raak is en jullie geen pauze hoeven in te lassen! *duimduim*

8. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Heeft iemand nog positief getest:D
    Spannend zeg:D

9. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sakura thanks! Ik hoop ook geen pauze, en dan nog het meest omdat ik gewoon op roze wil, hihi.

10. Sakura

Sakura Niet meer actief

Mijn testdrang is helemaal weg, komt denk ik omdat ik het zat ben om me kapot te turen op die omowitte testjes haha :D ik wacht mn ongesteldheid wel af... of niet-ongesteldheid.. hopelijk ;)

11. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook gewoon niet-ongesteldheid voor je hoor! En anders volgende ronde gewoon gaan tempen inderdaad en dan zou je daarnaast evt nog ovu-testen kunnen gaan gebruiken. Dan krijg je helemaal een duidelijk beeld!
    Kan me voorstellen dat het erg onzeker is wat je allemaal voelt en ziet aan je lijf :(

12. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trusten meiden, ik zoek me nestje op. Blijf het maar koud hebben brrr.

13. Sakura

Sakura Niet meer actief

Als ik verder ga met ovutesten dan zeker van een ander merk. Zelfs de controle streep is licht bij deze!

Trusten :) Ik zit lekker met vl's laptop op de bank met een dekentje en een levende verwarming eronder (naakt kat :D)

14. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Welterusten meiden.

Hoop dat er iemand gaat testen morgenochtend :D

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Geen test van mijn kant, maar wel op weg naar onze iui poging! Wat toch even spannend aanvoelt! Hopelijk wat meer strijders vant ventje dan vorige keer en een moi verder verloop zodat ik dit jaar eindelijk eens roze kan worden...

16. sheep82

sheep82 Actief lid

12 jun 2012
    152
    0
    0
    @Chiqui ik hoop dat het jullie lukt. Ik snap de test drang ook wel. Ik ga nog even proberen af te wachten. En jullie zijn 3 maanden bezig? of zie ik het verkeerd? Wel vervelend dat ie dan een pauze wil inlassen. Maar je moet het natuurlijk alle 2 willen... Misschien nog wat charmes in de strijd... :)
    @sakura wat vervelend! Ik denk zelf als het later komt geen goede innesteling?
    @ de meiden die ongesteld zijn: Balen! op naar de volgende ronde...
    @toekan: spannend, ik hoop dat het snel lukt

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Toekan spannend meid!!! Ik hoop zo dat jij ook roze t jaar uit gaat. Ik ga me suf duimen. Hup zwemmers hup zwemmers!

18. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Toekan spannend meid, ik duim voor je!

Hier vanochtend opgestaan met een zeurend gevoel in mijn baarmoeder en een trekkerig gevoel in mijn liezen ;). Hopelijk een goed tekenen! Ooh begin nu alweer zenuwachtig te worden :D

19. mummy28

mummy28 Actief lid

13 nov 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sakura, welk merk ovu testen heb je gebeuikt?

Verder weinig te Malden dus kom iedereen even een fijn weekend wensen!!

20. Ior

Ior Niet meer actief

@toekan, spannend. Heel veel succes meid. Ga voor je duimen.

Deel Deze Pagina