Hoi,spannend. Deze maand had ik vrijdag ook een heel licht tweede streepje en zondag ook nog,kwam pas rond de 4e minuut op. Kruidvat 2v5. Dinsdag toch al ietsje duidelijker en vanmorgen met CB was dus een licht plusje te zien dus genoeg bevestiging. Ik ben dus zwanger dus het kan met een licht streepje! Eerdere maanden ook met die kruidvat 2v5 getest en geen één keer één licht streepje. Toen echt helemaal wit. Wanneer heb je je nod? Morgen misschien nog eens testen?
@Laura: wat vreselijk voor je! Veel sterkte... @zwangels: snap dat je erdoorheen zit meid. Fijn dat je man je veel steun geeft. Misschien toch eens kijken naar een psycholoog? Misschien kan je je daardoor iets beter voelen? Hoe dan ook, de situatie blijft kut
Bedankt voor je reactie koekepeertje en GEFELICITEERD!! Heb nogal wisselende cyclus tussen de 24 en 29 dagen, vandaag zou nod zijn als ik langste cyclus heb. Het voelt ook echt helemaal niet alsof ik ongesteld moet worden. Heb wel last van steekjes aan de zijkant en in mijn liezen. En alsof er een ballonnetje in mijn buik zit wat opgeblazen wordt en eet me rot omdat ik anders misselijk wordt. Morgen testen idd dan zou die toch echt duidelijker moeten zijn hè na 2 dagen. Nu douchen en op naar de kerstbrunch.
@laura123. Je kerst kan niet slechter beginnen!! Heel veel sterkte!!! Dames op rood: Op naar gezellige kerstdagen en hopen op de volgende ronde! Hier: Ik heb weer een negatieve test. Ik denk ook dat ik ongesteld moet worden.
@ Laura, oh meid wat erg! Wat rot voor je! @ zwangels, voor jou ook balen, hoop dat je genieten kan van de kerst. @ Wennie, ik had ook indrogers met kv2v5, maar dan net buiten de tijd. @ koekepeertje, gefeliciteerd! Mooie test!
Spannend zeg! Ik had juist laatste dagen steeds gevoel dat mijn menstruatie door ging breken, alsof mijn baarmoeder samen trok, maar iedereen voelt weer wat anders in de zwangerschap. Succes met testen morgen!!
Smnee, het is natuurlijk ook nog geen vrijdag. Wat niet is kan nog komen. Ik duim voor je. Een negatieve test is altijd rot en zeker omdat je zo nog een goed gevoel erover had. Nou meid kop op over 2 dagen heb je 100% zekerheid. Jeee nog een roze erbij. Laura wat vreselijk. Na de kerst ff naar de ha voor de zekerheid. Ik hoop dat het niet het ergste geval is. Heel veel sterkte. Hier vandaag op nod een cb digitaal gedaan en gaf 2 - 3 aan. De roze/bruine afscheiding is minder geworden en tot nu toe geen ongigevoel meer. We kijken het nog maar even aan tot na het weekeinde. Misschien toch van het innestelen. Meiden op rood heel veel sterkte en gooi jullie wat vruchtbaarheid toe. Verder wens ik jullie nog fijne kerstdagen. Dikke kus kitty.
sterkte laura *virtuele knuffel* Ik heb nog niet durven testen al paar dagen niet meer. Nog geen ongi bespeurt ik wacht nog even af. Had graag een cb gedaan vandaag samen met vl maar omdat de testen niet duidelijker werden niet gedurfd. Ik wacht nog een paar dagen af.
Hoi dames, Het is voor mij al weer enige tijd geleden dat ik hier ben geweest we zijn inmiddels een dik half jaar verder en jammer genoeg nog niet zwanger. Maar alles op zijn tijd en boven dat mogen we niet klagen want we hebben een prachtige en gezonde dochter, maar merk wel dat de behoefte om het te delen steeds sterker word hopelijk lucht dit dan ook wat op Toch wil ik Iedereen die zwanger is van harte feliciteren met deze zeer bijzondere aangelegenheid! Maar natuurlijk wil ik de dames die afgelopen maand weer een teleurstelling hebben gehad heel veel sterkte wensen en hoop ik dat het voor jullie snel raak is. Ik mag nog 4 dagen wachten op mijn nod...
Balen zeg dames die op rood zijn gegaan Digi knuf ! Hier morgen mijn nod...voel nog niks zowel niet van een as ongi als van een zw. Enige wat ik heb is wit rekbare slijm slierten....
Pffff, weer veel rood op de lijst Hiert is het weer same old...spotting kwam, eerst bruin, daarna rode, toen rood, ongi leek door te zetten en toen weer niet :-/ spotting is nu weer bruin met klein beetje rood. Ik denk dat vandaag nod is omdat ei eerder kwam, maar hou gewoon nod vrijdag aan...verwacht dat ongi nog wel door gaat zetten, want ongi begint vaak zo helaas