Ja hier ook steeds zowel links als rechts Heb op dag 6 waarschijnlijk een knaller gehad dus we wachten het maar af, test nog wel door maar heel licht streep je op zw en kids.
Dat had ik bij de zwangerschap van mijn zoontje.... 6 DPO, buikpijn en hartstikke hormonaal! Toen wist ik het wel... Ben heeeeeel benieuwd bij jou....
Hier is het ook weer sexytime Hihi vannacht konden we beide niet slapen en daar gelijk maar gebruik van gemaakt! Ik hoop wel dat straks de wachtdagen snel gaan.
Oke das wel een fijn nieuwtje maar t maakt me ook veel ongeduldiger. Thanks dames. Ik duik zo lekker me bedje in.
Hi! Hopelijk allemaal een fijn weekend gehad. Hier vandaag een druk hectisch dagje en ik zit nu eindelijk lekker op de bank. Best wel wat buikpijn gehad vandaag en natuurlijk de super-knal ovulatietest. Heb er net eens wat over gegoogled en ik kom iets interessants tegen wat ik even wil delen. Ik lees hier vaak dat je ei binnen 24-48 uur na je knaller komt, maar dat is niet helemaal waar. Je ei springt binnen 24-48 uur na de start van je LH-piek, dus vanaf het moment dat de testen donker kleuren. Binnen 12 uur na het hoogtepunt van je LH-piek (je knaller) volgt je ei. Dus dat is iets om rekening mee te houden misschien. Na je knaller heb je volgens verschillende bronnen dus normaal gezien binnen 12 uur je ei. In de herfst en winter springt je ei altijd 's middags of 's avonds en in de lente en zomer in de loop van de ochtend. Vond het een leuk weetje, dus ik dacht ik deel het even!
Zag een paar mooie ovu's voorbij komen!!! Geniet van de klustijd ladies! Jeetje wat wordt hier veel gekletst hahaha, gezellig! Geprobeerd zoveel mogelijk terug te lezen...maar ook beetje moe...zo lekker bedje in... Gelukkig is mijn meisje weer een beetje aan het opknappen...maar mama moet nog ff een paar nachten slaap inhalen pffffff 4nachten maar (hooguit) 2,5 uur slaap is ECHT te weinig
@Giggle; ja dan snap ik dat je wat slaap in te halen hebt! Gelukkig gaat het met je kleine meisje wat beter! Hier is onze diva gelukkig ook weer wat fitter!
Kim198, lees net jou berichtje...echt??,! Hahaha denk inderdaad dat maar weinig meiden dit weten...ik ook niet Zeker iets om rekening mee te houden...ook al gebruik ik geen ovu's (ik voel altijd precies wanneer ik m'n ei heb) is het wel goed om te weten natuurlijk! Heb ook echt altijd gedacht dat het die 24-48 uur was... Maar voor jou vanavond nog ff gezellig kroelen met manlief denk ik dan En gelukkig gaat het met je meisje ook weer wat beter!! Lang leve de dokters
Hier ook nu al weer wat geklust.. Alleen ml is voor zijn werk veel weg en komt nu pas donderdag terug. Dus hopelijk blijven die zaadjes echt een dag of 3 a 4 in leven en is mijn ei dus in deze dagen en zoie zo vanaf donderdag weer verder klussen..
@Giggle; ik heb gisteren en eergisteren geklust en ik hoop dat dat genoeg is. Ik voel me namelijk helemaal niet lekker en ben ontzettend moe, dus ik ben bang dat ik vanavond over ga slaan...
Kim198, hmm nee idd moeten is niet fijn, en al helemaal niet als je niet lekker bent... Wellicht morgen nog ff, dan heb er feitelijk toch alles aangedaan...en dan kan het duimen draaien beginnen...hopelijk net zoveel geluk als de vorige keren en begint 2014 voor jullie supergoed!! Maar nu dan ook met een goede afloop!
