Hier kwam de streep ook direct met het doorlopen van de test. Binnen een paar minuten een dikke streep. Hier nu buikpijn als ik vandaag mijn ei heb gehad dan ben ik hier een beetje illegaal Ik ga straks weer een testje doen om te kijken of die nu wel lichter word.
Pfff hier zo flink ongi, lig weer krom van de pijn. Hoop dat ik me dinsdag beter voel want dan ben ik jarig....alweer 31! Nahlatje bedankt voor de lijst!
Mag ik op de lijst? Vandaag weer ongi geworden, we hadden een pauze ronde omdat ik 4 cysten had. Ik werd zelf niet ongesteld, dus toen een duphaston kuur gekregen om mn ongi op te wekken. Vandaag al ongi geworden, dus we kunnen weer verderrrr Hopelijk op het nippertje nog net een posi test dit jaar NOD 31 december Flora01, 25 jaar, 13e ronde, 8e ronde MMM, 1e kindje
@ovutesters; succes met testen! Hier vandaag toch wel buikpijn. Rechts onderin. Geen idee waarvan. Ongi is over.
Hm, vreemd he! Misschien toch je ei aan het voorbereiden? Hier net weer getest en strepen weer even donker Ik snap er gewoon helemaal niks meer van! Vanaf woensdag zo donker
Hallo dames, Ik meld me hier ook weer . De ovulatie zal waarschijnlijk rond 13 dec zijn, dus zet mijn nod maar op 25 dec...gezellig . Moon, 36 jaar , 2e ronde, 2e kindje @kim: zo snel al posi ovulatietest ? Ik hoop het nog niet voor je. Ik gebruik de dipsticks van z&k en als ik echt een knaltest heb, wordt de t-streep al paars gekleurd als de urine nog maar aan het doorlopen is. Pijn misschien toch ovulatiepijn??
Ben net ongesteld geworden, wil me dus aanmelden voor deze lijst AugustusMama, 28 jaar, NOD 29 december, ronde 8, 2e kindje
Is er een lijst? Ik wil er ook graag bij! Ben net ongesteld geworden na het stoppen met de pil.. Flojo, 32 jaar, NOD 29 december, ronde 1, 3e kindje
Mijn ongi stelde weinig voor deze maand...heb toch het gevoel dat dat niet meewerkt met zwanger worden...
Hoi dames! Ik wil graag op de lijst; Leolientje, 27 jaar, 4e ronde, 2e kindje, NOD 28 december Iedereen veel geluk deze ronde!!!
Mams1: hoevaak gebruik je die testen? Ik heb ze ook in huis.. Heb een lange cyclus dus heb geen idee.. Ziet er goed uit hoor! Bedankt!
1x per dag rond 17:00 drink en plas niet vanaf 15:00 Al ga ik m morgen denk x extra doen om te kijken of hij weer lichter wordt