Haha dat is toevallig ! Na mn bevalling was ik 73 ..blijft niks meer van me over. Heb geen tiet niks haha ik zei al tegen ml : ik moet pickwick maar emailen of ze ook bhs verkopen in maatje thee zak
HAHAHAHAHA! Das een goeie! Die ga ik ook zeggen tegen mijn lief vanavond!!! Ik kan me niet voorstellen 73 te wegen! Ben klein en fijn en vanaf ik paar kilo's boven de 50 ga, zie ik er al chubby uit. Ben dan ook maar 1m53!
Ik ben ook 1m53. Als ik 50 weeg is het al been dat je ziet uitsteken aan mijn heupen. Ik heb brede heupen (lang leve de genen) en er moet een laagje op liggen anders is het een raar zicht. @Smee: 2014 word je jaar!
Ik ben 1.66 haha Heb steeds idee dat ik zn ongi gevoel heb maar daarna is t weg .. Denk ook steeds oh ik verlies wat maar niks alleen vochtig. Geloof niet dat t in 1 ronde al raak is Heb wel steeds steekjes in mn zij wat niet heel erg pijn doet meer irritant is en kietelt haha en in mn lies ..naja morgen ochtend maar teste
Dat heb ik ook al een paar dagen, het is enkel vochtig en slijmerig. Daarnet ook terug ik dacht ze zijn daar ga naar het wc en niks alleen nat. Srr voor de details. Raak in 1 ronde kan.
Mijn ongi zet nog steeds niet door...wel elke keer wat rood/bruin verlies. Maar goed, zoals eerder gezegd: mijn lijf speelt wel vaker dit spelletje. Ik hou vol. Ik ga niet testen voor zaterdag ochtend. Als het dan nog niet is doorgezet heb ik gerechte redenen om te testen (lees: waarschijnlijk is het dan wel doorgezet)
Thnx, maar daar reken ik niet op. Inmiddels al 6 dgn spotting. Bij mn zwangerschap had ik ook wel iets spotting, maar veel minder en eigenlijk geen rood, hooguit wat roze. Nu al 2 a 3 dgn ook af en toe echt rood erbij. Heb maar gewoon tampon ingedaan, zo ben ik er het minste mee bezig, anders ga ik 100x naar de wc haha
Hier ook steeds t gevoel van ohja daar komt t...maar dan ook alleen maar nat en geen rood...weet wel dat ik dit bij mn dochter ook had maar toen pas na mn nod... Hier trouwens 1,71 hihihi Ben benieuwd morgen naar de testers...en naar mezelf al verwacht ik daar niet veel van...
Dl had gepoept, maar niks gezegd. Ze gilde het uit bij schoonmaken...heb dr onder de douche gezet, maar kreeg het niet schoon. Echt uitgillen van de pijn. Meeste schoon gekregen, maar niet tussen dr billen en lipjes. Op aankleedkussen gelegd, geprobeerd met koud washandje het los te weken. Ging natuurlijk voor geen meter. En maar huilen en krijssen 'billen pijhijn!' Mn hart brak echt. En als klap op de vuurpijl begint ml uit onmacht en frustratie zich op mij af te reageren en zowat te schreeuwen. Iig flink stem verheffen en te keer gaan. Omwille van dl er niet te veel aandacht aan gegeven.... Is nu wel uitgesproken...maar voelt echt niet fijn. Hij heeft het niet door dat ie dat dan doet. Komt echt door onmacht, hij kan er niet tegen dat ie dl dan zo veel pijn ziet hebben zegt ie dan... Ja, ik ook niet. Stond ook half te janken. Fijne kerstavond zo :'(
@giggle ja dat heb ik dus ook ..steeds ren ik naar de wc en denk ik daar is het ..maar nee @lix Aahww wat rot zo !! Gelukkig wel uitgesproken maar idd jij voelt je dan net zo rot als je man is ook niet leuk Digi knuf
Jeminee het is hier wel spannend zo. Smnee zeker kut voor je hoe hou je het vol. Sterkte meid. 2014 wordt het. Laura en maline iik ben morgen erg benieuwd naar jullie uitslag. Hier is de roze bruine afscheiding weg. Ik ben blij en denk dat de vk gelijk had. Geen ongi gevoel meer. Allemaal positief dusver. Wel veel honger en de heb de plasziekte. Borsten doen ook zeer en heb allemaal blauwe aders lopen. Nou genoeg over mij en ik wens jullie heel veel succes morgen. Meiden op roze congratzzzz Meiden op rood kut zeg dat zo met de kerst. Maar lekker eten en drinken met oud en nieuw. Dikke knuffel
Lix, ahhhh niet leuk!!! Voor allemaal niet...knuffel!!! Luvvlie irritant he hahaha Nu op bed...ben kapot van deze dgn... Tot morgen! !
Wij zijn nog bij mijn broer en schoonzus ..slapen bij mn so. Kleine ligt daar al op bed en wij zitten hier nog gezellig. Mijn schoonzus is nu 9 weken zwanger dus we zijn lekker baby dingen aan t kijken. Ben echt benieuwd