Mijn gynaecoloog zei dat de zaadjestot 72uur leven @hier last van mn buik. Beetje krampjes en strak gevoel. Maar ja ik wil ook wat voelen natuurlijk
Het is herfst/winter en heb toch op dag 14 sochtend buikpijn gehad.. of gaat de buikpijn vooraf aan de eisprong?!
@cici86; geen idee, misschien is het ook geen exacte wetenschap. Ik heb al de hele dag buikpijn vandaag en een super knal ovutest, dus tsja.... Wanneer 'ie springt blijft altijd de vraag denk ik!
Hoi, Wij wilden eigenlijk even een pauze, maar tot die tijd niet aan de anticonceptie maar wel 'voor het zingen de kerk uit'. (JA, weet dat dit onveilig is!) Mocht het dan toch raak zijn, zijn we super blij, mocht het niet zo zijn dan proberen we van de zomer weer Maar nu heb ik net op de vermoedelijke innesteldag, vandaag dus, menstruatiekrampen en dat had ik bij de laatste zwangerschap (mk) en zoontje ook... dus toch maar voor de zekerheid op de lijst. nod 17 december, 25 jaar, 3e kindje, 2e ronde na mk
@wondertjenr3; spannend! @banner; ik moet toch vaak lachen om m'n banner. Er staat dan "over 13 dagen kan ik testen"... Nou dat heb ik nog nooit volgehouden! Ik hoop steeds te kunnen wachten tot m'n NOD, maar begin stiekem 8dpo altijd al te testen! ;-p
Hopelijk blijven ze inderdaad zo lang leven.. En ik begrijp ook dat je alles wil voelen Hier loop ik ook op alles te letten. Maar zo weer werken en heb ik lekker afleiding...
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 December 2013 ♥ 16. (5) : angelea - 33 jaar - ronde 7 - 3e kindje Momo81 - 32jaar - ronde 2 - 2e kindje Mams1 - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje Yaisa - 30 jaar - ronde 6 - 1e kindje Bebi34 - 34 jaar -ronde 1 - 5e kindje (1 vlindertje) 17. (7) : elsa84 - 29 jaar - ronde 7 na MK - 1e kindje Brondy - 28 jaar - ronde 1 - 2e kindje Smurf2 - 28 jaar - ronde 13 - 2e kindje bloesem -32 jaar - ronde 8 - 3e kindje Miich - ? jaar - ronde 22 - 1e kindje Mamalicious30 - 31 jaar - ronde 2 na vroege miskraam - 2e kindje wondertjenr3 - 25 jaar - ronde 2 na MK - 3e kindje 18. (7) : Maline - 23 jaar - ronde ? - 1e kindje barbara1980 - 33 jaar - ronde 5 na MK (ronde 31) - eerste kindje Lizanne84 - 29 jaar - ronde 8 - 2e kindje Mop81 - 32 jaar - ronde 7 - 1e kindje Dreamer02 - 27 jaar - ronde 6 - 1e kindje Liesje12 - 32 jaar - ronde 2 - 2e kindje Koekepeertje - 30 jaar - ronde 13 - 1e kindje 19. (3) : napje1986 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Juul85 - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje Chriss - 28 jaar - ronde 1 MMM - 1e kindje 20. (5) : linnie88 - 25 jaar - ronde 4 - 1e kindje Furby - 27 jaar - ronde ? - 1e kindje Kim198 - 31 jaar - ronde 2 (ronde 1 na MK) - 2e kindje Perzik - 37 jaar - ronde 19 - 1e kindje Laura123 - 25 jaar - ronde 4 - 1e kindje 21. (2) : Dribbel1978 - 35 jaar - ronde 10 - 1e kindje Cici86 - 27 jaar - ronde 1 na MK - 3e kindje 22. (4) : Mama0709 - 23 jaar - ronde 2 na MA - 2e kindje Ig86 - 27 jaar - ronde 9 - 1e kindje 2ekindjewelkom - 30 jaar - ronde 8 (ronde 2 na MK) - 2e kindje