ik zie echt niks heb ook op je fotoalbum gespiekt maar zie echt niks.. Op foto`s is idd ook vaak ander beeld door belichting eromheen, miss buiten eentje maken van de test... en miss over 2 dagen hopelijk een duidelijker resultaat. Duim gewoon verder voor je hoor
Bibi: jeeeej, een smilie! Veel klusplezier! Lix: je temp is ook iets gestegen, dus een ovutest vandaag doen kan zeker geen kwaad. Ik ga er straks ook weer een doen en hoop op een donkere!
Sinds vandaag zijn mijn borsten wat gevoeliger. Beetje zeurend drukkend gevoel. Ik vergeet steeds of ik dat eerdere maanden ook had. Vaak wel geloof ik maar dan meestal dichter voor NOD. Meer vrouwen 'last' hiervan?
Koekepeertje ik lees dan me oude berichten terug en denk ik oja was vorige x ook zo haha Als ik opknap ga ik ff ander merk/soort testen halen ff zeker weten dat t geen indroger is
@koekepeertje: Ja! Ook last van gevoeligere borsten. En ook vaneen drukkend, zeurderig, trekkend gevoel,in de onderbuik. Maar dit kan ook allemaal ovulatieklachten zijn, of klachten die ik vaker in de luteale fase heb. Blijft spannend hè??
Hoi meiden.. Beetje nieuw hier, mag ik me nog bij jullie melden? Hier kort geleden besloten te proberen voor een 2de. Nu dus aan de eerste ronde begonnen. Afgelopen week ergens tussen donderdag en zaterdag mn eisprong gehad als ik me niet vergist heb. De 21ste zou mijn nod zijn. Zal vast de eerste ronde niet raak zijn maar vind het nu al spannend!! Wil zo graag testen, maar is nog een beetje vroeg xD
Ja dat trekkende strakke zware gevoel in de onderbuik heb ik ook bijna iedere maand in de 2e helft van de cyclus. Gek gevoel is dat. Alsof er een strak bandje of elastiek omheen zit daar binnenin. Vreemd genoeg vind ik dit gevoel altijd wel hoopvol, het voelt alsof daar werkelijk van alles gebeurt maar ik heb nog nooit positief getest dus het kan dus blijkbaar ook zonder zwanger te zijn... Deze periode van wachten en het krijgen van kwaaltjes vind ik zoooo irritant.
Mooie test angela, veel plezier vanavond @mams op hoeveel dpo zit jij nu?? ik zit waarschijnlijk op 11 dpo als ik ervan uit ga dat ik 30 nov mijn ei gehad heb. Wil zondag eigenlijk testen, heb nu al veel testdrang
Ja 9dpo pas echt erg he haha Maar komt omdat ik bij mijn eerste heel vroeg positief teste Daardoor heb ik snel hoop haha
Willen jullie eens meekijken? ( ik zal deze vraag ook in het topic over temperatuurkaartjes zetten). Ik had mijn eerste positieve ovulatietest op CD 16. De echte knaltest was echter op cd 18. FF heeft vanochtend een kruis gezet ( altijd weer een happy moment!). Als ik de positieve ovulatietest van cd 16 weghaal, dan gaat het kruis ook weg. Ik deed dit om te testen hoe FF zou reageren, als ik toch meer uit zou gaan van de knaltest op cd 18. Kan ik het beste uitgaan van de eerste positieve test op cd 16, of niet? Wat denken jullie. Temperatuurkaartje staat hieronder.
Hoi hoi Na de positieve test van gisteren hebben we savonds geklutst. Net weer een test gedaan en ik vind hem weer positief. Vanavond maar weer even gezellig maken. Wat denken jullie? Voor de meiden op het wacht bankje probeer vol te houden die test drang. Meiden die net als mij in de klus dagen zitten veel plezier. Gisteren lekker naar de kapper geweest. Mijn haar laten knippen en kleuren dus ik zie er weer fris uit voor de feestdagen. X
Ik denk dat je cd 18 pas een knaller had, toen was je teststreep pas echt donkerder dan de controlestreep. Je ei op 19/20 en vandaag 21 is je temp hoger. Dat klopt wel allemaal. Dus je ei (eer)gisteren. Heb je wat gevoeld?
Gelijk heb je kitty alle kansen goed benutten. Heb net deels terug gelezen. Zwangels ik herken mijn verhaal ook in de jouwe. Wij moeten nog een half jaar wachten dan eindelijk hulp.want dan zijn we 2 jaar en 4 maanden bezig. Maar de tijd kruipt dan voor je gevoel en elke maand weer een teurstelling.. succes en sterkte! Meiden met positieve zw test ik zal duimen!!! Maar het lijkt toch een goed begin van de lijst
Nog even mijn ovulatietesten.. De middelste moét het haast wel zijn geweest, toch? Die is van gisterochtend, en gisteravond had ik zo'n pijn... Ik twijfel nog een beetje, was vanmorgen namelijk ook flink aan de dunne, dus of de pijn daarvan kwam of van een ei?? Haha! Kan het, zo snel al een ei? Denk gisterochtend 8.00 die middelste test, gisteravond rond 21.00 begon het ongeveer, en vandaag issie weer lichter....
@yupgup: je LH schommelt nogal, dat is normaal. Voor zover ik kan zien heb je nog geen positieve test. Gehad. De strepen moeten minstens even donker zijn, het liefst de teststreep nog donkerder dan de controlestreep. Kijk maar een paar berichten terug, naar mijn overzicht van ovutesten van deze maand. Ik zou zekering door blijven testen, als ik jou was. Succes!