NOD lijst 16 t/m 31 december 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Maline, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Fijn zeg die herkenning!

2. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo Allemaal,

Hier weer een negatieve ovu die lichter is geworden. Vanacht enorme pijn aan mijn rechteronderbuik. Dus verwacht dat dat me ei was. Gister jammer genoeg niet kunnen klussen ml was te moe en ging zelfs zonder douchen naar bed.Pfff Ik ben bang dat dit ook weer een verloren ronde is. Vanavond nog maar aan de klus. Temperatuur is nog steeds laag en heb ik nog bijna geen rekbaarslijm kunnen constateren. Maar is het erg waterig.
    Zou me ei dan toch nog niet zijn gesprongen of is dat waterige ook vruchtbaarslijm? En dat het niet altijd rekbaar hoeft te zijn? Ik weet het niet meer.

FF heeft ook nog geen kruis gezet maargoed daar is het nog te vroeg voor. Mijn temp is ook voor mijn doen ineens erg laag. Ook heb ik het idee dat er bij mij iets niet goed zit. Maargoed de onzekerheid kan ook komen omdat we alweer ff bezig zijn. En ik van me zoontje snel zwanger was. Okey ja dat is ook alweer 10 jaar geleden. Het maakt me toch onzeker.

Ik heb nog steeds een beursgevoel aan mijn rechteronderbuik en een beetje een trekkerig gevoel. Het lijkt wel met de maand toe te nemen met de ovulatie. Sorry voor mijn gezeur en mijn lange verhaal.

Ik zie dat de tijd nog niet is aangebroken voor de lijst maar toch al een roze en een twijfelaar. Wouw! das beter dan het eerste deel van december daar is enorm veel rood en er blijft ook maar steeds meer bijkomen. Zou de kerst dan de lijst mooi roze gaan kleuren en zullen onze kerstwensen gehoord worden? Ik hoop het zo.

Mams1 wat vervelend dat je ongi de pret heeft bederft. Ik ken het had het vorige ronde ook. Maar het was helaas toch een ongi die te vroeg was. Sterkte en ik ken de teleurstelling.

Verder zie ook nog hele mooie ovutesten dus veel klusplezier!:p

Dames op het wacht bankje in het zonnetje mag ik erbij?

Groetjes Kitty

Status: Wachtbankje:(

3. bebi34

bebi34 Lid

2 dec 2013
    68
    0
    0
    masseur in eigen bedrijf
    kampen
    Ohw wat jammer!!!!

Ik was ook bewust jong moeder, was zelf 20 toen mijn dochter kwam en daarna vlotte het ook niet, uiteindelijk was mijn dochter al 6 toen mijn middelste zoontje kwam, om promp geheel onverwacht 9 mnd later weer zwanger te worden van de jongste.
    Het lichaam zit raar in elkaar helaas.

Maar hoop dat de volgende ronde in ieder geval een hele mooie voor je mag worden ;);)

liefs bebi

4. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Laat de positieve tests maar binnenstromen!

5. Mama0709

Mama0709 Actief lid

13 aug 2013
    143
    0
    0
    Thuis
    Helemaal mee eens mystiek!
    Vind dat altijd wel leuk dat turen:p

6. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Ik zit vandaag op 14/15 dpo en is de 5e dag met bruinverlies. Echt minimaal, maar superirritant!! Heb het altijd voordat ik ongi wordt, dus zal wel pech hebben.
    Hier dus ook ineens een superkorte cyclus voor mijn doen. Testen gaan we eventueel zaterdag doen.

@mams1, wat naar.... :( Hopelijk volgende maand beter nieuws.

7. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou hier zijn de kansen verkeken voor deze ronden:(

Kreeg net een telefoontje van ml met de mede deling dat hij vanavond niet thuis komt van zijn werk. Moet overwerken in Den Helder en aangezien dat erg ver is voor ons moet hij daar blijven slapen. Om vervolgens morgen het werk weer verder af te maken. En is het ook nog niet zeker dat hij vrijdag wel thuis zal komen. Ik kan wel janken nu dat ik nog in mijn vruchtbare periode zit. En daarnaast hebben we maar op cd 9 en cd 11 geklust. Ik las overal dat het na de laatste positest nog wel 48 uur kan duren voordat het ei springt.

