Ik zie wel wat... maar of het roze is durf ik niet te zeggen... Is dit een kruidvat test? Want die reageren pas vanaf 25, best ongevoelig dus nog.
ik heb deze maand echt pech, in mijn vruchtbare periode waren manlief en ik zoo ziek.. dus helaas niks kunnen doen.. wel op mijn mogelijk vruchtbare periode geklust.. maar helaas niet meer met me eisprong.. dus afwachten..
@mams: Nou daar hoef ik echt niet voor te turen (die in je album ) . Hopelijk is het ook raak en blijft het raak. Ben benieuwd naar je volgende test . Vandaag nog of morgen pas weer ? @yupgup: Hier ook mega pijnlijke ovulatie.
Even ego...mn buik voelt gek....alsof mn ei al onderweg is...komt nooit zo vroeg. Ga nu toch maar vast beginnen met ovu testen. Vanmiddag de eerste
Lix zou ik ook maar doen! Moon je kent me goed ik test vanmiddag weer Ik kan nu toch druppeltje water door die test laten lopen om te kijken of hij blijft staan?
Zien jullie iets? ik meen namelijk wel iets te zien. Heb hem maar gelijk in negatief gezet... Ik zie met het blote oog wel wat zitten. Of hebben deze testen van z&k indrogers?
Begin steeds meer te twijfelen of dit nasleep is van griep of een beginnende zwangerschap Ben benieuwd. Diarree (fris he haha) was gister namelijk over em nu echt waterdun! Geen idee of dst symptoom kan zijn
Inderdaad zeg!! @mams Ik zie het niet maar jij bent ook nog behoorlijk vroeg met testen of niet?? @mamlicious Bij jou zie ik ook al niets Volgens mij wordt het ook niet duidelijker zodra je een foto maakt, erg irritant, he? @lix Zou ik ook doen inderdaad. @dreamer hopelijk zaten er hele sterke zaadjes tussen, die alsnog het eitje bevrucht hebben. Hier ook niet geklust tijdens eisprong, dus ook afwachten. Begin al krampen te krijgen