NOD lijst 16 t/m 31 december 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maline, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Ja daar kwam ik ook achter, dat ik gesmet heb :D

2. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    O wij Smeppen ook altijd denk ik... Wel toevallig, want ik kende de term nog niet. Tot nu toe altijd in 1x raak, misschien lag dat aan het Smeppen? Haha

Deze ronde is voor mij kansloos. Ik blijf steeds wat bloed verliezen. Zojuist alweer. Dacht ik dat het weg was, maar daar was het weer. Deze keer heel donker, bijna bruin (sorry voor de smerige details). Ook weer lichte buikpijn erbij. Ben moe en misselijk en voel me gewoon niet top. Kleine meid is ook weer ziek dus dat helpt ook niet.

Ik merk dat het m'n stemming nogal beinvloed, die wisselvallige cyclus. Kan er geen touw aan vastknopen en daar baal ik van.

@Mams1: jouw ovutesten zien er goed uit!!

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bij ons is smep kansloos:D iemand nog andere suggesties haha?

4. Tessasv

Tessasv Actief lid

10 jul 2013
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de ongi hier ook weer weg, deze maand weer nieuwe kansen. Ik ga deze maand alleen maar tempen en om de dag klussen, anders maak ik mezelf helemaal gek. Even een ontspannen maandje tussendoor. Wel hopend op een zwangerschap voor de kerst uiteraard!

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Thanks Kitty

Juf bedankt

Haha wij hebben niet echt gesmept. Doen het wel zo om de 2 a 3 dagen. Maar geen idee wanneer mijn ei is/was. En toen hebben wij dus niet extra geklust. Volgende ronde maar eens proberen, mocht t nog nodig zijn.

6. eerste

eerste Lid

30 aug 2013
    55
    0
    6
    Zo dames jullie hebben vandaag al behoorlijk wat afgekletst!
    Veel terug moeten lezen dus kan helaas niet op iedereen reageren..

Zie dat er al dames zijn die bij hun ei in de buurt komen.. veel plezier met klussen!:D

@hier: zit nog in de bekende saaie week.. ga zaterdag beginnen met ovu testen en hoop volgende week ergens mijn ei te vinden!
    Vind het deze ronde wel extra spannend.. zou het zo leuk vinden om zwanger 2014 te beginnen! Hopen dat het lukt!:)

7. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @ gewoon1meisje; ik had hetzelfde. Dacht ookneven aan een blaasontsteking maar nu weer oud bloed dus toch kleine doorbraakbloedingen

8. Joyla

Joyla Lid

3 dec 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    #348 Joyla, 3 dec 2013
    Laatst bewerkt: 3 dec 2013
    Hallo allemaal!

Ik wil me hier ook graag melden. Het gaat nog eventjes duren, maar mijn NOD is 30 december.

Spannend! Veel succes allemaal! :)

Joyla, 27 jaar, eerste kindje, ronde 1, NOD 30 dec

9. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik heb dit dus ook! Heel raar ongi deze maand. Vrijdag vrij licht begonnen, daarna zaterdag erger, zondag normaal, gister zo goed als over en vandaag weer opnieuw bloed.... Zo vreemd.... Heb ik echt nooit. Ben normaal maar een dag of 3-4 ongi, nu dus langer? Wat kan dit betekenen? Echt heel raar.....

10. gewoon1meisje

gewoon1meisje Actief lid

5 nov 2013
    391
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier wel echt blaasonsteking. Het is niet alleen dat bloed maar ook gewoon pijn na het plassen en alle andere symptomen. Dus nu wel een kuur van 5 dagen gehad. Wel overleg gehad met de arts en ik heb Nitrofurantoïne gehad. En even opgezocht wat er stond op internet.

Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?
    Zwangerschap
    U kunt dit middel tijdens de zwangerschap gewoon volgens voorschrift gebruiken. Gebruik het echter niet vlak voor de bevalling. Het mag namelijk niet in het bloed van uw pasgeboren kind aanwezig zijn. Uw baby kan dan een ernstige bloedafwijking krijgen. Bent u in de laatste maanden van uw zwangerschap? Overleg dan met uw arts of u een kuur nitrofurantoïne kunt gebruiken.

Borstvoeding
    Dit middel komt ook in de moedermelk terecht, maar in een zo kleine hoeveelheid dat uw baby er geen last van heeft.

Heb dit toch opgezocht omdat condooms niet een optie is. En om nou 2 weken niets te doen is ook geen optie.

Maar ik ben wel blij dat Mams1 mij erop heeft gewezen want ik had daar zelf nog niet bij nagedacht.

11. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Chriss,
    Ja leuk om iemand te treffen die hetzelfde doormaakt.
    Ze noemde bij de eitjes ook maar één maat,de grootste,maar ze schreef de andere maten erbij. Misschien is zo n ei dat niet helemaal rond.
    Benieuwd hoe je eitjes bij de volgende echo zijn!
    Ik moest eigenlijk morgen weer maar ik kan ook echt pas vrijdag. Ik moest wel beloven om de dag te vrijen.
    Nu is mn vriend tot morgenavond weg voor werk. Hebben zondagavond voor het laatst geklust en dan morgenavond maar weer. Hoop dat dat genoeg is anders heb ik twee leuke eitjes voor niets...
    Wat denk jij?

12. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    Hahaha, geweldig!!
    Ook al zo testverslaafd....;)

13. bebi34

bebi34 Lid

2 dec 2013
    68
    0
    0
    masseur in eigen bedrijf
    kampen
    vraagje,

hier volgens de banner had ik gisteren mijn ei, maar ga ik kijken bij predictor biologische klok had ik hem al zaterdag al.
    snap er echt de .... van :(:(:(

Reken ik bij predictor de eventuele uitreken datum uit staat er dat ik al 19 dagen zwanger zou kunnen zijn , dus al 5 dagen en de 14 weken die je gratis erbij krijgt :$

af en toe he pff hahaha.....

14. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    dat wist ik niet maar ik gebruik dat alleen NA de eisprong tot NOD,. tot de eisprong heb ik het niet nodig dan heb ik genoeg slijmverlies.. dus geen glijmiddel nodig maar na de eisprong is het allemaal kurkdroog dat doet pijn anders zonder.

15. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ja, ik weet het niet zeker hoor. Maar hoorde dat het niet goed voor de zaad is. Dus ik gebruik het ook niet.

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Vandaag eerste ovutest van deze ronde gedaan. Mijn ei is nog niet in zicht, tweede streepje was nog wel heel erg licht.

Wel spannend voor de meiden die al hun eisprong hebben gehad! Over twee weken zijn al de eerste nods!

17. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Schuldig!:D

18. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    manlief voelt zich niet lekker in zijn buik. hopelijk knapt hij snel op. wil deze maand wel genoeg geklust hebben... en niet laten schieten.. dan komt er mischien toch nog een zomerkindje

19. smurf2

smurf2 Lid

20 nov 2008
    99
    0
    0
    hoi Dames

even een vraagje wij hebben zondag avond geklust maandag ochtend positieve ovu test maandag avond nog 1 keer getest nog positief helaas maandag avond niet kunnen klussen ! hebben we vanavond nog een kans ? en denk dat mijn ei vanacht gesprongen is ging slapen met behoorlijke druk op mijn buik toen ik vanochtend wakker werd was de druk weg wel nog rommelde buik !!!

alvast bedankt

20. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Smurf ik had ook echt pijn gisteravond phoe!
    Volgende x geen ovu nodig nu herken ik t wel haha

Wij vanavond ook nog klussen idd

Deel Deze Pagina