Maar als ik dan kijk naar vanacht wat ik voelde en wat ik nu nog voel een beetje denk ik dat me ei nog niet is gesprongen of kan je er nog last van hebben na de sprong? Ik zit hier zo in de stress:$

En ik zou deze maand nog wel gaan smeppen,pfff maargoed kan ml ook niet dwingen gister.En werk is werk.

Wat denken jullie?

xxx

8. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Balen Kitty. :( Ik zeg altijd, werk is werk en dat gaat voor. Maar in dit geval is het wel erg zuur dat het precies nu is. :(

9. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Zeker weten voel me echt niet happy en het stomste is dat ik het pas realiseerde nadat ik ophing. Ik had gister de laatste positest en vandaag was tie weer negatief. En dan vanacht die pijn. Wat denk je dat tie al geweest is of....

10. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier soms zeurende/prikkende borsten, meer witte afscheiding dan normaal (maar ja ook eerste maand MMM), rood gezicht en koude handen (dit heb ik iedere maand helaas) en soms een licht aanwezig gevoel id onderbuik, minimaal krampje. Meer alsof er iets gebeurt..
    Laten we het hopen...

11. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Wat vervelend zeg :(
    En dan uitgerekend met je vruchtbare dagen.
    Ik had gisterochtend een knaltest en nu net nog steeds, dus ik denk dat hij bij jou al wel gesprongen is:)

Ik ben hier zo misselijk!!! Laat hij bij mij maar snel springen...

12. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben er wel bang voor. Ovulatiepijn heb ik pas sinds 2 maanden, maar bij mij voelt het aan als een zeurende pijn. Ik had mn ei 2 weken geleden ook s nachts. Avond nog die pijn, volgende ochtend weg. Vaak heb je het nou eenmaal niet in de hand. :( Sterkte.

13. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    jammer zeg. weet je zeker geen innesteling is.. anders succes in de volgende ronde meid

14. Cilliecill

Cilliecill Actief lid

18 jun 2013
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    cilliecill 28 jaar ronde 25 2e kindje 25 dec nod.

15. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chriss:
    Hoe was je test? Is je eisprong al geweest? Hoe weet je nu dat je eisprong net voor oud en nieuw is?

Armanda:
    Heb je al uitslag van je echo? Hoop zo voor je dat alles goed zit!:)

16. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik weet niet of ik goed of slecht nieuws breng.

Er was niets op de inwendige echo te zien. Baarmoeder was leeg. Nu bloed laten prikken op hcg waarde. Morgen uitslag. Is die positief dan kans op een bbz. Negatief, dan toch vroege miskraam.....

17. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0

Ah, wat irritant zeg, eigenlijk weet je morgen dus wat meer.....
    Las laatste van iemand op dit topic dat er ook pas in week. 7 van de zwangerschap iets te zien was, dus ik zou nog even hoop houden!

Hoop zo voor je dat de uitslag goed is! Kaarsje brandt.....

18. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ooooow BAH BAH BAH!! WAT EEN K nieuws!!!
    Hele dikke knuffel voor jou!!

Koekepeertje - vandaag bloed geprikt hoor t pas dinsdag of ik een goede eisprong had!
    Als t deze maand niet gelukt is en ik heb weer een eisprong op cd 18/cd19 dan is dat na oud en nieuw :)

19. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    Zo te lezen heb jij vannacht je eisprong gehad hoor!! En aan je temperatuurkaartje te zien, heb je opende prima momenten geklust. Zaad kan tot drie dagen overleven, dus volgens mij heb je nog steeds goede kans!! Ook voor jou ( en eigenlijk voor alle meiden hier) brand ik een kaarsje.
    (en uiteraard zet zwangerschapspagina deze foto lekker op zijn kop haha)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      3
  20. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Heb je daar ook een matchende op-zijn-kop kerstboom bij ;)?
    Lief dat je kaarsjes ook voor ons branden.

Spannend, Armanda, hoop dat het mee valt, klinkt niet echt leuk allemaal:(

Deel Deze Pagina