Toppie dus toch! Gefeliciteerd en ik zou als ik jou was even de vk bellen en vertellen van je bloedingen misschien mag je wat eerder komen voor een echo
Armanda het is een positieve test, maar als je veel bloed verloren hebt zou ik ook even de verloskundige bellen. Want als het een vroege miskraam is dan blijft je test ook een tijdje positief. Maar hoop voor je dat het toch goed zit.
@Armanda, ziet er goed uit!! Gefeliciteerd!!! Ik ben ook blij met mijn twee streepjes (ovu test), is mijn cyclus in ieder geval weer enigszins normaal naar ongeveer 30/32 dagen. Ook al best een geschenk, realiseer ik mij al te best ala ik lange cyclussen van ruim 50 dagen hier voor bij zie komen! Iedereen veel sexytime gewenst alvast!
Ik droom echt, ben ook zo bang dat het fout zit, maar heb besloten om tot na het weekend te wachten en naar de huisarts te gaan. Die mag mij dan via een bloedtest uitsluitsel geven.... Wat kan een vrouwenlichaam toch raar in elkaar zitten! Bedankt iedereen voor het reageren!
Bij ons ook niet echt, vooral niet van mijn manlief uit. Maar wilde mijn ouders eigenlijk ook niet vertellen voor de echo van 9 weken. Maar ik moest hun vakantie plannen en die viel anders rond de uitgerekende datum. En wilde het niet over de telefoon doen, schoonouders zijn vaak druk, dus moest er een datum geprikt worden. Ik ben niet een persoon die steun zoekt bij schoonouders als het toch mis gaat. Ik ga liever naar vriendinnen.
Hopelijk geen mk, duim voor je. Anders dit weekend nog een testje doen. Inderdaad naar de huisarts gaan is het allesbeste.
Oh nee, ik heb een hele slechte band met haar. Mijn man niet hoor. Maar op de een of andere manier klikt het gewoon echt niet. Denk ook wel dat het te maken heeft met het geloof, maar daar kan ik echt niks aan veranderen. Ik doe echt wel mijn best. Maar vaak kan ik haar niet uitstaan Mijn vriendinnen staan echt veel dichter bij mij. Vooral 1tje, die heeft veelal hetzelfde meegemaakt. Onze beide moeders borstkanker, allebei ong zelfde over gedaan voordat we zwanger waren. Zien elkaar niet zo heel vaak, maar maken altijd tijd voor elkaar en kunnen elkaar ook alles vertellen. Zijn nu al 15 jaar goede vriendinnen
Hier ook al ongi geworden weer een heel korte cyclus van 23 dagen.. Als dit blijft zou ik deze maand nog wel ongi worden op 29 december.. Pfff vindt het maar raar.. Is veel minder dan normaal, maar wel rood
Het is niet extreem veel, maar ook niet alleen bij het afvegen... Het was eerst alleen roze (2-3dagen) en nu vandaag iets roder en iets meer.. Heb wel niet echt ongikrampen
Ik weet niet of je mijn berichtjes hebt gelezen, maar ik ben in het weekend best wel ongi geweest. Zoals normaal. En omdat mijn ongi normaal nooit 7 dagen duurt, maar 2-3 en 4de dag wat bruinverlies heb ik vanochtend een ZW test gedaan en die was positief te noemen. Dus geef de hoop nog niet op! Ook al ken ik je lichaam niet natuurlijk!
Meiden help! Of ik zie het goed of ik ben gek aan het worden. Hier mijn verhaal. Op 4 december had ik mijn nod en had dus sinds mijn ei lichtroze afscheiding 2 weken lang en op cd 23 werdt het meer en op cd 24 echt rood verlies voor 2 dagen lang en de dag erna was het roestkleurig en de dag daarna bruin en dan weg ongi. Ik dacht dat het me ongi was omdat me kwalen ook afnamen en me temp ook omlaag was gegaan. En had dus ineens een cyclus van 23 dagen terwijl ik normaal een cyclus van 27 dagen heb. Maar hier komt het. Gister na het opstaan een half uur later strond misselijk en heb echt een sprint naar de wc gemaakt maar er kwam niets uiteindelijk. Verder op de dag ging het weer goed op hoofdpijn die kwam en ging. Temp was 36.7 al twee dagen dus heb er verder niets achtergezocht. Nu vanochtend weer getempt en ineens 37.0 graden erg hoog voor mijn doen terwijl ik zo gezegt net ongi ben geweest. Klachten beginnen weer terug te komen de pijnlijke borsten en wederom weer een misselijk gevoel. Moet ook vaker een grote boodschap doen op een dag. In de ochtend wel 2 x in een korte tijd. Heb gister voor de zekerheid een test gedaan met middag urine maar niets te zien. Daarom heb ik er verder niets meer achter gezocht. Maargoed sinds vandaag vind ik deze dingen wel erg vreemd. Wat denken jullie? x
Wanneer is je volgende nod? Ik zou over een paar dagen gewoon nog een keer testen van welke cyclus ben je uitgegaan de 23 of de 27 ? Nou duim duim dan maar dat de eerste roze wolk mag komen gr bebi