En ook eisprong gevoeld nu? Hier gisteren fel buikpijn alsof ik een overvolle blaas had maar dan enkel rechts. Kon niet recht lopen dr drukkend gevoel en vandaag ongikrampjes dus denk hier ook naderende eisprong
Mams1 : die ovutesten zien er goed uit!! Ik morgen weer naar t ziekenhuis voor een meting. Gister en vandaag soms last gehad van steken in buik...ik hoop heeeeel erg dat mn ei morgen 15mm of misschien wel groter is!
@Mams1: nou die knalt bijna! Mijn testjes zijn heel wisselend de laatste twee dagen, van "bijna" positief naar zeg maar medium... Heel raar. Toen ik zwanger was van de mk knalde die ovu enorm en ook heel snel, binnen een paar seconden al zichtbaar en kleurde donkerder dan c-streep, nu duurt het steeds enkele minuten dus ik denk hier nog geen ei. Jij flink aan het klussen neem ik aan!!
Hele dag menstruatie achtige druk. Had ik voorheen nooit link mee gelegt En voor t eerst echt onwijs vruchtbaar slijm! Vrijdag, zaterdag en straks klus hihi Mijn vent streng toegesproken op t feit dat hij nog wel is kostbaar zaad t doucheputje in stuurt Of maakt dat niet heel veel uit denk? Doet hij maar als ik ongi ben haha
Dat klinkt allemaal positief mams1! Ik ga vanaf morgen beginnen met ovu testen. Beetje laat maar vast nog wel op tijd. Denk rond de 4e mn eisprong.
@Mams1; ik geloof dat het wegspoelem in het doucheputje idd niet goed is voor de hoeveelheid levende zaadcellen maar ik ben geen expert! Haha Die rare testen... Weet het ook niet hoor deze maand. Vandaag pas CD7 dus ik verwacht m'n ei ook helemaal nog niet en heb geen vruchtbaar slijm wat ik normaal in overvloed heb, maar waarom dan zo'n schommelende testjes?! Raar toch! Onderste is van zojuist, een na laatste is van vanmiddag.... De rest van gisteren en eergisteren (heel donkere is van ochtendurine)
Kim ik zou echt meer op vast tijdstip met vaste routine(niet plassen niet drinken) ervoor gaan testen.
Mams1; ja ik begreep vandaag inderdaad dat dat belangrijk is. Vanaf morgen iedere dag zelfde tijdstip!
@mams: jouw ovu test is bijna positief! Ik zou morgen rond 11.00 uur en aan eind van de middag testen, dan kun je zien wanneer je LH echt gaat pieken! Goed dat je al met de 'voorbereidingen' bezig bent! Enjoy!
Klus geklaard hoor whaha Morgen aan t werk dus ff kijken hoe ik dat ga doen En heb best regelmatige cyclus dus als hij morgen middag weer lichter is ga ik er gewoon van uit dat mijn piek geweest is
@kim: lh kan altijd wat schommelen. Jou testen zijn nog niet positief. Als hij wel positief is, dan zie je dat idd vaak meteen tijdens het doorlopen al. @bibi: twijfelachtig bij jou, goed dat je ook tempt. Dan kun je iig checken of het idd een posi test was! Ik heb ook wel eens testen gehad, waarvan ik dacht dat ze positief waren. Vaak hebben ze dan een erg donker pennenstreepje wat steeds lichter uitloopt. Zodra de teststreep echt helemaal knalt, issie pas positief. Zie mijn album, daar staat een ovutest van 25 juli. De onderste is positief, maar ergens bovenaan zie je ook een test die positief lijkt! Maar misschien is jou eitje dit keer gewoon super vroeg
Ha Dames, Ik sluit me weer gezellig aan. NOD 23 december, Jabinca, 25 jr, 7de ronde, 1ste kindje. Ik zit dan wel in ZuidAfrika dus we nemen stiekem gewoon een testje mee en hopelijk komen we thuis met goed nieuws. Wens iedereen een vruchtbare maand toe!