Teyla - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 23. (3) : Starry - 29 jaar - ronde 4 na MK - 2e kindje Jabinca - 25 jaar - ronde 7 - 1e kindje dcre - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje 24. (4) : Bibi24 - 26 jaar - ronde 2 na MK - 2e kindje Wendy27 - 29 jaar - ronde ? - 1e kindje Tessasv - 29 jaar - ronde 11 - 1e kindje Ellepel1985 - 27 jaar - ronde 3 na MK - 2de kindje 25. (7) : juf1985 - 28 jaar - ronde 4 - 1e kindje Petrouschka - 37 jaar - ronde 7 - 2e kindje Goldfishie - 32 jaar - ronde 10 - 1e kindje wondertjeinmaak - 25 jaar - ronde 14 - 1e kindje Zwangels - 31 jaar - ronde 29 (ronde 20 na vroege miskraam) - 1e kindje Moon - 36 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kitty1981 - 32 jaar - ronde 6 - 2e kindje 26. (0) : 27. (5) : Eerste - 23jaar - ronde 6 - 1e kindje AngelaV - 23jaar - ronde 3 - 2e kindje Armanda - 31 jaar - ronde 3 - 1e kindje bloem 1988 - 25 jaar - ronde 3 - 2e kindje Mamadraakje - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje 28. (3): LIX - 31 jaar - ronde 8 - 2e kindje mireille - 39 jaar - ronde 13 (4x MK) - 4e kindje Leolientje - 27 jaar - 4e ronde - 2e kindje 29. (4): Louloulo - 24 jaar - ronde 3 na MK - 1e kindje AugustusMama - 28 jaar - ronde 8 - 2e kindje Flojo - 32 jaar - ronde 1 - 3e kindje Nahlatje - 20 jaar - ronde 9 - 1e kindje 30. (5): S87 - 26 jaar - ronde 4 - 1e kindje smnee - 22 jaar - ronde 17 (ronde 4 na MK) - 1e kindje Mataraa - 28 jaar - ronde 7 - 1e kindje Tientje - ? jaar - ronde 13 (ronde 2 na MK) - 1e kindje Joyla - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje 31. (4): Flora01 - 25 jaar - ronde 13 (ronde 8 MMM) - 1e kindje Giggle - 28jaar - ronde 1 na MK - 2e kindje mamasmeisje - 30 jaar - ronde 7 - 2e kindje Chantallcindy - 23 jaar - ronde 10 na MK - 1e kindje Datumloos (3) : gewoon1meisje - 26 jaar - ronde 1 - 1e kindje Tralala89 - 23 jaar - ronde ? - 1e kindje Yupgup - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Totaal: 70 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfeltest (1) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
Chriss; stom he dat je 'ineens' vanalles voelt dan Wondertjenr3; oeh spannend!!! Duimen draaien kim198; hahaha 8dpo al...maar testte je ook al zo vroeg positief of is het gewoon ik-doe-het-terwijl-ik-weet-dat-ie-negatief-is-maar-ik-kan-het-niet-laten... Hier zal mijn nod eerder zijn dan op de lijst aangegeven maar wil zo laat mogelijk pas testen...of ik dat volhoud is een 2e hihi
@klussers; succes dames! @meiden op het wachtbankje; wanneer gaan de eerste van jullie testen? Spannend! @Giggle; het laatste 😊 Ik testte 2x voor het eerst positief op 5 dagen voor NOD (9DPO). Bij mijn eerste vroege miskraam pas 2 dagen voor NOD positief. Vandaag een super lange dag werken. Vertrek zometeen en dam ben ik om 23.30 ong thuis. Bah! Vond het vroeger nooit een probleem, maar nu zie ik dan een hele dag mijn dochtertje niet en tsja... Dat is wel een probleem! Er zit helaas niks anders op, dus ik zal er maar niet verder over zeuren.