NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mijn posi ovu kwam op cd 24 en ff gaf mij eisprong aan op cd26. Ik heb heel veel geduld moeten hebben:) succes meid. Ik wilde eerst niet gaan tempen, maar ben toch overgehaald. Uiteindelijk heeft dit me heel veel rust gegeven. Ben benieuwd of het beloont wordt deze ronde!

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik voel al aan mezelf dat aankomende week een heeeele lange week gaat worden haha.

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hallo allemaal,

Na dik 3 jaar ben ik weer terug op het forum. Niet dat ik hier heel vaak te vinden zal zijn (denk ik nu). Mijn dochtertje wil ik ook nog wat aandacht geven.
    Inmiddels al twee keer een cyclus van 28 dagen gehad.
    Deze ronde is mijn nod op 23 december. Zou mooi zijn als het raak is. Vier jaar geleden op kerstavond een miskraam gekregen.
    Mijn eisprong was 9 december. Ik heb hier geen testen voor nodig omdat ik deze zelf heel duidelijk voel. Was vorige week ook echt niet lekker. Verder heb ik nu al wat kleine klachtjes die ik de vorige rondes niet had. Ik weet dat ik me er niet te veel mee moet bezig houden, maar toch doe je dat.
    Zoals ik al zei zal ik hier niet dagelijks aanwezig zijn. Dit was drie jaar geleden wel anders.
    Hopen dat dit een roze maand voor ons allemaal wordt!!!

4. Sakura

Sakura Niet meer actief

ik zie eigenlijk een beetje op tegen tempen omdat dat elke dag rond dezelfde tijd moet en als ik ga tempen wordt het dan denkik maar een oorthermometer want ik zit niet te wachten op elke dag zo'n ding in mn kont te steken :):p

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

nou maken zo'n ding :D

6. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi sakura, nee is ook niet het allergezelligste wat je kunt indenken als je samen nog lekker ligt te snoozen, maar ach..
    Het geeft wel duidelijkheid en misschien ook een beetje rust.

Welkom annie79, hopelijk voor jou dan een plakbeeb deze kerst!

Smnee, gezellig je weer even te zien hier. Alles goed met je?

Bwish, zo'n ding gaat een gat in de markt zijn joh! Ik hoop hem niet meer nodig te hebben hoor, maar genoeg vrouwen die dit graag willen gebruiken :)

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @chique jij ook al zo'n schommelende temp zie ik. Ik heb sinds gister vollere Boops. Merk jij iets? Wanneer ga je testen?

8. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Hier moet ik nog even geduld hebben, maar me gevoel zegt dat deze ronde niet geworden is. Voel me hetzelfde als afgelopen ronde, chagrijnig, trek in eten en koud ;) Nog wachten tot uiterlijk donderdag hopelijk...

9. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Swimming, ja schommelt inderdaad nogsteeds. Tegen de tijd mijn boobs weer wat voller zullen gaan aanvoelen moet ik denk ik wel 20wk zwangers zijn ;). Heb zulke slappe zakjes gekregen van al het borstvoeden wat ik heb gedaan (1,8 jr en 1,5 jr) dat ze nog wel wat kunnen groeien eer ik het merk, denk ik:p.
    Verder niet zo veel klachten hoor. Vanochtend wat steken in me buik en trekkerig gevoel in mijn liezen, maar verder minder dan vorige maand.
    Was eigenlijk van plan om dag na nod pas te testen, maar aangezien manlief na deze ronde even 6mnd wil stoppen ivm verjaardagen en nog meer van dat soort onzin. Hoop ik nu extra dat het raak is:cool:. Maar geloof er nog niet zo veel in deze ronde.
    We zullen zien.
    Ik gooi er denk ik do.toch maar een testje tegenaan dan.
    En jij?

10. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL

Dit is pas mijn 2 de ronde dus heb er nog geen verstand van, maar hoop met je mee dat je een plakbeeb krijgt :)

11. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik test pas volgende week zaterdag. Ik heb sinds gister ineens vollere Boops. Normaal nooit zo snel en vol. We wachten af!

12. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Hoi dames

Hoe gaat het hier?

13. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shirin, nog helemaal zo gek nog niet hoor! Paar op roze, helaas ook een paar op rood en een heel vol wachtbankje! Maar wel gezellig :D.
    Hoe is het met jou? Nog klachtjes waar we wat van kunnen leren? Enne, strooi effe wat van da hormoon spul van jou?! :D

14. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Ja ik zag het 3 al hè. En dat terwijl we eigenlijk net zijn begonnen.dat belooft wat. Ik hard duimen voor jullie allen.

Het rare is dat ik minder klachten heb dan als ik ongesteld moest worden. Heb wel wat last van mijn onderrug, en wat steken in mijn baarmoeder en borsten maar is echt veel minder dan voor mijn menstruatie. Heb ook wat belletjes in mijn buik en op mijn linkerborst een blauwe ader.

Kan het zelf alleen nog steeds niet echt geloven. Heb inmiddels al 5 testen gedaan haha. Maar allemaal zwanger hihi

Poef! Hier wat hormonen.

Het enige wat ik zo lastig vindt is dat ik het nog niet tegen mijn dochter kan zeggen. Wil dat zo graag maar wacht echt wel hoor tot 12 weken.

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Feli shirin! Dat lijkt mij ook geweldig om het te kunnen vertellen aan dochter. Voorlopig eerst nog maar zwanger worden. Hoe oud is je dochter?

16. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Yeeeej Shirin, proficiat :) Een brusje, zo leuk! Nog een dikke 9 weken geduld (en puh dat klinkt/is lang!) Hopen dat ie mooi blijft plakken hé!

17. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Mijn dochter is 3,5 en de hele tijd aan het vragen naar een zusje of broertje. Hihi. 9 weken duurt nog zeker lang hihi. Maar mag niet klagen, heb een grootst geschenk gekregen.

18. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Als het bij mij zo ver is, denk ik dat ik het ook moeilijk zou hebben om te zwijgen hoor... Maar anderzijds lijkt het me leuk om het dan te zeggen, alle onzekerheid voorbij...
    Was het al maar zover... Benieuwd wat het gaat geven als ik in januari met hormonen zou beginnen...

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Leuke leeftijd! Ja helaas duurt wachten lang en helemaal in dat eerste trimester. Ik vind dat wachten op mijn nod nu al weer lang duren. Ik heb kleine kwaaltjes en denk dan gelijk ... zal het? Ik weet dat mijn lichaam me goed in de maling kan nemen.

20. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Ja hè ik dacht elke maand nu s het zover. Not!!! We maken ons echt gek hè.

Deel Deze Pagina