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 December 2013 ♥ 16. (3) : angelea - 33 jaar - ronde 7 - 3e kindje Momo81 - 32jaar - ronde 2 - 2e kindje Mams1 - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje 17. (5) : elsa84 - 29 jaar - ronde 7 na MK - 1e kindje Nahlatje - 20 jaar - ronde 8 - 1e kindje Brondy - 28 jaar - ronde 1 - 2e kindje Smurf2 - 28 jaar - ronde 13 - 2e kindje bloesem -32 jaar - ronde 8 - 3e kindje 18. (6) : Maline - 23 jaar - ronde ? - 1e kindje barbara1980 - 33 jaar - ronde 5 na MK (ronde 31) - eerste kindje Lizanne84 - 29 jaar - ronde 8 - 2e kindje Mop81 - 32 jaar - ronde 7 - 1e kindje Dreamer02 - 27 jaar - ronde 6 - 1e kindje Liesje12 - 32 jaar - ronde 2 - 2e kindje 19. (2) : napje1986 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Juul85 - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje 20. (3) : linnie88 - 25 jaar - ronde 4 - 1e kindje Furby - 27 jaar - ronde ? - 1e kindje Kim198 - 31 jaar - ronde 2 (ronde 1 na MK) - 2e kindje 21. (2) : Dribbel1978 - 35 jaar - ronde 10 - 1e kindje Cici86 - 27 jaar - ronde 1 na MK - 3e kindje 22. (4) : Mama0709 - 23 jaar - ronde 2 na MA - 2e kindje Ig86 - 27 jaar - ronde 9 - 1e kindje 2ekindjewelkom - 30 jaar - ronde 8 (ronde 2 na MK) - 2e kindje Teyla - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 23. (2) : Starry - 29 jaar - ronde 4 na MK - 2e kindje Jabinca - 25 jaar - ronde 7 - 1e kindje 24. (4) : Koekepeertje - 30 jaar - ronde 13 - 1e kindje Bibi24 - 26 jaar - ronde 2 na MK - 2e kindje Wendy27 - 29 jaar - ronde ? - 1e kindje Tessasv - 29 jaar - ronde 11 - 1e kindje 25. (6) : juf1985 - 28 jaar - ronde 4 - 1e kindje Petrouschka - 37 jaar - ronde 7 - 2e kindje Goldfishie - 32 jaar - ronde 10 - 1e kindje wondertjeinmaak - 25 jaar - ronde 14 - 1e kindje Zwangels - 31 jaar - ronde 29 (ronde 20 na vroege miskraam) - 1e kindje Moon - 36 jaar - ronde 2 - 2e kindje 26. (0) : 27. (4) : Eerste - 23jaar - ronde 6 - 1e kindje AngelaV - 23jaar - ronde 3 - 2e kindje Armanda - 31 jaar - ronde 3 - 1e kindje bloem 1988 - 25 jaar - ronde 3 - 2e kindje 28. (3): LIX - 31 jaar - ronde 8 - 2e kindje mireille - 39 jaar - ronde 13 (4x MK) - 4e kindje Leolientje - 27 jaar - 4e ronde - 2e kindje 29. (3): Louloulo - 24 jaar - ronde 3 na MK - 1e kindje AugustusMama - 28 jaar - ronde 8 - 2e kindje Flojo - 32 jaar - ronde 1 - 3e kindje 30. (3): S87 - 26 jaar - ronde 4 - 1e kindje smnee - 22 jaar - ronde 17 (ronde 4 na MK) - 1e kindje Mataraa - 28 jaar - ronde 7 - 1e kindje 31. (1): Flora01 - 25 jaar - ronde 13 (ronde 8 MMM) - 1e kindje Datumloos (3) : gewoon1meisje - 26 jaar - ronde 1 - 1e kindje Tralala89 - 23 jaar - ronde ? - 1e kindje Chriss - 28 jaar - ronde 1 MMM - 1e kindje Totaal: 54 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
Hoi nahlatje, Mag ik ook op de lijst... Mijn NOD zal eerder zijn maar wil niet eerder testen dan 31dec... In okt 1e ronde, meteen raak, maar helaas een MK gehad...en nu vandaag weer ongi geworden(ff 1cyclus afgewacht) dus we kunnen er weer voor gaan... Giggle, 28jaar, 1e ronde na MK, 2e kindje... Thnx!!!
Gisteravond geklust en vanochtend positieve ovulatietest !!! hopelijk wil mannetje vanavond nog een keertje !
Goedemorgen allemaal! Niet alles bijgelezen, maar zie dat een aantal dames al flink aan de klus konden dit weekend! Wij hebben Sinterklaas, visite gehad en van alles in huis gedaan. Dus kortom geen tijd gehad om ff bij te kletsen met jullie allemaal hier! @ Chriss.... Jij ook in deze topic? Gezelli! @ Mams... Mooie test, toch wel geklust? Voor de rest: ff een vraag, wil deze maand ook gaan tempen. Wanneer beginnen jullie dan precies? En de ovu testen zijn ook al in huis!
@amanda: tempen kun je het beste gewoon de hele cyclus door doen. Maar ik zie dat je al op cd 5 zit. Dat is niet erg, dan zou ik morgen gewoon meteen beginnen. Belangrijk is om elke dag op dezelfde tijd te tempen en vóór het opstaan. Dus als je wakker wordt meteen tempen. In het weekend dus ook op dezelfde tijd tempen, maar dan kun je daarna weer gewoon verder slapen.
weer veel bekende namen hier, gezellig, maar wel jammer voor iedereen... ik ga zo weer naar de osteopaat. ze wil me alleen behandelen als ik niet zwanger ben/kan zijn. had gehoopt de afspraak af te kunnen bellen, maar helaas....
Weer een volgende ronde, Ik zou graag ook weer op de lijst willen staan: Mamadraakje, 26 jaar, 3de ronde, 2 de kindje, NOD 27 december